True Crime 2: Przestępstwa - ogólne porady
Aktualizacja:
Przestępstwa zmieniają się nie tylko wraz z Twoimi postępami w grze ale również masz do czynienia z charakterystycznymi tylko dla danego okręgu przewinieniami.
Pamiętaj o "kalibrze" oprychów - ci z żółtymi paskami nad głowami to nieuzbrojone "cieniasy", których absolutnie nie powinieneś zabijać, bo dostaniesz za to po 2 punkty złego gliny od "łebka". Kolesie z pomarańczowymi "paskami życia" są groźniejsi, uzbrojeni w broń białą czy narzędzia - wobec nich możesz użyć swojej broni palnej tylko w ostateczności (za zabicie takiego opryszka dostaniesz "zły punkt"). "Czerwoni " to najgroźniejsi kryminaliści uzbrojeni w broń palną - z czystym sumieniem możesz ich ostatecznie wysyłać na tamten świat bez obawy o karę "złych punktów" (za posłanie ich do piachu otrzymasz 3 "gołe" punkty kariery od "łebka"). Są jeszcze kluczowi bandyci - z trójkątami nad głowami. Aresztowani przez Ciebie kluczowi podczas zeznań na komendzie sypną innych oprychów (przestępstwa są ze sobą powiązane), a porucznik Dixon (blond-lala z posterunku) poinformuje Cię o wynikach przesłuchania. Przykładowo - aresztowani przez Ciebie na ulicy kluczowi dealerzy narkotyków podadzą adres laboratorium, w którym wytwarza się "prochy" i po pewnym czasie dostaniesz zgłoszenie z namiarem na to miejsce.
Kluczowych zakapiorów powinieneś generalnie starać się aresztować jako pierwszych (choć są wyjątki od tej zasady) bo wszechobecni nowojorscy gliniarze mogą Cię wyręczyć ubijając ich (a tego zwykle nie będziesz chciał). Poza tym jeśli zaczniesz traktować prądem "płotki" to potem może Ci go nie starczyć właśnie na tego ważniejszego zbira ;-) ...
Staraj się jednak aresztować wszystkich podejrzanych - często znajdziesz przy nich dowody rzeczowe, kontrabandę, nielegalny towar, które: 1) wymienisz na Policji na punkty kariery a te z kolei na kasę, 2) albo od razu na gotówkę w lombardzie (pawn shop).
Pamiętaj (gdy poruszasz się swoim wozem), że po odebraniu zawiadomienia o przestępstwie możesz zajrzeć do bagażnika i wybrać broń, o której sądzisz, iż Ci się przyda na miejscu (jeśli już orientujesz się mniej więcej co Cię tam czeka) - tyczy się to przestępstw popełnianych na ulicy i w lokalach, przy pościgach nie ma zwykle czasu na szperanie w bagażniku.
Jeśli zaś poziom Twojego zdrowia jest już niski to po dojechaniu na miejsce przestępstwa (ulica lub lokal) rozejrzyj się najpierw za jakimś fast foodem, apteką czy budką z hotdogami i szybko ulecz, a dopiero potem zajmij się rzezimieszkami.
Moje porady zwykle odnoszą się do sytuacji kiedy próbujesz zatrzymać przestępców postępując zgodnie z prawem. Jeśli koniecznie chcesz ich zabić mimo, że to np. "leszcze" (żółte paski nad głowami), to nie ma co doradzać - po prostu strzelaj ...
Stopień trudności rozwiązania danego przestępstwa wyrażam w skali 1-5, gdzie 1 to najłatwiejsze do rozwiązania przewinienie a 5 - najtrudniejsza do opanowania zbrodnia.
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime 2: Przestępstwa - ogólne porady
- True Crime 2: Ulica (1)
- True Crime 2: Ulica (2)
- True Crime 2: Ulica (3)
- True Crime 2: Ulica (4)
- True Crime 2: Ulica (5)
- True Crime 2: Lokale (1)
- True Crime 2: Lokale (2)
- True Crime 2: Lokale (3)
- True Crime 2: Lokale (4)
- True Crime 2: Lokale (5)
- True Crime 2: Lokale (6)
- True Crime 2: Samochody (1)
- True Crime 2: Samochody (2)
- True Crime 2: Samochody (3)
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
