True Crime 2: Bad Accounting
Aktualizacja:
Misja 5 "Bad Accounting"
Przydatna broń: paralizator elektryczny, strzelba śrutowa.
Udaj się do biura Tony'ego (księgowego Vincenta Tuzziego) w Soho (locate loans office) . [1]
![]() [1] | ![]() [2] |
Ukryty za fotelem podsłuchasz, że ten stary lubieżnik zajęty jest doglądaniem kasy Vinca i nie ma czasu dla swojej młodej i gorącej laseczki. [2] Pora przeczesać biuro Tony'ego (infiltrate office) - to misja "skradankowa", chociaż jeśli nie masz skrupułów możesz zamienić ją w zwykłą strzelaninę. Na biurku w pomieszczeniu, w którym zaczynasz grę znajdziesz pierwszy z dowodów przestępstwa. Zabierz go i ruszaj w głąb biura. [3]
![]() [3] | ![]() [4] |
Przebiegnij pochylony obok pierwszego pracownika w białej koszuli stojącego przy regale. Najlepiej takich gości nie tykać aby nie dostawać złych punktów (a takie otrzymasz nawet jeśli zakradniesz się do faceta od tyłu, pochwycisz i zneutralizujesz duszeniem nie zabijając; podobnie jeśli potraktujesz go paralizatorem). Dobre punkty za nokautowanie takich kolesiów-pracowników biura dostaniesz tylko jeśli Cię zauważą (i pojawią się nad ich głowami żółte paski) ale wtedy nici z zaskoczenia pozostałych delikwentów, w tym znacznie groźniejszych zbirów z bronią patrolujących inne pomieszczenia. Niektórzy z tych pracowników w białych koszulach kręcą się jakby mieli owsiki ;-) - a to podchodzą do regałów, a to siadają za biurkami. Skradaj się więc obok nich kiedy są zajęci jedną z tych czynności. Możesz też ukrywać się w boksach - stanowiskach pracy przed ich wzrokiem cały czas rozglądając się także za dowodami przestępstwa. [4] Miń kolesia siedzącego za biurkiem po lewej i drugiego stojącego trochę dalej przy regale a potem skręć w prawo. [5]
![]() [5] | ![]() [6] |
Przekradnij się obok następnego pracoholika kręcącego się pomiędzy regałem a biurkiem, uważając jednocześnie także na oprychów z bronią patrolujących następne pomieszczenie. [6] Ukrywając się przy ścianie (uważaj aby nie zauważył Cię pracownik, którego wcześniej minąłeś !) i ustawiając kamerę myszką tak aby widzieć następne pomieszczenie z bandziorami, poczekaj aż ci ostatni odwrócą się plecami i ruszą w głąb sali. [7]
![]() [7] | ![]() [8] |
Wtedy ruszaj pochylony za nimi i potraktuj jednego po drugim paralizatorem elektrycznym a potem zakuwaj w kajdanki - w sumie po sali kręci się trzech zakapiorów. [8] Zasuwaj dalej. Miń kolejnego pracusia w następnym pomieszczeniu. [9]
![]() [9] | ![]() [10] |
Skręć w prawo i ostrożnie przekradnij się koło kolejnego pana w białej koszuli. [10] Dojdziesz do pokoju, w którym czterech bandytów przesiaduje wygodnie w fotelach (siedzą w nich jeśli nie zostałeś do tej pory przez nikogo wykryty). Dwóch klientów siedzi po prawej oglądając TV a następna dwójka grzeje się w głębi przed kominkiem. Paralizatorem ich (póki siedzą w fotelach) nie załatwisz ale możesz podkradać się do nich od tyłu i - wciskając klawisz odpowiedzialny za chwytanie przeciwnika - nokautować pojedynczymi ciosami (które Reed wykona automatycznie). Załatwiaj ich tak, poczynając od pana skrajnie po prawej. Alternatywnie możesz też podkraść się do biurka stojącego pośrodku pokoju, podnieść z ziemi leżącą za nim strzelbę automatyczną i dokonać zwykłej jatki. [11]
![]() [11] | ![]() [12] |
Ja wybrałem pierwszą, cichą metodę. Jeśli chodzi o klientów grzejących się przed kominkiem to najpierw załatw tego po lewej a kiedy drugi zacznie się podnosić z fotela potraktuj go prądem z paralizatora. Potem ruszaj do windy, którą widzisz za nim (na ścianie obok windy, pod obrazem wisi apteczka). [12] Zjedź na dół do piwnicy. Trafisz do pierwszego pomieszczenia z ciężkimi ni to sejfami, które można przesuwać na boki podchodząc do nich i kręcąc kółkami, które znajdują się na przednich ścianach "sejfów". Podejdź po cichu do pierwszego takiego bloku za chłoptasiem w garniturku, który stanął sobie dosyć nieostrożnie pomiędzy "sejfami" i przekręć kółko - zafundujesz facetowi drastyczną śmierć (zostanie sprasowany). [13]
![]() [13] | ![]() [14] |
Pokombinuj trochę przesuwając poszczególne "sejfy" na boki - za którymś z tych bloków jest przejście do drugiego pomieszczenia. W nim załatw drugiego delikwenta - potraktuj go podobnie jak poprzednika (prasowanko). [14] Poprzesuwaj sejfy aby przedostać się do następnej sali. Kręcącego się po niej goryla załatw paralizatorem. [15]
