True Crime 2: Hustler's exit - złe zakończenie
Aktualizacja:
Misja 2 "Hustler's exit" - złe zakończenie
Przydatne umiejętności: sztuki walki wręcz, kopnięcie w wyskoku po obrocie (Wushu).
Przy złym zakończeniu (jeśli masz przewagę punktów złego gliny nad dobrymi), próba aresztowania Navarro nie powiedzie się. [1]
![]() [1] | ![]() [2] |
Victor się wyrwie, zasłoni policjantem, który chciał zakuć go w kajdanki, odbierze nieostrożnemu glinie pistolet i postrzeli Whittinga. [2] Potem ucieknie na peron i wskoczy do przejeżdżającego składu metra a Ty za nim. [3]
![]() [3] | ![]() [4] |
W wagonach dojdzie do identycznej strzelaniny jak w przypadku dobrego zakończenia, tylko teraz Twoim celem jest aresztowanie Victora Navarro (apprehend Victor) . Na tym etapie (strzelanina w wagonach) stosuj się więc do moich wskazówek zawartych wyżej, w misji "Way of honor" z dobrego zakończenia. [4] W końcu, przy któryś z kolei drzwiach między wagonami, włączy się filmik, na którym Navarro zaskoczy Cię od tyłu i pozbawi broni. Teraz będziesz musiał stoczyć z nim walkę wręcz. [5]
![]() [5] | ![]() [6] |
Facet jest dobry, ma żelazną kondycję - wyprowadza całe serie ciosów. Możesz je blokować, starając się zadawać swoje w odpowiedniej chwili, lub poczekać aż Vic na moment przerwie i wtedy zaatakować. Kiedy blokujesz uderzenia przeciwnika możesz spróbować założyć mu dźwignię gdy wyprowadza cios (Thai-boxing). A już całkiem super jest kopnięcie w wyskoku po obrocie. W zasadzie możesz stosować tylko ten jeden cios, po którym Victor nie zawsze jednak pada na podłogę jak to było w przypadku wszystkich Twoich dotychczasowych przeciwników, ale cofa się o parę kroków. Skracaj wówczas dystans do niego i ponownie kop go w wyskoku w szczenę. Powinieneś go spychać w ten sposób w prawo, na drugi koniec wagonika, gdzie znajdują się otwarte drzwi. Obok nich na ścianie wisi apteczka, która pewnie bardzo Ci się przyda. [6] Jeśli dostałeś już solidne bęcki i koniecznie musisz dostać się do apteki a Vic stoi Ci na drodze, możesz spróbować go pochwycić - często w ten sposób udaje Ci się zamienić z nim miejscami (stronami) i droga do medykamentów jest wolna. Pamiętaj o możliwości nabrania energii kilkukrotnymi, szybkimi uderzeniami naprzemiennie w klawisze A i S (moje ustawienia klawiatury) gdyby zabrakło Ci sił. Gdy uda Ci się w końcu zepchnąć przeciwnika pod same drzwi powinien na chwilę osłabnąć (poznasz ten moment - facet będzie się lekko zataczał stojąc w drzwiach). Wtedy musisz zadać mu bardzo silny cios, LP lub HP, uderzając wiele razy i bardzo szybko w lewy przycisk myszki (lpm) lub prawy przycisk myszki (ppm) - w/g moich ustawień klawiatury. To musi być naprawdę bardzo mocne uderzenie - powinieneś "nabić" pasek siły prawie do końca. [7] Jeśli Ci się nie uda za pierwszym razem, próbuj do skutku, okładając Victora również "normalnie" gdyby dochodził do siebie. W końcu, po odpowiednio silnym uderzeniu, facet wyleci z wagonu wprost na tory, pod pociąg i będziesz miał go z głowy.
![]() [7] | ![]() [8] |
Kiedy będziesz siedział na ławce na peronie pojawi się (podobnie jak przy dobrym zakończeniu) Terry Higgins. Terry był złym gliną - wyciągnął od gangów Nowego Jorku kupę szmalu sprzedając im tajne informacje OCU, upozorował własną śmierć i wrobił nieszczęsnego Navarro. Posłużył się Tobą jak narzędziem, wykorzystując Cię do usunięcia swoich najgroźniejszych wrogów, a teraz zamierza uciec przed sprawiedliwością, ciesząc się zdobytą forsą. Ale Ty też byłeś złym gliną skoro oglądasz to zakończenie. Złym, bo od dawna podejrzewałeś, że to wszystko to robota Higginsa, a mimo to do końca brałeś w tym udział (czyli przestałeś być narzędziem a stałeś się wspólnikiem) i zabiłeś Navarro, chociaż wiedziałeś, że jest niewinny. I zły pozostaniesz - wpakujesz Higginsowi kulkę w łeb i zabierzesz forsę z zamiarem zniknięcia z nią. Jednak po chwili rozmyślisz się i siądziesz z powrotem na ławce wpatrując się w swoją policyjną odznakę [8] - czyżby jakiś dylemat ? Może jednak nie takie do końca złe to "złe zakończenie" ...
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime 2: Mapa miasta
- True Crime 2: Dobry - zły gliniarz
- True Crime 2: Rozdział Intro Act
- True Crime 2: Vengeance
- True Crime 2: Precinct Test - Test 1
- True Crime 2: Precinct Test - Test 2
- True Crime 2: Precinct Test - Test 3
- True Crime 2: Locker & Garage
- True Crime 2: Navigating Traffic
- True Crime 2: Street Test
- True Crime 2: Terry's Agenda
- True Crime 2: Rozdział Magdalena Cartel
- True Crime 2: Teresa's Dare
- True Crime 2: The Messenger
- True Crime 2: Safe House
- True Crime 2: Zuma Museum
- True Crime 2: Escape Crazy
- True Crime 2: After Teresa
- True Crime 2: Bullet Opera
- True Crime 2: Rozdział Palermo Mob
- True Crime 2: Ristorante
- True Crime 2: Morbid Antics
- True Crime 2: Mortician's Flight
- True Crime 2: Sour Candy
- True Crime 2: Bad Accounting
- True Crime 2: Vertigo
- True Crime 2: Rozdział President's Club
- True Crime 2: Drug Den
- True Crime 2: Club Tadow
- True Crime 2: Meeting Kobi
- True Crime 2: Factory Rush
- True Crime 2: Print Factory
- True Crime 2: Benjamin's Studios
- True Crime 2: Zen Gardens
- True Crime 2: Rozdział Shadow Tong
- True Crime 2: A Bad Crowd
- True Crime 2: Homeward Bound
- True Crime 2: Hard Sell
- True Crime 2: Workshop Rumble
- True Crime 2: Human Cargo
- True Crime 2: The Rat Race
- True Crime 2: Sesame
- True Crime 2: Rozdział Conclusion
- True Crime 2: Prime suspect
- True Crime 2: Way of honor - dobre zakończenie
- True Crime 2: Hustler's exit - złe zakończenie
- True Crime 2: Ten-code (policyjny żargon radiowy)
- True Crime 2: Misje główne
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![[1] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956046.jpg)
![[2] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956062.jpg)
![[3] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956078.jpg)
![[4] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956093.jpg)
![[5] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956109.jpg)
![[6] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956125.jpg)
![[7] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956140.jpg)
![[8] - Rozdział Conclusion - Misja 2 Hustlers exit - złe zakończenie | Misje główne - True Crime: New York City - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/530/9956156.jpg)
