True Crime 2: Zen Gardens
Aktualizacja:
Misja 7 "Zen Gardens"
Przydatna broń: katana czyli miecz samurajski, kije bambusowe (wszystko to do zebrania w czasie walki).
Przydatne skille: umiejętność walki mieczem (sword technique) i kijem (staff technique), kopnięcie w wyskoku po obrocie (Wushu).
Dostałeś się w końcu na dach budynku Zen Empire Records, na którym "prezydent" Benjamin urządził sobie fajny, japoński ogródek i postawił świątynię Buddy. W ogródku toczy się walka - lady Kobi zdążyła dopaść Lionela przed Tobą. Niestety Japonka przegra tą walkę. [1] Jones obetnie kataną (samurajskim mieczem) lufę karabinka, z którym tu przybiegłeś i będziesz musiał pokonać tego bandytę (defeat Benjamin) w pojedynku na miecze.
![]() [1] | ![]() [2] |
Ciosy karate (i jakiejkolwiek innej sztuki walki) w tej chwili nie robią wrażenia na Jonesie, okładaj go więc mieczem aby zniszczyć pancerz, w który jest ubrany. [2] W kątach ogródka, na lewo i prawo od wejścia, którym się tu zjawiłeś znajdziesz dwie apteczki - korzystaj z nich w razie potrzeby. Twoja katana szybko pęknie i przestanie się nadawać do czegokolwiek ale rozejrzyj się a wkoło znajdziesz mnóstwo sterczących z ziemi bambusowych tyczek - łam je kopnięciami albo zbliż się do nich i, robiąc uniki, pozwól aby to Twój przeciwnik je powycinał. Podnoś z ziemi takie kije i okładaj nimi Benjamina. [3]
![]() [3] | ![]() [4] |
W końcu zniszczysz jego pancerz i Jones da nogę do świątyni. Powinieneś go teraz ścigać (pursue Benjamin) ale nim za nim pobiegniesz rozejrzyj się po ogrodzie - na lewo od wejścia, którym wszedłeś znajdziesz pierwszy z dowodów przestępstwa, na prawo, niedaleko kąta, w którym jest jedna z apteczek - drugi. [4] Pozbieraj je i dopiero wtedy zasuwaj do świątyni. Tuż za wejściem do niej po prawej stronie jest apteczka a po lewej leży kolejna kontrabanda. [5]
![]() [5] | ![]() [6] |
Bij się z Benjaminem próbując go pokonać (defeat Benjamin) - sztuki walki teraz jak najbardziej działają. Kop go kiedy leży i pamiętaj, że kiedy się zmęczysz możesz nabrać energii szybko uderzając naprzemiennie klawisze A i D . [6] Kiedy kolo opadnie z sił postanowi raz jeszcze dać nogę - porzuci katanę (miecz), wdrapie się po posągu Buddy do okna nad figurą i zniknie. [7]
![]() [7] | ![]() [8] |
Ruszaj za nim (pursue Benjamin) podnosząc wcześniej broń, którą zostawił. W oknie nad posągiem wisi "zjeżdżalnia" - złap się za nią [8] i zjedź nad miastem (ale czad !) w stronę wieży, na której czeka oprych Lionel z nowym mieczem (skąd on go wziął ?). [9]
![]() [9] | ![]() [10] |
Pobij go używając swojej katany i ciosów karate (lub jakiejkolwiek innej sztuki walki), rozwalając przy okazji neony na wieży. Jeśli chcesz możesz (kiedy Lionel chwilowo zaliczy glebę) pobiec w prawo i obiec wieżę - znajdziesz za nią ostatni, czwarty dowód przestępstwa. W końcu pokonasz drania i przesłuchasz w dosyć drastyczny sposób. [10] Wyciągniesz od niego niewiele - informację, że "kret" w OCU nazywał siebie "El Jefe". To była ostatnia misja tego rozdziału, czas zagrać w następny. Wyboru nie masz, został już tylko "Shadow Tong".
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime 2: Mapa miasta
- True Crime 2: Dobry - zły gliniarz
- True Crime 2: Rozdział Intro Act
- True Crime 2: Vengeance
- True Crime 2: Precinct Test - Test 1
- True Crime 2: Precinct Test - Test 2
- True Crime 2: Precinct Test - Test 3
- True Crime 2: Locker & Garage
- True Crime 2: Navigating Traffic
- True Crime 2: Street Test
- True Crime 2: Terry's Agenda
- True Crime 2: Rozdział Magdalena Cartel
- True Crime 2: Teresa's Dare
- True Crime 2: The Messenger
- True Crime 2: Safe House
- True Crime 2: Zuma Museum
- True Crime 2: Escape Crazy
- True Crime 2: After Teresa
- True Crime 2: Bullet Opera
- True Crime 2: Rozdział Palermo Mob
- True Crime 2: Ristorante
- True Crime 2: Morbid Antics
- True Crime 2: Mortician's Flight
- True Crime 2: Sour Candy
- True Crime 2: Bad Accounting
- True Crime 2: Vertigo
- True Crime 2: Rozdział President's Club
- True Crime 2: Drug Den
- True Crime 2: Club Tadow
- True Crime 2: Meeting Kobi
- True Crime 2: Factory Rush
- True Crime 2: Print Factory
- True Crime 2: Benjamin's Studios
- True Crime 2: Zen Gardens
- True Crime 2: Rozdział Shadow Tong
- True Crime 2: A Bad Crowd
- True Crime 2: Homeward Bound
- True Crime 2: Hard Sell
- True Crime 2: Workshop Rumble
- True Crime 2: Human Cargo
- True Crime 2: The Rat Race
- True Crime 2: Sesame
- True Crime 2: Rozdział Conclusion
- True Crime 2: Prime suspect
- True Crime 2: Way of honor - dobre zakończenie
- True Crime 2: Hustler's exit - złe zakończenie
- True Crime 2: Ten-code (policyjny żargon radiowy)
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![[1] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350578.jpg)
![[2] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350593.jpg)
![[3] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350609.jpg)
![[4] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350625.jpg)
![[5] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350640.jpg)
![[6] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350656.jpg)
![[7] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350671.jpg)
![[8] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350687.jpg)
![[9] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350703.jpg)
![[10] - Rozdział Presidents Club - Misja 7 Zen Gardens | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9350718.jpg)
