Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 5 "Escape Crazy" | Misje główne w True Crime
Aktualizacja:
Misja 5 "Escape Crazy"
Przydatna broń: ta znaleziona w czasie misji - strzykawki, elektryczne tresery (pałki), metalowe rurki, etc.
Przydatne umiejętności: sztuki walki, walka kijem (staff technique) - dla metalowych rurek, walka dwoma lekkimi broniami (dual weapons) - dla elektrycznych pałek.
Teraz udaj się pod klinikę psychiatryczną Mental Word (locate Mental Word) i wejdź do niej. [1]
![]() [1] | ![]() [2] |
Zaraz na powitanie zostaniesz ogłuszony przez "obsługę klienta" czyli jednego z pielęgniarzy. Ockniesz się bez swojej broni, ubrany w kaftan bezpieczeństwa, na wózku inwalidzkim popychanym przez owego pielęgniarza. Obok będzie szła Teresa Castillo. A właściwie to Magdalena Rojas, wdowa po niejakim Umberto, narkotykowym królu zlikwidowanym sześć lat temu przez CIA. No cóż, już od jakiegoś czasu można się było domyślić, że to ta pani tak naprawdę stoi na czele zbrodniczego syndykatu zwącego się Kartelem Magdaleny (a nie mówiłem, że nie jest tak święta jak wskazywał jej przydomek (Matka Teresa) ? Pani Tereska ... tfu - Madzia, będzie Ci nawet wdzięczna za zajęcie się jej głównym rywalem w interesach czyli Rey'em, z którym miałeś do czynienia wcześniej - no cóż, posłużono się Tobą, frajerze ... Magdalena nie będzie miała zbyt wiele czasu na pogaduchy bo zaraz pędzi do opery, którą uwielbia. [2] Dla Ciebie przeznaczono inny typ rozrywki - zostaniesz zrzucony z wózka na spacerniak psychiatryka pełen agresywnych pacjentów. Podnieś się na nogi i pokonaj wszystkich pięciu świrów (defeat inmates) . Wciskając Lewy Ctrl (w/g moich ustawień klawiatury) możesz próbować wyswobodzić się z kaftana bezpieczeństwa - nie uda Ci się za pierwszym razem ale próbuj do skutku, cały czas opędzając się od psycholi nogami. Kiedy w końcu będziesz miał wolne ręce pokonanie ich stanie się czystą formalnością. W bójce możesz wykorzystywać (kopać) piłki leżące na dziedzińcu. [3]
![]() [3] | ![]() [4] |
Po walce jeden z przyjaźniej nastawionych pensjonariuszy zwany Zeke'm otworzy okno w jednej ze ścian otaczających spacerniak. Wejdź przez okno (climb thru window) do budynku, do pomieszczenia w którym stoi Zeke. W pokoju po lewej stronie masz apteczkę a po prawej leży jeden z trzynastu dowodów przestępstwa. Na wprost są drzwi prowadzące na korytarz psychiatryka. [4] Wyjdź nimi z pomieszczenia, prowadząc Zeka do wyjścia (lead Zeke to exit) . Na korytarzach kliniki znajdują się pozamykane cele - otwierając drzwi do nich stajesz oko w oko z kolejnymi agresywnymi psycholami. Rzucają się na Ciebie przewracając na podłogę - zrzucaj ich z siebie naciskając naprzemiennie kilka razy klawisze ruchu - WSAD . Możesz też próbować atakować ich zanim na Ciebie wskoczą. Warto jednak otwierać te cele bo często znajdziesz w nich kolejne dowody przestępstwa - zabieraj je ze sobą. [5] Rozbijaj stojące na korytarzach szafy i inne sprzęty aby zdobyć broń, np. metalowe rurki.
