True Crime 2: Ulica (1)
Aktualizacja:
Na miejsce przestępstwa możesz nawet dojechać taksówką.
Przydają się wszystkie sztuki walki wręcz, a jeśli nosisz przy sobie jakiś kij to nawet sztuka walki nim. Jeśli chcesz aresztować zbirów nie bij ich narzędziami o ostrych krawędziach (np. maczetami) bo ich pozabijasz ! W sytuacjach z zakładnikami, kiedy trzeba precyzyjnie trafić oprycha w kończynę neutralizując go, przyda się asysta przy celowaniu w trybie precyzyjnym (prec. aim assist) ( patrz rozdział "Broń i jej modyfikacje".
Generalnie w większości zdarzeń powinna Ci wystarczyć Twoja standardowa tonfa (pałka policyjna), 38-ka (pistolet Walther P-99). Niezastąpiony jest dodatkowo paralizator elektryczny, dzięki któremu szybko i sprawnie uporasz się z całą grupą rozrabiających podejrzanych. Intensywnie posługując się nim nie zapominaj uzupełniać "amunicji" przy bagażniku swojego wózka. Czasem, gdy kluczowych zbirów jest kilku i wszyscy mają broń palną, może przydać się strzelba obezwładniająca albo tranquilizer (karabin wyborowy strzelający strzałkami obezwładniającymi) - ten drugi do zdjęcia tych groźnych bandytów z bezpiecznej odległości.
Kiedy skończy Ci się prąd czy amunicja pamiętaj jeszcze o możliwości pochwycenia męta gołymi rękami - upuszcza on wówczas swoją broń.
Stojąc twarzą w twarz z bandziorami nieuzbrojonymi i uzbrojonymi w broń "białą" (łomy, młoty, bejzbole, itp.) pomachaj odznaką, a nuż któremuś z nich przejdzie ochota do stawiania oporu. Jeśli interweniujący niezależnie od Ciebie umundurowani policjanci ("krawężniki") wzięli Cię za typa spod ciemnej gwiazdy też pokaż "blachę", powinni się odp... dać Ci spokój. Poza tym w kilku wypadkach zwykle musisz najpierw pomachać odznaką aby przestępca w ogóle się ujawnił (przypominam o tej konieczności w tych kilku konkretnych przypadkach poniżej). Kiedy naprzeciw masz "karki" z bronią palną daruj sobie wymachiwanie odznaką (zwykle nie skutkuje) - zamiast tego możesz też przecież oddać strzał ostrzegawczy albo wyciągnąć odpowiedniej wielkości "gnata", który zrobi na zakapiorach piorunujące wrażenie.
Gdy dojeżdżasz do grupki uzbrojonych po zęby szumowin możesz spróbować neutralizować ich strzałami w kończyny (w trybie celowania precyzyjnego) nie wysiadając z pojazdu, który zapewnia Ci w końcu jakąś osłonę (lichą bo lichą ale jednak). Podobnie, gdy już go opuścisz, wykorzystuj go jako osłonę przed kulami oprychów i ostrzeliwuj się zza niego (możesz do niego przecież "przylgnąć"). Jeśli jesteś bardzo przywiązany do swojej błyszczącej fury szukaj osłony za innym pojazdem stojącym obok ;-).
Gdy grupka chuliganów się rozbiega i każdy daje nogę w innym kierunku, zneutralizuj najpierw tych najbliżej Ciebie, zakuj ich w kajdanki, a potem wsiądź do najbliższego samochodu (zaparkowanego czy zarekwirowanego) i ścigaj w nim resztę łobuzów licząc, iż sami nie wpadną na pomysł kradzieży i wykorzystania do ucieczki jakiegoś pojazdu.
Uważaj, bo przestępcy potrafią zwiać do pobliskiego lokalu, ukrywać się i strzelać zza samochodu (wykorzystując go jako osłonę), skraść z ulicy pojazd i uciekać w nim (nawet całą grupą).
![]() | Assault on street gambler - napaść na kolesia, który gra na ulicy w 3 karty (taki drobny cwaniaczek). Liczba przestępców/kluczowi: 2/tak - jeden. Uzbrojenie oprychów: nie powinni być uzbrojeni. Stopień trudności: 1. Przydatna broń: pałka policyjna, paralizator. |
Sposób rozwiązania: rzuć pałką w kluczowego "leszcza" a potem go pobij i aresztuj. Podobnie postąp z drugim kolesiem. Ewentualnie obu możesz potraktować paralizatorem.
