True Crime 2: Nielegalne areny
Aktualizacja:
Bijąc się na "ringach" pamiętaj o wszechpotężnym kopnięciu w wyskoku po obrocie (Wushu) - jeśli masz kłopoty z pokonaniem przeciwnika poczęstuj go właśnie tym ciosem a potem, kiedy oponent gruchnie o ziemię, podbiegnij do niego i skop albo rozejrzyj się za jakimś narzędziem, które pomogło by Ci pokonać adwersarza. W bójkach obowiązują te same zasady jak na ulicy przy zatrzymywaniu przestępców - za zabicie oponenta dostajesz punkty złego gliniarza, więc z umiarem posługuj się broniami jakie znajdziesz na arenach (szczególnie tymi ostrymi jak np. tasaki, toporki) jeśli nie chcesz zarabiać punktów złego gliny. Z tym, że tutaj nie możesz aresztować przeciwników po ich znokautowaniu (poza ostatnią, finałową walką). Wpisowe uiszczasz (musisz mieć przy sobie odpowiednią ilość gotówki) przy wejściu na arenę nielegalnych walk. Oczywiście w środku nie możesz skorzystać z broni białych, które zwykle nosisz przy sobie - zostają Ci one na czas walki odebrane.
Scout - arena testowa.
![]() | Adres: ul. Bowery St, przy skrzyżowaniu z Bleecker St, na południu miasta. Uwagi: to bójka "testowa", którą musisz stoczyć aby uzyskać dostęp do pozostałych aren nielegalnych walk (po tej walce początkowo tylko trzy areny pierwszego poziomu staną przed Tobą otworem - oczywiście jeśli wygrasz to starcie). Adres pod którym dojdzie do tej bijatyki otrzymasz mniej więcej w trzecim rozdziale gry. Jedź pod wskazany adres (nie mam pewności czy w twojej grze nie będzie to inny namiar), wejdź do lokalu i obij klienta. |
Możesz korzystać z przedmiotów, które znajdziesz na miejscu, np. instrumentów muzycznych, stojaków na mikrofony. Jeśli trzeba pobij też pozostałych amatorów mocnych wrażeń, którzy mogą się włączyć do bójki.
Przy pierwszych trzech arenach poniżej podaję style jakimi walczą Twoi przeciwnicy - tak dla przykładu tylko, dalej powinieneś się już sam zacząć orientować.
Poziom 1
Wpisowe: 250 $
Wygrana: 1.000 $
Dystans: na każdej arenie 3 rundy po jednym przeciwniku w każdej.
![]() | Nazwa areny: Municipal Garage. Adres: 32 okręg, ul. Lenox Blvd, przy skrzyżowaniu z W 122nd St. Uwagi: w bójce wykorzystaj leżące na "ringu" narzędzia - jakieś łopaty, rury. Twój pierwszy adwersarz walczy Brawlingiem, spróbuj pokonać go Karate lub Boksem tajskim. Drugi przeciwnik posługuje się Boksem tajskim - proponuję pokonać go Tae Kwon Do lub Wushu. Trzeci oponent to Karate - wykończ go na przykład Wushu lub Boksem tajskim. |
![]() | Nazwa areny: Slaughterhouse. Adres: 9 okręg, ul. Mott St, przy skrzyżowaniu z Grand St. Uwagi: w bójce wykorzystaj leżące na "ringu" ... martwe kurczaki ;-) (walczysz w rzeźni). Możesz także pochwycić oponenta - Lewy Ctrl , podejść z nim do piły tarczowej, która znajduje się w głębi na arenie (u góry ekranu) i nacisnąć lpm - kolo zostanie deczko przycięty. |
Twój pierwszy adwersarz walczy Wushu, spróbuj pokonać go Brawlingiem lub Tae Kwon Do. Drugi przeciwnik posługuje się Karate - pokonaj go na przykład Wushu lub Boksem tajskim. Trzeci oponent to Thai Boxing - proponuję wykończyć go Tae Kwon Do lub Wushu.
