Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 lipca 2019

Pociąg o północy to ostatni samodzielny rozdział Kary. Po jego rozpoczęciu idź za dom w poszukiwaniu Rose - kobiety, która wie, jak wam pomóc. Po krótkiej rozmowie zaprosi cię do środka, gdzie rozpocznie się dalsza część dialogu. Przed wejściem do domu warto porozmawiać z Alice. Później idź z Alice na górę, pomóż jej się przebrać i połóż ją do łóżka i zasłoń okna, po czym wróć na parter do Rose.

W domu Rose

Rose znajdziesz za domem, wewnątrz cieplarni - Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Rose znajdziesz za domem, wewnątrz cieplarni

Kolejna scena następuje w pralni przy umierającym androidzie. Nadejdzie Alice - warto pozwolić jej zostać. Wysłuchaj kłótni Rose z synem i gdy wyjdzie, możesz rozejrzeć się po mieszkaniu:

  1. Przeczytaj gazetę na stole,
  2. Zobacz wiadomości w TV,
  3. Porozmawiaj z Lutherem,
  4. Porozmawiaj z Alice,
  5. Sprawdź jak mają się defekty w pralni,
  6. Obejrzyj fotografię rodzinną na komodzie,
  7. Porozmawiaj z Adamem, gdy wróci.

Patrol policji

Nie jest pewne, że uda ci się wykonać wszystkie czynności poboczne, nim zjawi się policjant u drzwi - Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Nie jest pewne, że uda ci się wykonać wszystkie czynności poboczne, nim zjawi się policjant u drzwi. Gdy to się stanie, masz niemal minutę na ukrycie dowodów obecności androidów w domu. Po naciśnięciu R2 widzisz, ile dowodów pozostało do ukrycia, a spoglądając na drzwi - ile pozostało ci czasu nim policjant wtargnie do środka.

  1. Schowaj zbiorniczki z niebieską krwią w salonie, w szafce.
  2. Jeśli czytałeś gazetę i zostawiłeś ją na drugiej stronie, podnieś ją i zmień na pierwszą stronę.
  3. Koło telewizora w salonie znajdziesz ubrania androidów - schowaj je.
  4. Zamknij drzwi do pralni,
  5. Każ schować się Lutherowi i Alice na piętrze, w kuchni lub w pralni (nie ma to większego znaczenia). Jeśli jednak wybrałeś opcję ukrycia się w kuchni, dodatkowo możesz zasłonić zasłonę, gdzie ukrył się Luther, aby nie został znaleziony. Jeśli tego nie zrobisz, doprowadzisz do złego zakończenia, w którym Luther ginie.
Policjant będzie przechodził po mieszkaniu powoli - nie możesz jednak w międzyczasie podjąć już żadnych działań, by ukryć dowoy - Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Policjant będzie przechodził po mieszkaniu powoli - nie możesz jednak w międzyczasie podjąć już żadnych działań, by ukryć dowoy

Gdy policjant będzie w środku, zacznie obchód mieszkania. Każdy znaleziony dowód (gazeta na stronie o androidach, ubrania, niebieska krew) zwiększa jego podejrzenia. Dodatkowo:

  1. Zrób policjantowi kawę korzystając z ekspresu w kuchni,
  2. Policjant będzie przesłuchiwał Adama, jeśli nie znalazł dowodów i poziom podejrzeń utrzymuje się na niskim poziomie;
  3. Skłam w odpowiedzi na pytanie, czy ktoś jeszcze jest w domu, odpowiadając przecząco. Jeśli Luther i Alice schowali się u góry, na schemacie zostanie odblokowany dodatkowy podpunkt dotyczący hałąsu dobiegającego z góry.

Zakończenia

W tym epizodzie dostępne są trzy zakończenia. Żadne nie powoduje zakończenia wątku Kary, jednak mogą spowodować śmierć Luthera.

  1. Luther ginie zabijając policjanta - jeśli kazałeś Lutherowi schować się w kuchni (lub nie powiedziałeś nic - wtedy robi to automatycznie) i nie zasłoniłeś kotary w miejscu, gdzie się ukrywał, zostanie zauważony przez policjanta, przez co obaj zginą.
  2. Luther ginie ratując defekty - jeśli policjant będzie podejrzliwy na koniec śledztwa, będzie chciał wejść do pralni. Tam zostanie zaatakowany przez Luthera i obaj zginą.
  3. Policjant nic nie znajduje - jeśli nie sprawiłeś, że policjant stał się podejrzliwy (ukryłeś wszystkie dowody i zachowałeś właściwą postawę podczas, gdy przeszukiwał dom), zadanie zakończy się pomyślnie i wszyscy przeżyją.