![]() [5] | ![]() [6] |
Jeśli z pomieszczenia do którego wdrapałeś się przez okno wyjdziesz na korytarz i pójdziesz w lewo natkniesz się na zakratowaną i zamkniętą bramkę. W pokoiku obok niej (nazwijmy go stróżówką) znajduje się elektroniczny zamek otwierający bramkę i pielęgniarz - pokonaj go, okładając na przykład metalową rurką. Jeśli chcesz możesz zabrać mu jego broń - "obsługa klienta" w tym "pensjonacie" dysponuje zastrzykami i elektrycznymi treserami (pałkami). [6] Wejdź do stróżówki, pozbieraj wszelkie dowody przestępstwa jakie możesz w takich pomieszczeniach znajdywać, rozejrzyj się za apteczką (takowe też możesz w stróżówkach spostrzegać) ale przede wszystkim podejdź do elektronicznego zamka i otwórz kratę na korytarzu (kod zna ... Zake ! - dobry świr, dobry) [7]
![]() [7] | ![]() [8] |
Wróć na korytarz, przejdź przez bramkę i ... to ślepy zaułek - tędy wjechałeś na wózku na dziedziniec. Ale może przyda Ci się apteczka wisząca na ścianie ? [8] Wracaj tą samą drogą ale teraz idź korytarzem w prawo od pomieszczenia z oknem, przez które dostałeś się do budynku. Wejdź na górę po schodach i skręć w lewo. [9]
![]() [9] | ![]() [10] |
Sprawdzaj cele po drodze, załatw pielęgniarza przy kolejnej stróżówce. Wejdź do niej i znowu z pomocą Zake otwórz bramkę na korytarzu. Uważaj, tym razem może czekać na nim na Ciebie dwóch sympatycznych panów z "obsługi klienta" - rozpraw się z nimi. [11] Korytarz za bramką rozdziela się na dwie odnogi - jeśli pójdziesz prosto to znowu będzie ślepy zaułek z apteczką na ścianie.
![]() [11] | ![]() [12] |
Skręć zatem w prawo i po chwili dojdziesz do łaźni z prysznicami (shovers). Wejdź do niej. Zobaczysz kilku pielęgniarzy w zielonych kitlach znęcających się nad jednym z pacjentów (wkładają mu w d*** elektrycznego tresera ;-P. Pokonaj ich wszystkich z pomocą broni, którą powinieneś mieć przy sobie (np. metalowej rurki). Możesz też podnosić broń pielęgniarzy (pałki, strzykawki) kiedy upadnie na ziemię. Niestety ocalony przez Ciebie świr nie jest zbyt wdzięczny i jego również musisz załatwić, a także kolejnego pielęgniarza, który wejdzie drzwiami na wprost. Rozejrzyj się za dowodami i apteczkami a potem wyjdź z łaźni drzwiami, którymi wszedł ostatni pan z obsługi. [13]
![]() [13] | ![]() [14] |
Na korytarzu skręć w prawo, zajmij się pałętającym się po nim wariatem. [14] Skręć w lewo i zejdź na dół po schodach uważając na kolejnego pielęgniarza na którego możesz się natknąć. [15]
![]() [15] | ![]() [16] |
Idź w prawo. Kawałek dalej korytarz znowu się rozgałęzia. Jeśli pójdziesz w prawo znowu natkniesz się na ślepy zaułek ze stróżówką, zakratowaną bramką i apteczką za tą ostatnią. Ruszaj więc w lewo. [16] Kolejna bramka na korytarzu (normalnie gorzej niż w więzieniu) - nie udawaj wariata (choć to odpowiednie miejsce) tylko wejdź do stróżówki obok, pobij pielęgniarza, wprowadź kod podany przez Zeke'a i wracaj na korytarz. [17]
![]() [17] | ![]() [18] |
Przejdź przez otwartą teraz bramkę koło stróżówki. Idź do wyjścia (brązowe drzwi). [18] W przestronnej sali, która się za nimi znajduje powita Cię ostatni już pan odpowiedzialny za "obsługę klienta" w tym przybytku. W ręku trzyma strzelbę, nie strzelającą jednak śrutem lecz amunicją obezwładniającą. Jak go pokonać ? Nie jest to specjalnie trudne - rzuć w nim jakąś bronią (np. elektrycznym treserem), ruszaj się żwawo aby Cię nie trafił, doskakuj i bij kiedy przeładowuje strzelbę, kop kiedy leży na glebie (jakoś mu trzeba podziękować za ten wspaniały pobyt w tej klinice). W końcu sobie z nim poradzisz. W sali, na prawo od wejścia, którym tu wlazłeś, powinien leżeć jeszcze jeden dowód przestępstwa (pod ławką). [19]
![]() [19] | ![]() [20] |
Poczekaj aż Zake wprowadzi kod i wyjdź na zewnątrz drzwiami migającymi na zielono . [20]
0
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- True Crime: New York City - poradnik do gry
- Misje główne
- Mapa miasta | Misje główne w True Crime New York City
- Dobry - zły gliniarz | Misje główne w True Crime New York City
- Rozdział "Intro Act" | Misje główne w True Crime New York City
- Rozdział "Intro Act" - Misja 1 "Vengeance" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Intro Act" - Misja 2 "Precinct Test" - Test 1 | Misje główne
- Rozdział "Intro Act" - Misja 2 "Precinct Test" - Test 2 | Misje główne
- Rozdział "Intro Act" - Misja 2 "Precinct Test" - Test 3 | Misje główne
- Rozdział "Intro Act" - Misja 3 "Locker & Garage" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Intro Act" - Misja 4 "Navigating Traffic" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Intro Act" - Misja 5 "Street Test" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Intro Act" - Misja 6 "Terry's Agenda" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Magdalena Cartel" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 1 "Teresa's Dare" | Misje główne
