True Crime 2: Broń specjalna, nieśmiercionośna
Aktualizacja:
Broń specjalna, "nieśmiercionośna" (non-lethal)
Uwagi do tej kategorii broni:
Polecam przede wszystkim paralizator elektryczny (ten wyglądający jak pistolet), dzięki któremu możesz szybko uporać się z całą grupą bandziorów, w drugiej kolejności strzelbę obezwładniającą (chociaż do niej akurat wcześniej uzyskasz dostęp), a na końcu tranquilizer. Jak widać po obrazkach (wszystkie są szare) zabawki te możesz nabyć tylko na policyjnej strzelnicy, w KG Policji, Midtown N. Precinct (okręg), ul. Broadway, przy skrzyżowaniu z W 47th St.
![]() | Beanbag Shotgun - strzelba obezwładniająca cena: 400 $, potrzebny stopień policyjny: 5-y (najniższy) zadawane obrażenia: specjalne - silne uderzenie przeciwnika a nawet jego znokautowanie celność: dobra szybkostrzelność: mała/niska ilość amunicji: 1 nabój x 5 szt. |
Sprawdza się głównie na małych dystansach (skuteczność maleje wraz z odległością) i wobec bandytów raczej stojących w miejscu. Nieprzydatna przeciwko pojazdom i grupom przestępców, szczególnie uzbrojonych w broń maszynową (bo nie strzela śrutem). No i trochę mała szybkostrzelność i ilość amunicji - z tego drugiego powodu staraj się używać tej strzelby tylko wobec tych najgroźniejszych oprychów, nie marnuj ammo na "leszczy".
![]() | Caltrops - "kotewki", gwoździe cena: 200 $, potrzebny stopień policyjny: 5-y (najniższy) zadawane obrażenia: specjalne - przebicie opon samochodu, który po nich przejedzie ilość: 3 "garście" |
Jednak najpierw musi zaistnieć sytuacja, w której jakiś pojazd na Ciebie pędzi a te nie zdarzają się często. A nawet wtedy, aby skutecznie użyć gwoździ, musisz dodatkowo przewidzieć trasę poruszającego się samochodu, co wcale nie jest łatwe. Gwoździe działają także wobec ludzi w ten sposób, że włażący na nie klient kłuje się i kłuje, ale nie pada na ziemię unieszkodliwiony - wygląda to komicznie/idiotycznie i w sumie do niczego się nie przydaje. Generalnie więc gwoździe to bardziej ciekawostka niż coś rzeczywiście przydatnego.
![]() | Stun Gun - paralizator elektryczny cena: 500 $, potrzebny stopień policyjny: 4-y zadawane obrażenia: specjalne - porażenie prądem celność: dobra szybkostrzelność: duża ilość amunicji: 150 |
Najbardziej przydatna "zabawka" z tych wszystkich broni nieśmiercionośnych.
![]() | Stun Baton - pałka elektryczna cena: 500 $, potrzebny stopień policyjny: 3-i zadawane obrażenia: specjalne - lekkie uderzenia jak przy normalnej pałce, dodatkowo z porażeniem prądem Zadawane nią silne ciosy (ppm ) powodują porażenie klienta jednak generalnie jest niewiele lepsza od zwykłej pałki policyjnej (tonfy), którą masz prawie od początku gry. |
![]() | Tranquilizer - karabin wyborowy strzelający strzałkami obezwładniającymi cena: 2000 $, potrzebny stopień policyjny: 3-i zadawane obrażenia: specjalne - porażenie strzałką obezwładniającą celność: dobra szybkostrzelność: mała/niska ilość amunicji: 3 strzałki w magazynku x 2 magazynki |
Dobry do obezwładniania z bezpiecznej odległości całej grupy uzbrojonych po zęby groźnych oprychów (pojedynczo oczywiście).
![]() | FlashBang - granat błyskowo-hukowy cena: 1000 $, potrzebny stopień policyjny: 1-y (najwyższy) zadawane obrażenia: specjalne - krótkotrwałe oślepienie przeciwnika ilość: 3 Dosyć szybko wybucha więc równie szybko odwracaj wzrok gdy go rzucisz (nie swój od monitora tylko wzrok Twojej postaci w grze ;-). |
Nie uważam tych granatów za super przydatne - działają krótko i ... zwykle przestają gdy dobiegasz do oślepionych przestępców (nie licz więc, że uda Ci się aresztować całą grupę oszołomionych oprychów, większość zdąży się otrząsnąć). Pewnym plusem jest fakt, iż czasami przestępca albo kilku poddaje się po użyciu tego granatu ale niezbyt często.
![]() | Pepper spray - miotacz gazu pieprzowego Nigdzie nie da się go kupić, czasem ma go jeden czy drugi przechodzień, którego napadłeś. Niespecjalnie przydatny, skuteczność na poziomie elektrycznego tresera (pałki). Używa się go "w przyłożeniu", z minimalnej odległości. |
![]() | Syringe - strzykawka z jakimś syfem ;-) Takie strzykawki ma "życzliwy" Ci personel wariatkowa, w którym lądujesz w misji "Escape Crazy". Poza tamtą sytuacją nigdzie ich nie znajdziesz ale też nie ma potrzeby ich szukać ... |

0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Strzelaniny
- True Crime 2: Porady do strzelanin
- True Crime 2: Broń - Pistolety
- True Crime 2: Broń - Strzelby śrutowe
- True Crime 2: Broń - Pistolety maszynowe
- True Crime 2: Broń - Karabiny (karabinki) szturmowe
- True Crime 2: Broń - Karabiny wyborowe
- True Crime 2: Broń - Inne
- True Crime 2: Broń specjalna, nieśmiercionośna
- True Crime 2: Umiejętności (skille)
- True Crime 2: Strzelaniny
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








