True Crime 2: Benjamin's Studios

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 6 "Benjamin's Studios"

Przydatna broń: wszystko co znajdziesz w budynku podczas gry (miecze samurajskie, broń palna).

Przydatne umiejętności: sztuka walki mieczem (sword technique), kijem (staff technique).

Udaj się więc do wytwórni płytowej "prezydenta" Benjamina (locate Zen Empire Records) w południowym Midtown, niedaleko komendy głównej Policji. [1]

[1] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[1]

[2] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[2]

Po wejściu do budynku zostaniesz pochwycony przez zbirów Benjamina i przywiązany do krzesła (stracisz broń, którą miałeś przy sobie). Pojawi się wielki Murzyn, Lionel Jones aka Benjamin, aby samemu załatwić to czego jego ludzie do tej pory nie zdołali uczynić czyli zabić Cię. W chwili gdy uniesie swój samurajski miecz aby zapoznać Cię z jego ostrzejszym końcem, do pokoju wpadnie jeden z jego mętów z informacją, że jakiś nieproszony gość pojawił się na dachu budynku Zen Records (jak się później domyślisz z dalszej części gry była to lady Kobi, przywódczyni Yakuzy). [2] Masz szczęście, dobrotliwy czarnula odłoży Twoją śmierć na później ... Kiedy przestępcy opuszczą pomieszczenie uda Ci się wyzwolić z więzów. Pora odszukać Benjamina (locate Benjamin) . Wstań na nogi i rozbij dwa manekiny, które zobaczysz przed sobą aby zabrać broń, która spadnie na ziemię - jakąś pałkę. Drzwi na wprost będą zablokowane więc obróć się w prawo. Kucnij aby poruszać się cicho (bo to misja "skradankowa") i podejdź do biurka. Zabierz z niego jedyny dowód rzeczowy jaki znajdziesz na tym piętrze. Jeśli nie odpowiada Ci broń którą dzierżysz w ręku (pałka), możesz kopniakami zrzucić na ziemię płyty, które widzisz na ścianie po lewej i zabrać po jednej z nich do każdej ręki. Potem ruszaj do oszklonych drzwi na wprost Ciebie, prowadzących na balkon. [3]

[3] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[3]

[4] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[4]

Wyjdź nimi na zewnątrz i obróć się w lewo a potem wespnij się na gzyms. Ostrożnie ruszaj nim przed siebie. Za pierwszym oknem po lewej nikogo nie ma. [4] Za następnymi już widać bandytów Benjamina (na razie nie mają pojęcia, że bawisz się w akrobatę). Skradaj się od jednego okna do drugiego, przechodząc w momencie kiedy przestępca za oknem siedzący przy biurku na wprost szyby wstanie i pójdzie poszukać czegoś w szafce w głębi pokoju. Na gzymsie pozostały jakieś wiadra (pewnie po myciu okien) - pierwsze omiń z prawej (nie potrącając go bo narobisz hałasu !) a nad drugim, stojącym bardziej pośrodku gzymsu, przeskocz - pamiętaj, że kiedy kucasz również możesz skakać. Jeśli byłeś niezdarny i narobiłeś rabanu szybko schowaj się pomiędzy oknami - jest szansa, iż oprychy uspokoją się po chwili zaniepokojenia. [5] Przy ostatnich oknach uważaj na kręcącego się za nimi męta z bronią - przejdź pod oknami kiedy łach wyjdzie z pokoju.

[5] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[5]

[6] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[6]

Na końcu gzymsu skręć w lewo i wejdź drzwiami do pomieszczenia po którym spacerowała szumowina z giwerą. [6] Pod ścianą z prawej stoją miecze samurajskie - weź jeden, zamieniając go ze swoją pałką (płytami). Obok wisi apteczka ale nie powinna Ci być potrzebna w tej chwili. Ostrożnie (kucając) podkradnij się do bandyty, który teraz przystanął na korytarzu. Pochwyć go od tyłu i wykończ albo potnij kataną. Potem idź w prawo. [7]

[7] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[7]

[8] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[8]

