Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 lipca 2019

W tym rozdziale poradnika do Detroit: Become Human opisane zostały dwie krótkie sceny poświęcone Marcusowi. Pierwsza opowiada o jego drodze do Jerycha - ostoi dla androidów, druga - o tym, jak powoli staje się ich przywódcą. Oba te rozdziały nie zawierają znaczących decyzji do podjęcia, jednak znajdziesz tu kilka ukrytych uzupełnień do Schematu.

Jerycho

Ten rozdział zawsze zaczyna się identycznie - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Ten rozdział zawsze zaczyna się identycznie. Jako Marcus musisz spróbować odnaleźć statek Jericho, podążając za wskazówkami, które pojawiają się na twojej lewej ręce. Gdy znajdziesz podobne graffiti z ikoną (kwadrat ze strzałkami) użyj R2 i przeskanuj go. Na stacji owo graffiti zajmuje całą ścianę po lewej.

Kieruj się w przeciwną stronę i zejdź schodami w dół - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Kieruj się w przeciwną stronę i zejdź schodami w dół. Po drodze na górnym peronie znajdziesz gazetę na ławeczce. Odblokowuje ona 3 pozycje na Schemacie:

  1. "Astronauci androidy" (Android Astronauts) - stała strona,
  2. "Wielka ucieczka" (On the run) - opisuje spotkanie Kary i Connora.
  3. "Wróżka" (Fortune Teller) - domyślna strona, gdy Kara dobrze się ukryje lub gdy zakończyła swój wątek nie stając się defektem w Burzowa noc.
Po pokonaniu schodów drugie graffiti jest na wprost ciebie - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Po pokonaniu schodów drugie graffiti jest na wprost ciebie. Zapytaj jeszcze o drogę androida na przystanku przed analizowaniem obrazka - próba dialogu dodawana jest do Schematu. Przejdź za budynek, by na wysokości piętra ujrzeć kolejne, potem kieruj się w prawo. Następne graffiti jest za ogrodzeniem - gdy je namierzysz, będziesz mógł przejść przez dziurę w siatce, odsunąć drewnianą paletę opartą o ścianę, która zasłania trzeci kwadrat do zeskanowania.

Wejdź na parking - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Wejdź na parking. Graffiti jest umieszczone na wysokości i widzisz tylko jego fragment. Zeskanuj go, a potem weź niebieski śmietnik i przysuń go pod ścianę, by wskoczyć na dach. Uprzednio możesz znaleźć na parkingu ciało androida (dodawane do tabeli).

Na dachu przeanalizuj ścieżkę prowadzącą po prawej ścianie i przebiegnij nad rozpadliną - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Na dachu przeanalizuj ścieżkę prowadzącą po prawej ścianie i przebiegnij nad rozpadliną. Zeskocz w dół. Podejdź do dużego czerwonego malunku na ścianie z namalowaną świecą zapłonową i przeanalizuj wszystkie symbole. Koło kontenera pod malunkiem znajdziesz drugie ciało androida.

Aby dostać się do gór, wykorzystaj symulację trasy po lewej stronie, po ruinach - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Aby dostać się do gór, wykorzystaj symulację trasy po lewej stronie, po ruinach. W budynku na piętrze znajdziesz jeszcze jedno ciało androida. Graffiti teraz musisz zeskanować pod odpowiednim kontem - fragment znaku namalowany został na filarze. Stań tak, aby obrazek tworzył całość i wtedy możesz go zeskanować.

Wespnij się na dźwig, by kontynuować - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Wespnij się na dźwig, by kontynuować

Po wyjściu na zewnątrz idź na wprost i wespnij się na dźwig. Możesz wcześniej spróbować przejść po moście - próba ta zostanie dopisana do Schematu. Z dźwigu zeskoczysz na statek, wewnątrz po prostu podążaj korytarzami przed siebie, aż do zakończenia sceny.

Czas decyzji

Jest to kolejna krótka scena z udziałem Marcusa. Na miejscu możesz porozmawiać z Joshem (android przy dziecku), North (dziewczyna odbijająca piłkę), aby poprawić już na wstępie relacje z nimi. Z dodatkowych czynności dodawanych do Schematu:

  1. Zapal ogień w czterech beczkach,
  2. Porozmawiaj z uszkodzonym androidem na podłodze,
  3. Porozmawiaj z uszkodzonym androidem przy filarze.

Aby kontynuować, musisz jeszcze porozmawiać z Lucy (android za kotarą) oraz sprawdzić puste skrzynie CyberLife. Potem możesz porozmawiać z Simonem (blondyn stojący pośrodku pomieszczenia), co będzie ostatnią czynnością w tym rozdziale.