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 2 "The Messenger" | Misje główne
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 3 "Safe House" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 4 "Zuma Museum" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 5 "Escape Crazy" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 6 "After Teresa" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 7 "Bullet Opera" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Palermo Mob" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Palermo Mob" - Misja 1 "Ristorante" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Palermo Mob" - Misja 2 "Morbid Antics" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Palermo Mob" - Misja 3 "Mortician's Flight" | Misje główne
- Rozdział "Palermo Mob" - Misja 4 "Sour Candy" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Palermo Mob" - Misja 5 "Bad Accounting" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Palermo Mob" - Misja 6 "Vertigo" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "President's Club" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "President's Club" - Misja 1 "Drug Den" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "President's Club" - Misja 2 "Club Tadow" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "President's Club" - Misja 3 "Meeting Kobi" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "President's Club" - Misja 4 "Factory Rush" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "President's Club" - Misja 5 "Print Factory" | Misje główne
- Rozdział "President's Club" - Misja 6 "Benjamin's Studios" | Misje główne
- Rozdział "President's Club" - Misja 7 "Zen Gardens" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 1 "A Bad Crowd" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 2 "Homeward Bound" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 3 "Hard Sell" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 4 "Workshop Rumble" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 5 "Human Cargo" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 6 "The Rat Race" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Shadow Tong" - Misja 7 "Sesame" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Conclusion" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Conclusion" - Misja 1 "Prime suspect" | Misje główne w True Crime
- Rozdział "Conclusion" - Misja 2 "Way of honor" - dobre zakończenie | Misje główne
- Rozdział "Conclusion" - Misja 2 "Hustler's exit" - złe zakończenie | Misje główne
- Ten-code (policyjny żargon radiowy) | Misje główne w True Crime
- Misje główne
- True Crime: New York City - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ace_2005 Legend

Może i gra jest banala, ale kasę trzeba wyciągnąć, a zawsze znajdzie się ktoś, kto to ściągnie... Poza tym nikt nie zmusza Was do pobrania poradnika, więc po co narzekacie?
W poradniku spodobał mi się poniższy opis:
Drug-related car chase – pościg za dwoma samochodami, których pasażerowie powiązani są z biznesem narkotykowym.
Liczba przestępców/kluczowi: 4/nie.
Uzbrojenie oprychów: jest wysoce prawdopodobne, iż mogą być uzbrojeni w broń, w tym palną.
Stopień trudności: 5.
Przydatna broń: paralizator, pistolet, strzelba obezwładniająca.
Wózek dobry do pościgu: szybki, klasy Coupe.
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem. W każdym bądź razie nie ma pośród podejrzanych żadnego kluczowego więc możesz wszystkich zabić ;-D. Jeśli jednak koniecznie chcesz ich wszystkich wziąć żywcem (co może okazać się niełatwe), zmuś dwóch oprychów w pierwszym wozie do opuszczenia go (przestrzeliwując w nim opony bądź ostukując zderzakiem), a potem (nie zatrzymując się i nie wysiadając) dogoń drugi pojazd i postąp podobnie. Wtedy dopiero wysiądź i szybko (posiłkując się np. paralizatorem) aresztuj zbirów, którzy wyskoczyli na ulicę z tego wozu. Piorunem wróć do poprzedniego i ścigaj samochodem dwóch pierwszych mętów, licząc, że nie porwali z ulicy kolejnego samochodu lecz uciekają pieszo. Dlatego może Ci się przydać szybka furka – do przemieszczania się pomiędzy jednymi a drugimi bandziorami.
Zwłaszcza to:
Proponowany sposób rozwiązania: nie wiem czy to my ich ścigamy czy to oni ścigają się nawzajem.
zanonimizowany392104 Junior
Hej ludzie ustawiłem klawke jak kolega kazał ale nie moge wyjmowac innych broni niz moj sluzbowy pistolet. I probowalem juz wyjac z bagaznika. 0 efektu
Onomatopeter Generał

Nawet fajny poradnik ale gra faktycznie prosta.
zanonimizowany692854 Junior
Hej jak zrobić tą misję z prezydentem chyba Lincolnem. Co trzeba go rozbroić, a on ma działo obrotowe coś na po dobę CKM. Pomóżcie mi.Z góry dzięki.
snejker Junior
Pomocy niewiem jak przejsc trzeci worek w tru crime new york city
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.