![]() | Attack on bus czyli atak na autobus - jak rozumiem kilku kolesi zebrało się by przechwycić pojazd lub już z niego wysiedli i dalej rozrabiają. Liczba przestępców/kluczowi: 6/nie. Uzbrojenie oprychów: broń "biała" - bejzbole, łomy, młoty, itp. Stopień trudności: 2. Przydatna broń: paralizator elektryczny, tonfa (pałka policyjna), pistolet. |
Sposób rozwiązania: po dotarciu na miejsce pomachają odznaką - od razu aresztuj tych mętów, którzy wymiękli, porzucili swoją broń i podnieśli łapki do góry. Potem możesz spróbować oddać w powietrze strzał ostrzegawczy (może znowu któryś się podda), a jeżeli i to nie zadziała - wyjmij większą broń niż mają oprychy, a nuż jeszcze któryś zrezygnuje ze stawiania oporu. Resztę zbij pałką (pamiętaj, że można nią rzucać, podnoś z ziemi po rzucie) albo poczęstuj prądem (lepsze rozwiązanie bo szybsze). Często kilku próbuje uciekać - pół biedy jeśli tylko jeden, goń go na piechotę lub (gdy się już oddalił) zarekwiruj na ulicy pojazd i ścigaj go w nim. Gdy zaś zwiewa dwóch w różnych kierunkach - no cóż, rzadko udaje się złapać za ogon dwie sroki ... Nie zapomnij wrócić i zakuć w kajdanki tych, którzy leżą na ulicy znokautowani (zacznij od delikwentów, którzy pierwsi odpadli) bo po pewnym czasie znikną i zostaną policzeni jako "uciekinierzy"! Parokrotnie zdarzyła mi się ucieczka kilku szumowin z wykorzystaniem przez nich skradzionego z ulicy samochodu.
![]() | Burglary at Art Museum - włamanie do muzeum sztuki. Liczba przestępców/kluczowi: 3/nie. Uzbrojenie oprychów: nie powinni być uzbrojeni. Stopień trudności: 2. Przydatna broń: paralizator, pałka, pistolet, strzelba obezwładniająca. |
Sposób rozwiązania: jeśli koniecznie chcesz złapać wszystkich trzech rabusiów (nawiewają ze skradzionymi obrazami w rękach) najlepiej i najszybciej poczęstować ich jednego po drugim prądem, a zakładanie obrączek zostawić sobie na koniec. Gdy będziesz się bawił z opryszkami w jakieś bijatyki to uda Ci się dorwać powiedzmy jednego a pozostali wskoczą do samochodów, każdy zwieje w inną stronę i tyle ich widziałeś.
![]() | Car jacker in area - złodziej samochodów w okolicy. Liczba przestępców/kluczowi: 1/tak. Uzbrojenie oprychów: nie powinien mieć broni. Stopień trudności: 1. Przydatna broń: pałka, paralizator. |
Sposób rozwiązania: jeśli podjeżdżając do miejsca przestępstwa nie widzisz rzeczonego złodzieja wysiądź i pomachaj odznaką aby się ujawnił. Rzuć w niego pałą, pobij lub szybko potraktuj prądem a potem aresztuj. Uważaj, bo facet może skraść z ulicy samochód i w nim spróbować uciec. Gdy dojdzie do takiej sytuacji spróbuj go wyciągnąć z samochodu (podbiegając od strony kierowcy i wciskając E ), albo piorunem przestrzel opony. Jeśli Ci się nie uda pozostaje pościg samochodem.
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime 2: Przestępstwa - ogólne porady
- True Crime 2: Ulica (1)
- True Crime 2: Ulica (2)
- True Crime 2: Ulica (3)
- True Crime 2: Ulica (4)
- True Crime 2: Ulica (5)
- True Crime 2: Lokale (1)
- True Crime 2: Lokale (2)
- True Crime 2: Lokale (3)
- True Crime 2: Lokale (4)
- True Crime 2: Lokale (5)
- True Crime 2: Lokale (6)
- True Crime 2: Samochody (1)
- True Crime 2: Samochody (2)
- True Crime 2: Samochody (3)
- True Crime 2: Przestępstwa
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
Ech, następnym razem trzeba będzie opanować te skurcze palca trzymanego na klawiszu odpowiedzialnym za trzaskanie screenshotów :-/.
zanonimizowany333267 Senator
Nie wiem jak z tej gry można było napisać poradnik :| Musi być straszne lanie wody, albo super przydatne porady w stylu "by strzelić naciśnij LPM ( opis skrótu LPM w rozdziale "przydatne skróty" )". Ta gra jest banalna!!!
Ace_2005 Legend
Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał
Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




