True Crime 2: Lokale (6)
Aktualizacja:
![]() | Rock band wrecking hotel - kolesie z Metalliki znowu demolują pokój hotelowy ;-). Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: bejzbole. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: pałka, paralizator, pistolet. |
Sposób rozwiązania: zwykle gdy wyjmiesz "klamkę" szarpidrutom przechodzi ochota do dalszej demolki. Gdyby uciekli na korytarz (staraj się nie dopuścić do tego stając w drzwiach) goń ich i poplątaj im nogi prądem. Panienki towarzyszące rockmanom nie powinny być groźne.
![]() | Serial rapist in area - seryjny gwałciciel w okolicy. Liczba przestępców/kluczowi: 1/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinien mieć broni. Stopień trudności: 1. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: no z taką mordą to się nie dziwię, że musi szukać seksu na siłę (porównanie z buldogiem jest jak najbardziej na miejscu ;-). Pobij zboczeńca lub zafunduj mu elektrowstrząsy blokując swoim ciałem drzwi wyjściowe. Raz zdarzyło mi się, iż uciekł na ulicę i porwał z niej wóz strażacki - to był dopiero pościg i jazda !
![]() | Shooting at local club - strzelanina w klubie. Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie. Uzbrojenie oprychów: broń palna. Stopień trudności: 3. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: paralizator, strzelba obezwładniająca, pistolet, pistolet maszynowy, "śrutówka". |
Sposób rozwiązania: uważaj na opryszków prowadzących ostrzał zza barów.
![]() | Store vandals - sklepowi wandale. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: kije bejzbolowe. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: najszybciej spacyfikujesz tych chuliganów paralizatorem lub strzelbą obezwładniającą. Ale jeśli szkoda Ci amunicji na tych łobuzów użyj pały albo gołych pięści ...
![]() | Suspected drug lab - laboratorium wytwarzające "prochy". Liczba przestępców/kluczowi: 5/tak - jeden. Uzbrojenie oprychów: nie powinni mieć broni palnej. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: tak - ok.6 (chemikalia, narkotyki, osprzęt do ich wytwarzania, itp.) o łącznej wartości ok. 24 punktów kariery lub ok. 6.900 $. Przydatna broń: tonfa, paralizator, strzelba obezwładniająca. |
Sposób rozwiązania: wejdź do budynku, idź korytarzem i szybko zneutralizuj kolesia, który stoi na czatach przed drzwiami meliny (prądem lub rzutem tonfą zakończonym pobiciem). Na melinie zastaniesz kilku delikwentów. Staraj się nie używać broni palnej bo w pomieszczeniu są jakieś butle, które mogą wybuchnąć. Najpierw załatw jedynego kluczowego "leszcza" (prądem lub pałą) - powinien stać (a raczej ona - bo to babka), przy kuchence (możesz ją pochwycić i podsmażyć na palniku). Potem zajmij się resztą towarzystwa. Ewentualnie możesz postąpić w odwrotnej kolejności - stanąć w drzwiach i wyłapywać wszystkich próbujących uciec, a na końcu załatwić kluczową babkę. Po akcji pozbieraj wszystkie dowody przestepstwa, które znajdziesz w lokalu.
![]() | Violent vegetarian vandals - rozróba w fastfoodzie. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: kije bejzbolowe. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: pomachaj odznaką, oddaj w powietrze strzał ostrzegawczy bądź po prostu wyciągnij sporych rozmiarów "gnata" a być może odbierzesz animusz rozrabiającym panienkom. Jeśli nie - potraktuj je prądem.
![]() | Waiters fighting over tip - kelnerzy bijący się o napiwek. Liczba przestępców/kluczowi: 2/nie. Uzbrojenie oprychów: tasaki. Stopień trudności: 2. Dowody na miejscu przestępstwa: nie. Przydatna broń: tonfa, paralizator. |
Sposób rozwiązania: kolesie mają narzędzia o ostrych krawędziach więc w bójkę z nimi wdajesz się na własne ryzyko - najlepiej jednak zafunduj im elektrowstrząsy.
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime 2: Przestępstwa - ogólne porady
- True Crime 2: Ulica (1)
- True Crime 2: Ulica (2)
- True Crime 2: Ulica (3)
- True Crime 2: Ulica (4)
- True Crime 2: Ulica (5)
- True Crime 2: Lokale (1)
- True Crime 2: Lokale (2)
- True Crime 2: Lokale (3)
- True Crime 2: Lokale (4)
- True Crime 2: Lokale (5)
- True Crime 2: Lokale (6)
- True Crime 2: Samochody (1)
- True Crime 2: Samochody (2)
- True Crime 2: Samochody (3)
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







