Jak grać ze znajomymi w Total War Arena?
Aktualizacja:
Możesz uczestniczyć w rozgrywkach wraz ze swoimi znajomymi. Kiedy kilka osób (lub przynajmniej dwie) dołączą do jednej drużyny, fakt ten jest widoczny podczas oczekiwania na wszystkich graczy (biała linia łączy członków jednej drużyny). Za grę drużynową wszyscy członkowie otrzymują dodatkowe 10% (opcjonalnie +50% z okazji eventów) doświadczenia i zdobyczy wojennych.

- Aby dołączyć do jednego zespołu należy przejść w zakładkę "Społeczność" i wpisać nick gracza w wyszukiwarce, po czym zaprosić go do grona znajomych. Jeśli masz problem z odnalezieniem / wpisaniem nicku, wystarczy że jedna z osób napisze wiadomość na czacie globalnym (dolny lewy róg ekranu). Wtedy wystarczy kliknąć na nick i także w ten sposób możesz zaprosić osobę do znajomych.
- Drugi krok to utworzenie z aktywnymi znajomymi drużyny poprzez wysłanie im zaproszenia. Osoba zaproszona musi odpowiedzieć na zaproszenie w ciągu minuty - wyświetla się ono w prawym dolnym rogu jako komunikat. Gdy wszyscy gracze znajdują się w drużynie, każdy z nich naciska przycisk "Graj", który w tym przypadku oznacza gotowość. Wyszukiwanie gry rozpocznie się dopiero gdy wszyscy gracze potwierdzą gotowość. Aktualny status (kto jest gotowy, a na kogo czekacie) możesz sprawdzić także w zakładce "Społeczność".
Prywatne lobby
W zakładce "Społeczność" możesz także wybrać pod-zakładkę, "Prywatne lobby". Umożliwia to założenie własnej gry, do której zaprosisz wybranych znajomych.

Możesz wtedy rozegrać bitwę na dowolnej mapie, z własnymi ograniczeniami czasowymi, w dowolnych składach. Koszt założenia prywatnego lobby to 5000 srebra - początkowo może się wydawać to dużo, lecz w dalszych etapach rozwoju będziesz miał stały nadmiar srebra.
0
Komentarze czytelników
YxU Pretorianin

@Hashtag - dzięki za informacje. Może i masz rację: inaczej widzi to autor, inaczej czytający, a to w końcu dla niego powstaje poradnik. Możliwe, że przy okazji premiery (lub wcześniej) zostanie wstawiona aktualizacja, zwrócę wtedy uwagę na Twoje sugestie ;)
F4 też jest wspomniane przy rozdziale Sterowanie, lecz racja - mogłoby to znaleźć się także w innym miejscu (w końcu nie każdy czyta poradnik "od deski do deski" :D )
Hashtag Junior
Dobra zbyt chaotycznie napisałem, chodziło mi o to że ów podpunkty powinny mieć własną kategorię załóżmy w podstawach rozgrywki, choć może skoro faktycznie zostały już wspominane przy jednostkach to będzie "sztuka dla sztuki"
Bynajmniej co do umiejętnościami na 5 tierze nie mogę się zgodzić żeby nie posiadały własnej kategorii zbyt często się zdarza ze nowi gracze atakują dowódców tak jak scipion w chmarach nie sprawdzając czy ma uruchomioną zemste i dochodzi do odczuć bezradności u gracza, więc jakiś temat pod tytułem "dowódcy z którymi możecie mieć problemy na polu walki" może pomóc wielu osobom. (Może tez jednostki i wstawić tam falange)
W trzecim podpunkcie chodziło mi ze w ekwipunku który jednostka oblokowuje za punkty doświadczenia jednostki od poziomu 5 nastepuje zmiana warta uwagi mianowicie występują dwa rodzaje ekwipunku wspomagające dany typ rozgrywki dla konnicy na przykład sile szarży lub siłę obrażeń wręcz.
Co do rzeczy które sobie przypomniałem pisząc tą odpowiedz pod guzikiem F4 jest koło szybkich poleceń które można wkleić na chat.
YxU Pretorianin

Oczywiście, sugestię są całkiem w porządku. Mimo to, odpowiem jednak na "zarzuty" (które szanuję) :D
- Informacje o zależnościach terenu pojawiają się w poradniku wielokrotnie, w poradach ogólnych oraz przy jednostkach, dla których jest to szczególnie istotne;
- Umiejętności także 5 tieru (jeśli oboje mówimy o umiejętnościach dowódców) zostały opisane dla każdego z nich, przy czym zawarty został także komentarz uzupełniający dla tych bardziej złożonych.
- Na trzecie zdanie trudno mi odpowiedzieć, ponieważ nie całkiem je rozumiem :)
- Ale owszem, informacja o benefitach z 7 poziomu jest trafna. Jednak jeśli chodzi o umiejętności jednostek, potrafią się one od 5T zmieniać co poziom, dlatego przy opisie jednostek napisane zostało "Podstawowe zdolności". Poradnik ma przede wszystkim na celu wprowadzić w grę nowych graczy i przekazać im porady, dzięki którym nie zniechęcą się do gry. Każdy kto osiągnął poziom 5, moim zdaniem, będzie miał już podstawową wiedzę i sam będzie potrafił zadecydować o buildzie i obranej strategii :)
Hashtag Junior
Jeżeli mogę coś zasugerować.
Brakuję oddzielnej sekcji na:
-Informacji o "buffach i debuffach" w lesie w zależności od frakcji
-O ogromnej sile umiejętności na piątym tierze ( Ultimate skill?) z którymi gracze pierwszy raz mogą się zmierzyć jak skończą walczyć z botami czyli na tierze IV.
-O zwiększeniu większej ilości do przyswojenia od poziom u5 czy 6 od którego ekwipunek nie jest kolejną rzeczą do odblokowania ale zwykle jedną z dwóch ewentualnych buildów które można dostosować do stylu gry
A od 7 jednostki otrzymują dodatkowe miejsca na sloty i zwykle po nowej umiejętności bazowej dla jednostek.
Czyli im dalej w las tym więcej drzew zgodnie z zasadą "easy to play hard to master"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.