True Crime 2: Lokale (1)
Aktualizacja:
Do lokalu, w którym doszło do zdarzenia możesz spokojnie dojechać taksówką.
W sytuacjach z zakładnikami przyda się polepszone wykrywanie "czułego" punktu u przestępcy (prec. aim assist). Odpowiednie wrażenie na przeciwnikach będziesz mógł też czasem zrobić wszelkimi sztukami walk.
W lokalach, jak to w pomieszczeniach, walka rozgrywa się z reguły na krótkim dystansie więc do rozwałki oponentów polecam strzelby śrutowe, peemy. Z broni nieśmiercionośnych paralizator to bardzo dobry wybór a strzelba obezwładniająca - trochę gorszy.
Gdy stanąłeś twarzą w twarz z kilkoma groźnymi zakapiorami a nie dysponujesz szybkostrzelną czy odpowiednio mocną bronią, ubijaj ich pojedynczo stojąc w otwartych drzwiach, przeładowuj "giwerę" wracając na korytarz i chowając się przed kulami bandytów z boku framugi, a potem wracaj do pomieszczenia. Pamiętaj jednak, że jeżeli chcesz potem ten pokój przeszukać, ostatniego oprycha powinieneś załatwić już w środku.
Stojąc naprzeciwko kilku "leszczy" (osobników kiepsko bądź w ogóle nieuzbrojonych) machaj odznaką, często jeden lub kilku podnosi łapy do góry i masz go/ich z głowy.
Staraj się nie dopuszczać by bandyci zwiali z lokalu na ulicę (stawaj w drzwiach blokując im przejście) bo zwykle - kiedy za nimi wybiegniesz - już ich tam nie ma.
Wymieniając obok obrazków dowody rzeczowe, które możesz znaleźć na miejscu przestępstw mam na myśli kontrabandę znajdującą się w lokalu, nie przy kryminalistach (ale Ci oczywiście też mogą mieć przy sobie trefny towar).
![]() | Abducted crime witness - uprowadzony świadek przestepstwa. Liczba przestępców/kluczowi: 10/nie. Uzbrojenie oprychów: broń palna w dużej ilości, sporo maszynowej czy strzelb. Stopień trudności: 5. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: paralizator, strzelba obezwładniająca, tranquilizer, strzelba śrutowa, peem, karabinek szturmowy. |
Sposób rozwiązania: świadek ów (zwykle kobieta) przetrzymywany jest w jakimś obskurnym miejscu i pilnowany przez aż 10-u uzbrojonych po zęby mętów. Żaden z przestępców nie jest jednak kluczowym więc na dobrą sprawę możesz ich wszystkich rozwalić - masakry polecam dokonać "śrutówką" bądź karabinem. Jeśli jednak uparłeś się ich aresztować to polecam zdejmowanie ich z daleka tranquilizerem, z bliższej odległości - ze strzelby obezwładniającej, a już całkiem blisko - częstuj ich prądem. Kobietę-świadka powinieneś znaleźć w rogu hali, naprzeciwko wejścia. Po akcji wyprowadź ją z budynku (sama pójdzie za Tobą).
![]() | Assault on DJ for playing bad music - napaść na DJ'a za puszczanie złej muzyki. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinni mieć przy sobie żadnej broni, ewentualnie jakąś białą. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką, pobij lub potraktuj prądem łobuzerię, która nie przestanie bić DJ'a. Ustawiaj się tak aby blokować "leszczom" dostęp do drzwi wyjściowych aby nie nawiali z lokalu. Możesz alternatywnie wykorzystać w walce jakieś sprzęty z lokalu (np. krzesła, stoliki) - połam je najpierw ciosami aby uzyskać sztachety przydatne w bójce.
![]() | Assault on financial consultatnt - napaść na konsultanta finansowego. Liczba przestępców/kluczowi: 2/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinni mieć broni. Stopień trudności: 1. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator. |
Sposób rozwiązania: do zdarzenia dochodzi w banku - jakaś parka bije w nim (w rogu) biedną kobiecinę, konsultantkę. Grubi bankowi strażnicy najwyraźniej mają to gdzieś i musisz ich sam wyręczyć, najszybciej paralizatorem bądź pałką. Uważaj aby nie zranić pani konsultantki skulonej pomiędzy szalejącą parą.
![]() | Bank heist - napad na bank. Liczba przestępców/kluczowi: 3/tak - wszyscy. Uzbrojenie oprychów: broń palna, często długa. Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: paralizator, strzelba obezwładniająca, śrutowa. |
Sposób rozwiązania: po wejściu do banku szybko zneutralizuj oprycha naprzeciwko, uważaj na rabusiów po bokach - powinieneś mieć po jednym z każdej strony. Ale pamiętaj, że rozkład pomieszczeń, a co za tym idzie usytuowanie napastników, może być inne (co bank ... to obyczaj).
![]() | Bar brawl - rozróba barowa. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: broń "biała" - łomy, kije bejzbolowe. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator, strzelba obezwładniająca. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką,pobij lub potraktuj prądem rozrabiającą łobuzerię. Ustawiaj się tak aby blokować "leszczom" dostęp do drzwi wyjściowych aby nie nawiali z lokalu. Możesz ewentualnie wykorzystać w walce jakieś sprzęty z lokalu (np. krzesła, stoliki) - połam je najpierw ciosami aby uzyskać sztachety przydatne w bójce.
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime 2: Przestępstwa - ogólne porady
- True Crime 2: Ulica (1)
- True Crime 2: Ulica (2)
- True Crime 2: Ulica (3)
- True Crime 2: Ulica (4)
- True Crime 2: Ulica (5)
- True Crime 2: Lokale (1)
- True Crime 2: Lokale (2)
- True Crime 2: Lokale (3)
- True Crime 2: Lokale (4)
- True Crime 2: Lokale (5)
- True Crime 2: Lokale (6)
- True Crime 2: Samochody (1)
- True Crime 2: Samochody (2)
- True Crime 2: Samochody (3)
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





