True Crime 2: Lokale (2)
Aktualizacja:
![]() | Bomb threat - zagrożenie bombowe. Liczba przestępców/kluczowi: 0 (tylko bomba). Uzbrojenie oprychów: nie dotyczy. Stopień trudności: 1. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: gołe ręce. |
Sposób rozwiązania: wejdź do budynku i zasuwaj korytarzem szukając pomieszczenia biurowego, w którym podłożono bombę - zwykle znajduje się ono przy końcu korytarza. Dodatkowo spod drzwi tego pokoju ucieka jakaś przestraszona kobiecina (możesz ją ewentualnie szybko przeszukać, kto wie czy to nie ona podłożyła ładunek). W mojej grze to pomieszczenie dodatkowo "zdradzało" solidne "rwanie się" płynności gry (komp już nie najmocniejszy). Aha, po wejściu do budynku masz ok. 1 minuty czasu na znalezienie i rozbrojenie miny - spokojnie, zdążysz. Groźnie wyglądająca bomba leży na podłodze w owym pomieszczeniu biurowym (trudno ją przeoczyć) ale jej rozbrojenie to bułka z masłem - po prostu podejdź do niej i wciśnij E (ech, a nie można było zrobić chociaż jakiejś mini-gierki logicznej (zagadki) z przecinaniem kabelków ?).
![]() | Cache of stolen goods - "dziupla", w której ukrywa się skradzione dobra. Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie. Uzbrojenie oprychów: broń palna. Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: tak, ok. 7-u (telefony komórkowe, biżuteria, itp.) o łącznej wartości 23 punktów kariery lub 9.200 $. Przydatna broń: pałka, paralizator, strzelba obezwładniająca, śrutowa, peem, karabinek. |
Sposób rozwiązania: możesz trochę się poskradać. Podejdź do dwóch "buraków" siedzących w fotelach i oglądających coś na skradzionym TV. Niestety paralizator na nich (póki siedzą na tyłkach) nie chce zadziałać, nie da się także pochwycić ich od tylu i jakoś efektownie wykończyć, jak to miało miejsce w jednej z misji głównych. Poczekaj zatem aż wstaną na nogi a wtedy potraktuj wszystkich np. paralizatorem. Równie dobrze możesz wszystkie szumowiny wystrzelać. Uważaj na łacha z prawej chowającego się przy kolumnie ! Na koniec pozbieraj wszystkie dowody jakie znajdziesz w tej melinie.
![]() | Club security in need of backup - ochrona klubu potrzebuje pomocy w bójce z kilkoma rozrabiakami. Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinni mieć broni. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką, pobij lub potraktuj prądem łobuzerię, uważając aby nie zrobić krzywdy ochroniarzowi lokalu, który się bije z chuliganami. Ustawiaj się tak aby blokować "leszczom" dostęp do drzwi wyjściowych aby nie nawiali z lokalu. Możesz ewentualnie wykorzystać w walce jakieś sprzęty z lokalu (np. krzesła, stoliki) - połam je najpierw ciosami aby uzyskać sztachety przydatne w bójce.
![]() | Contraband hidden in club - kontrabanda ukryta w klubie. Liczba przestępców/kluczowi: 0. Uzbrojenie oprychów: nie dotyczy. Stopień trudności: 1. Dowody na miejscu przestępstwa: tak - ok. 4 paczek narkotyków różnej wielkości o łącznej wartości 20 punktów kariery lub 6.000 $. Przydatna broń: nie potrzeba. |
Sposób rozwiązania: najpierw poszukaj schowanego w klubie trefnego towaru - znajdziesz go głównie przy barze. Wystarczy znaleźć 3 paczki "prochów" aby pomyślnie rozwiązać to przestępstwo ale w lokalu są 4 paki (wszystko przy barze). Na zakończenie możesz przeszukać klientelę, pewnie też coś trafisz ...
![]() | Counterfeit money cache - kryjówka, w której przechowuje się fałszywe pieniądze. Liczba przestępców/kluczowi: 4/tak - wszyscy. Uzbrojenie oprychów: broń palna, często maszynowa. Stopień trudności: 4. Dowody na miejscu przestępstwa: tak - ok. 5-u (lewa kasa, skradzione portfele, chemikalia, itp.), o łącznej wartości 20 punktów kariery lub 6.000$. Przydatna broń: paralizator elektryczny, strzelba obezwładniająca, pistolet maszynowy, strzelba śrutowa (ale szybkostrzelna !). |
Sposób rozwiązania: wejdź do lokalu i od razu zacznij razić prądem albo otwórz ogień ze strzelby obezwładniającej - masz do czynienia z groźnymi kryminalistami a wszyscy są kluczowi, nie ma się co bawić. Po załatwieniu tych na wprost Ciebie rozejrzyj się na boki za następnymi. Chyba można chować się na korytarzu na czas przeładowania broni (jeśli używasz strzelby).
![]() | Counterfeit money lab czyli wytwórnia (drukarnia) fałszywych pieniędzy. Liczba przestępców/kluczowi: 7/nie. Uzbrojenie oprychów: część nieuzbrojona, część uzbrojona w broń palną (m.in. karabinki szturmowe). Stopień trudności: 4. Dowody na miejscu przestępstwa: tak - ok. 8-u (lewa kasa, matryce, itp.), o łącznej wartości 32 punktów kariery lub 16.000 $. Przydatna broń: paralizator elektryczny, strzelba obezladniająca, peem, karabinek szturmowy. |
Sposób rozwiązania: to chyba jedno z ciekawszych przestępstw. Są dwa sposoby na poradzenie sobie z nim: 1) Wejdź do lokalu trzymając w rękach karabinek, stań gdzieś z dala od mętów z żółtymi paskami nad głowami (czyli tych nieuzbrojonych) i przedstaw się "Policja !". Poczekaj aż z głębi pomieszczenia wybiegnie kilku uzbrojonych w broń automatyczną zbirów (czerwone paski) i ich zastrzel w pierwszej kolejności ! Z nieuzbrojonymi kolesiami możesz się bić (chociaż są ponadprzeciętnie twardzi i potrafią "grać w te klocki") ale najlepiej potraktować ich - jednego po drugim - paralizatorem elektrycznym. 2) Po wejściu skradaj się kucając i załatwiaj po kolei "żółtych" oprychów, chwytając ich od tyłu i neutralizując duszeniem, pomagając sobie również paralizatorem (szczególnie w drugim pomieszczeniu). Jeśli jesteś naprawdę dobry uda Ci się w ten sposób zneutralizować wszystkich bandziorów w lokalu, nie dając im szansy złapać za broń i postrzelać ("czerwoni " nawet się nie pokażą).
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime 2: Przestępstwa - ogólne porady
- True Crime 2: Ulica (1)
- True Crime 2: Ulica (2)
- True Crime 2: Ulica (3)
- True Crime 2: Ulica (4)
- True Crime 2: Ulica (5)
- True Crime 2: Lokale (1)
- True Crime 2: Lokale (2)
- True Crime 2: Lokale (3)
- True Crime 2: Lokale (4)
- True Crime 2: Lokale (5)
- True Crime 2: Lokale (6)
- True Crime 2: Samochody (1)
- True Crime 2: Samochody (2)
- True Crime 2: Samochody (3)
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