![]() | Nazwa areny: Subway Station. Adres: Midtown N. Precinct (okręg), ul. E 42nd St, przy skrzyżowaniu z Vanderbilt Ave. Uwagi: na dole areny powinien leżeć kij bejzbolowy. Możesz też popychać przeciwników (po pochwyceniu adwersarza wciśnij jeszcze raz Lewy Ctrl ) na połyskujące na niebiesko jakieś druty czy cuś przy torze, pod peronem na którym stoi publika. |
Twój pierwszy adwersarz walczy Wushu, spróbuj pokonać go Brawlingiem lub Tae Kwon Do. Drugi przeciwnik posługuje się ordynarnym Brawlingiem - pokonaj go na przykład Karate lub Boksem tajskim. Trzeci oponent to Karate - proponuję wykończyć go Boksem tajskim lub Wushu.
Poziom 2
Wpisowe: 500 $
Wygrana: 2.000 $
Dystans: 3 rundy po dwóch przeciwników w każdej.
![]() | Nazwa areny: Projects. Adres: 9 okręg, ul. Hester St, przy skrzyżowaniu z Allen St. Uwagi: w bójkach wykorzystaj leżące na ziemi czerwone obręcze od koszów do gry w koszykówkę, jakieś klapy od pojemników na śmieci. |
![]() | Nazwa areny: Sewer Tunnel. Adres: 19 okręg, ul. Park Ave, przy skrzyżowaniu z E 85th St. Uwagi: nakarm przeciwnikami aligatory, których paszcze wystają z kanałów po lewej i prawej stronie areny - pochwyć oponenta, podejdź z nim pod kratę kanału i naciśnij lpm . |
![]() | Nazwa areny: Fish Market. Adres: 5 okręg, ul. Front St, przy skrzyżowaniu z Fulton St. Uwagi: rozbij akwarium przy którym na początku stoisz i bij przeciwników krabami, które znajdziesz na ziemi. W lewym dolnym rogu ekranu na ziemi powinien też leżeć tasak. Możesz też okładać adwersarzy ... rybami. |
Poziom 3
Wpisowe: 1.000 $
Wygrana: 4.000 $
Dystans: 3 rundy po trzech przeciwników w każdej.
![]() | Nazwa areny: Nightclub. Adres: 10 okręg, ul. 11th Ave, przy skrzyżowaniu z W 27th St. Uwagi: na kratach za którymi znajduje się publika znajdziesz gablotę z toporkiem strażackim - rozbij szybkę i użyj narzędzia wobec oponentów. Tych ostatnich możesz także pochwycić a ich głowy wsadzić w wentylatory, które znajdują się w ścianach po bokach areny - dwa z lewej i jeden z prawej. Możesz także porozbijać stoły i krzesła stojące na "ringu" i walczyć pozyskanymi w ten sposób sztachetami. |
![]() | Nazwa areny: Theater. Adres: 20 okręg, ul. W 69th St, niedaleko skrzyżowania z Amsterdam Ave. Uwagi: korzystaj ze znajdujących się na arenie (scena teatralna) instrumentów muzycznych (kontrabas, skrzypce). Co ? Nie, nie graj na nich, tylko okładaj nimi oponentów (btw, niezłe dziwadła ;-). Możesz także chwytać przeciwników, podciągać w głąb "ringu" i popychać na znajdujące się tam jakieś dwa generatory elektryczne. |
![]() | Nazwa areny: Taxi Depot. Adres: 17 okręg, ul. E 35th St. Uwagi: początkowo możesz chwytać przeciwników i walić ich głowami w sprzęty, którymi zawalona jest arena. Potem powinien Ci wpaść w ręce m.in. klucz francuski. |
Finał - pojedynek z promotorem (organizatorem) nielegalnych walk.
Wpisowe: 5.000 $
Wygrana: 20.000 $
Dystans: 1 runda z tym gościem uzbrojonym w młot.
![]() | Nazwa areny: Garbage Barge. Adres: 34 okręg, ul. W 201st St, nabrzeże 23. Uwagi: od razu rozbrój faceta chwytając go. Potem sam możesz zdzielić go kilka razy młotem, który upuścił na ziemię. Korzystaj także z wszelkich rurek, butelek, które znajdziesz w pobliżu (możesz nimi rzucać w promotora). Kiedy w końcu znokautujesz faceta powinieneś go jeszcze aresztować (symbol niebieskich kajdanków nad leżącym przeciwnikiem). W nagrodę powinieneś dostać trochę punktów kariery. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











