True Crime 2: Hustler's exit - złe zakończenie
Aktualizacja:
Misja 2 "Hustler's exit" - złe zakończenie
Przydatne umiejętności: sztuki walki wręcz, kopnięcie w wyskoku po obrocie (Wushu).
Przy złym zakończeniu (jeśli masz przewagę punktów złego gliny nad dobrymi), próba aresztowania Navarro nie powiedzie się. [1]
![]() [1] | ![]() [2] |
Victor się wyrwie, zasłoni policjantem, który chciał zakuć go w kajdanki, odbierze nieostrożnemu glinie pistolet i postrzeli Whittinga. [2] Potem ucieknie na peron i wskoczy do przejeżdżającego składu metra a Ty za nim. [3]
![]() [3] | ![]() [4] |
W wagonach dojdzie do identycznej strzelaniny jak w przypadku dobrego zakończenia, tylko teraz Twoim celem jest aresztowanie Victora Navarro (apprehend Victor) . Na tym etapie (strzelanina w wagonach) stosuj się więc do moich wskazówek zawartych wyżej, w misji "Way of honor" z dobrego zakończenia. [4] W końcu, przy któryś z kolei drzwiach między wagonami, włączy się filmik, na którym Navarro zaskoczy Cię od tyłu i pozbawi broni. Teraz będziesz musiał stoczyć z nim walkę wręcz. [5]
![]() [5] | ![]() [6] |
Facet jest dobry, ma żelazną kondycję - wyprowadza całe serie ciosów. Możesz je blokować, starając się zadawać swoje w odpowiedniej chwili, lub poczekać aż Vic na moment przerwie i wtedy zaatakować. Kiedy blokujesz uderzenia przeciwnika możesz spróbować założyć mu dźwignię gdy wyprowadza cios (Thai-boxing). A już całkiem super jest kopnięcie w wyskoku po obrocie. W zasadzie możesz stosować tylko ten jeden cios, po którym Victor nie zawsze jednak pada na podłogę jak to było w przypadku wszystkich Twoich dotychczasowych przeciwników, ale cofa się o parę kroków. Skracaj wówczas dystans do niego i ponownie kop go w wyskoku w szczenę. Powinieneś go spychać w ten sposób w prawo, na drugi koniec wagonika, gdzie znajdują się otwarte drzwi. Obok nich na ścianie wisi apteczka, która pewnie bardzo Ci się przyda. [6] Jeśli dostałeś już solidne bęcki i koniecznie musisz dostać się do apteki a Vic stoi Ci na drodze, możesz spróbować go pochwycić - często w ten sposób udaje Ci się zamienić z nim miejscami (stronami) i droga do medykamentów jest wolna. Pamiętaj o możliwości nabrania energii kilkukrotnymi, szybkimi uderzeniami naprzemiennie w klawisze A i S (moje ustawienia klawiatury) gdyby zabrakło Ci sił. Gdy uda Ci się w końcu zepchnąć przeciwnika pod same drzwi powinien na chwilę osłabnąć (poznasz ten moment - facet będzie się lekko zataczał stojąc w drzwiach). Wtedy musisz zadać mu bardzo silny cios, LP lub HP, uderzając wiele razy i bardzo szybko w lewy przycisk myszki (lpm) lub prawy przycisk myszki (ppm) - w/g moich ustawień klawiatury. To musi być naprawdę bardzo mocne uderzenie - powinieneś "nabić" pasek siły prawie do końca. [7] Jeśli Ci się nie uda za pierwszym razem, próbuj do skutku, okładając Victora również "normalnie" gdyby dochodził do siebie. W końcu, po odpowiednio silnym uderzeniu, facet wyleci z wagonu wprost na tory, pod pociąg i będziesz miał go z głowy.
![]() [7] | ![]() [8] |
Kiedy będziesz siedział na ławce na peronie pojawi się (podobnie jak przy dobrym zakończeniu) Terry Higgins. Terry był złym gliną - wyciągnął od gangów Nowego Jorku kupę szmalu sprzedając im tajne informacje OCU, upozorował własną śmierć i wrobił nieszczęsnego Navarro. Posłużył się Tobą jak narzędziem, wykorzystując Cię do usunięcia swoich najgroźniejszych wrogów, a teraz zamierza uciec przed sprawiedliwością, ciesząc się zdobytą forsą. Ale Ty też byłeś złym gliną skoro oglądasz to zakończenie. Złym, bo od dawna podejrzewałeś, że to wszystko to robota Higginsa, a mimo to do końca brałeś w tym udział (czyli przestałeś być narzędziem a stałeś się wspólnikiem) i zabiłeś Navarro, chociaż wiedziałeś, że jest niewinny. I zły pozostaniesz - wpakujesz Higginsowi kulkę w łeb i zabierzesz forsę z zamiarem zniknięcia z nią. Jednak po chwili rozmyślisz się i siądziesz z powrotem na ławce wpatrując się w swoją policyjną odznakę [8] - czyżby jakiś dylemat ? Może jednak nie takie do końca złe to "złe zakończenie" ...
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime 2: Mapa miasta
- True Crime 2: Dobry - zły gliniarz
- True Crime 2: Rozdział Intro Act
- True Crime 2: Vengeance
- True Crime 2: Precinct Test - Test 1
- True Crime 2: Precinct Test - Test 2
- True Crime 2: Precinct Test - Test 3
- True Crime 2: Locker & Garage
- True Crime 2: Navigating Traffic
- True Crime 2: Street Test
- True Crime 2: Terry's Agenda
- True Crime 2: Rozdział Magdalena Cartel
- True Crime 2: Teresa's Dare
- True Crime 2: The Messenger
- True Crime 2: Safe House
- True Crime 2: Zuma Museum
- True Crime 2: Escape Crazy
- True Crime 2: After Teresa
- True Crime 2: Bullet Opera
- True Crime 2: Rozdział Palermo Mob
- True Crime 2: Ristorante
- True Crime 2: Morbid Antics
- True Crime 2: Mortician's Flight
- True Crime 2: Sour Candy
- True Crime 2: Bad Accounting
- True Crime 2: Vertigo
- True Crime 2: Rozdział President's Club
- True Crime 2: Drug Den
- True Crime 2: Club Tadow
- True Crime 2: Meeting Kobi
- True Crime 2: Factory Rush
- True Crime 2: Print Factory
- True Crime 2: Benjamin's Studios
- True Crime 2: Zen Gardens
- True Crime 2: Rozdział Shadow Tong
- True Crime 2: A Bad Crowd
- True Crime 2: Homeward Bound
- True Crime 2: Hard Sell
- True Crime 2: Workshop Rumble
- True Crime 2: Human Cargo
- True Crime 2: The Rat Race
- True Crime 2: Sesame
- True Crime 2: Rozdział Conclusion
- True Crime 2: Prime suspect
- True Crime 2: Way of honor - dobre zakończenie
- True Crime 2: Hustler's exit - złe zakończenie
- True Crime 2: Ten-code (policyjny żargon radiowy)
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![[1] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956046.jpg)
![[2] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956062.jpg)
![[3] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956078.jpg)
![[4] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956093.jpg)
![[5] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956109.jpg)
![[6] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956125.jpg)
![[7] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956140.jpg)
![[8] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/530/9956156.jpg)