![]() [15] | ![]() [16] |
Pana stojącego w wejściu do ostatniej już salki zastrzel "przylepiając się" wcześniej do sejfu i wychylając w lewo. [16] Odsłoń przejście znajdujące się na prawej ścianie tego pomieszczenia przesuwając w lewo sejf (ten skrajnie z prawej oczywiście). [17]
![]() [17] | ![]() [18] |
Ruszaj dalej tym przejściem. Wychyl się w lewo i zastrzel ochroniarza stojącego przed drzwiami na wprost. Potem podbiegnij do nich i otwórz je używając zamontowanego na nich skanera. [18] Wejdziesz do sali w której przebywa, w otoczeniu swoich czterech ochroniarzy, stary Tony. Dziadek ucieknie w głąb pomieszczenia i schowa się po lewej. Wykorzystując jako osłonę górki forsy (OMG, ale tego tu jest !) wystrzelaj jego goryli chowających się za biurkami - najlepiej użyć strzelby śrutowej. Z biurek zabieraj leżące na nich dowody przestępstwa - podrobione pieniądze (są cztery paczuszki). [19]
![]() [19] | ![]() [20] |
Na koniec, znanym Ci już sposobem, przesłuchaj Tony'ego (interrogate Tony) - chłopina posika się w spodnie podczas przesłuchania ;-). Wyciągniesz od niego informację, iż Vincent poszedł na miejsce budowy - Tuzzi stawia w Nowym Jorku jakąś wieżę (replikę wieży w Pizie ?) Aresztuj dziadka i wyjdź na zewnątrz wyjściem, które widzisz na prawo od niego (locate exit) . [20]
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime 2: Mapa miasta
- True Crime 2: Dobry - zły gliniarz
- True Crime 2: Rozdział Intro Act
- True Crime 2: Vengeance
- True Crime 2: Precinct Test - Test 1
- True Crime 2: Precinct Test - Test 2
- True Crime 2: Precinct Test - Test 3
- True Crime 2: Locker & Garage
- True Crime 2: Navigating Traffic
- True Crime 2: Street Test
- True Crime 2: Terry's Agenda
- True Crime 2: Rozdział Magdalena Cartel
- True Crime 2: Teresa's Dare
- True Crime 2: The Messenger
- True Crime 2: Safe House
- True Crime 2: Zuma Museum
- True Crime 2: Escape Crazy
- True Crime 2: After Teresa
- True Crime 2: Bullet Opera
- True Crime 2: Rozdział Palermo Mob
- True Crime 2: Ristorante
- True Crime 2: Morbid Antics
- True Crime 2: Mortician's Flight
- True Crime 2: Sour Candy
- True Crime 2: Bad Accounting
- True Crime 2: Vertigo
- True Crime 2: Rozdział President's Club
- True Crime 2: Drug Den
- True Crime 2: Club Tadow
- True Crime 2: Meeting Kobi
- True Crime 2: Factory Rush
- True Crime 2: Print Factory
- True Crime 2: Benjamin's Studios
- True Crime 2: Zen Gardens
- True Crime 2: Rozdział Shadow Tong
- True Crime 2: A Bad Crowd
- True Crime 2: Homeward Bound
- True Crime 2: Hard Sell
- True Crime 2: Workshop Rumble
- True Crime 2: Human Cargo
- True Crime 2: The Rat Race
- True Crime 2: Sesame
- True Crime 2: Rozdział Conclusion
- True Crime 2: Prime suspect
- True Crime 2: Way of honor - dobre zakończenie
- True Crime 2: Hustler's exit - złe zakończenie
- True Crime 2: Ten-code (policyjny żargon radiowy)
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![[1] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831078.jpg)
![[2] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831093.jpg)
![[3] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831109.jpg)
![[4] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831125.jpg)
![[5] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831140.jpg)
![[6] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831156.jpg)
![[7] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831171.jpg)
![[8] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831187.jpg)
![[9] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831203.jpg)
![[10] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831218.jpg)
![[11] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831234.jpg)
![[12] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831250.jpg)
![[13] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831265.jpg)
![[14] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831281.jpg)
![[15] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831296.jpg)
![[16] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831312.jpg)
![[17] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831328.jpg)
![[18] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831343.jpg)
![[19] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831359.jpg)
![[20] - Rozdział Palermo Mob - Misja 5 Bad Accounting | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/8831375.jpg)