Korytarz po kilku krokach skręca w lewo a jego środkiem przechadza się następny bandyta. Poczekaj na niego za winklem, a kiedy się odwróci i zacznie oddalać, podkradnij się do niego i wykończ jak poprzednika chwilę wcześniej. Szybko podnieś broń, którą upuścił na ziemię (lepsza broń palna niż jakiś majcher) i zastrzel dwóch frajerów, którzy pojawią się w głębi korytarza na wprost Ciebie. Następnie ruszaj do drzwi, które widzisz w oddali na końcu korytarza, zabierając po drodze broń trupom. [8] Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym na lewo jest winda - wejdź do niej i zjedź na dół. [9]

[9] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[9]

[10] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[10]

W pomieszczeniu w którym wylądujesz idź do drzwi po lewej nie zawracając sobie głowy rzeczami leżącymi na stolikach pośrodku. [10] Wyjdziesz na korytarz. [11]

[11] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[11]

[12] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[12]

Na prawo jest pomieszczenie z jednym bandytą (zastrzel go kiedy wyciągnie broń), dowodem leżącym na szafce po prawej i apteczką na biurku pod oknem. [12] Korytarz skręca w lewo i kończy się drzwiami prowadzącymi do studia - wejdź do niego, poczekaj aż dwóch mętów wstanie od konsol i wyciągnie broń a wtedy zastrzel ich. Zabij także trzeciego, który pojawi się za szybą po prawej. Potem ruszaj do wejścia na wprost Ciebie, prowadzącego do pomieszczenia z instrumentami (w którym padł martwy ten ostatni zbir). [13]

[13] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[13]

[14] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[14]

Skręć w prawo i biegnij do drzwi. [14] Wybiegniesz na kolejny już korytarz. Jeśli pójdziesz w prawo, za pierwszym zakrętem (również w prawo) zobaczysz, zamknięte póki co, przejście prowadzące do wyjścia (exit) z budynku na dach. [15]

[15] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[15]

[16] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[16]

Po wyjściu na korytarz z pomieszczenia z instrumentami idź więc w lewo zabijając najpierw strażnika, którego zobaczysz przed sobą. [16] Idź korytarzem skręcając w prawo aż dojdziesz do kolejnego studia. Za przepierzeniem po prawej ukrywa się jedne oprych, za szybą na wprost jest kolejnych dwóch. [17]

[17] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[17]

[18] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[18]

Zabij najpierw tego z prawej podkradając się do niego od prawej. Potem wykończ tych dwóch pajaców w pomieszczeniu z konsolami i ruszaj do drzwi za nimi. Kolejny korytarz prowadzący w prawo ... [18] Idź do jego końca aż trafisz do małego pokoju z jednym strażnikiem (rozwal go) - na ścianie na prawo jest przełącznik otwierający zablokowane przejście, które widziałeś wcześniej (te z napisem "exit" na obrazku). Przerzuć wajchę, możesz też zabrać apteczkę i karabin AK-47, który znajdziesz w pobliżu. [19]

[19] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[19]

[20] - Rozdział Presidents Club - Misja 6 Benjamins Studios | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry

[20]

Teraz wracaj tą samą drogą jaką tu trafiłeś do odblokowanych już przejścia, które wskazuje napis "exit" (wyjście) -( patrz obrazek nr 15. Rozwal czterech bandziorów w pomieszczeniu za nim a potem biegnij do migających na zielono drzwi na wprost aby zakończyć tą misję. [20]

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2006-07-15
03:15

zanonimizowany56818 Generał

Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.

Komentarz: zanonimizowany56818
2006-07-15
03:27

zuromil Legend

zuromil

zrób sobie przerwe i zjedz knopersa ;]

Komentarz: zuromil
2006-07-30
21:18

zanonimizowany333267 Senator

Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!

Komentarz: zanonimizowany333267
2006-07-30
21:31

Ace_2005 Legend

Ace_2005
😊

Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?

W poradniku spodobał mi się poniższy opis:

Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.

Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.

Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.

Stopień trudności: 5.

Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.

Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.

Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.

Zwłaszcza to:

Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.

Komentarz: Ace_2005
2006-09-23
11:44

zanonimizowany392104 Junior

😡

Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu

Komentarz: zanonimizowany392104
2009-11-12
19:26

Onomatopeter Generał

Onomatopeter
👍

Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.

Komentarz: Onomatopeter
2009-12-19
21:23

zanonimizowany692854 Junior

😒

Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.

Komentarz: zanonimizowany692854
2013-11-08
15:18

snejker Junior

Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city

Komentarz: snejker

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl