Falangici w Total War Arena
Aktualizacja:
Frakcje: Grecja
Falangici to dość nietypowa jednostka. Posiada zbliżone cechy do włóczników, jednak nastawiona jest na specjalizację. Jest nią formacja falangi. Falanga u włóczników może być przezwyciężona przez silnie opancerzone jednostki, włócznicy także szybko się męczą podczas intensywnego ataku w falandze - nadaje im to cechę defensywną. Falangici nie odczuwają zmęczenia, a w falandze poruszają się na wprost, rozgramiając przeciwnika - czasami wystarczy kilka sekund, by wyeliminować oddział wroga.

- Zwróć jednak uwagę, że poza formacją posiadają jedne z najgorszych cech ze wszystkich dostępnych jednostek.
- W przeciwieństwie do włóczników, nie radzą sobie zbyt dobrze z kawalerią (dopóki nie są w formacji falangi oczywiście).
- Jest to oddział tylko dla wprawionych graczy.
- Do prowadzenia w bój falangitów wybierz Miltiadesa lub Aleksandra Wielkiego. W przypadku Leonidasa zwróć uwagę, który poziom falangitów posiadasz: umiejętność formacji uniesionych tarcz oddziału może pokrywać się z umiejętnością dowódcy.
Podstawowe zdolności falangi
- Falanga pik
Ustaw się w formacji falangi, by posuwając się powoli naprzód zadawać olbrzymie obrażenia każdemu na twojej drodze. Znacznie spada manewrowość oraz prędkość.
- Unieść tarcze
Jednostki podnoszą tarcze nad głowy zwiększając szansę na odbicie wrogich pocisków. Zmniejsza się jednak ich prędkość, pole widzenia i obrona w zwarciu.
Przedmioty falangi
- Rada Talesa
Na stałe zwiększa nieznacznie morale oraz poziom obrony w zwarciu.
- Podział wina
Przedmiot: użyj, by zwiększyć morale o 25, gdy zaczyna ich brakować (na 10s).
- Zmagania olimpijskie
Zwiększa siłę obrażeń oraz obrony w zwarciu.
- Podwójne racje
Na stałe zwiększa nieznacznie morale oraz poziom ataku w zwarciu.
- Podział racji (Poziom 6)
Przedmiot: po użyciu znacznie zwiększa obronę w zwarciu na 10s.
- Kamienie szlifierskie (Poziom 7)
Przedmiot: po użyciu znacznie zwiększa siłę ataku przebijającego pancerz podczas walki w zwarciu na 10s.
0
- Total War Arena - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Jednostki, przedmioty i porady
- Jednostki i porady w Total War Arena
- Mieczownicy w Total War Arena
- Jazda z włóczniami i mieczami w Total War Arena
- Łucznicy w Total War Arena
- Włócznicy w Total War Arena
- Oszczepnicy w Total War Arena
- Procarze w Total War Arena
- Falangici w Total War Arena
- Sierpownicy w Total War Arena
- Ciężka artyleria w Total War Arena
- Lekka artyleria w Total War Arena
- Ogary wojenne w Total War Arena
- Jednostki, przedmioty i porady
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hashtag Junior
Jeżeli mogę coś zasugerować.
Brakuję oddzielnej sekcji na:
-Informacji o "buffach i debuffach" w lesie w zależności od frakcji
-O ogromnej sile umiejętności na piątym tierze ( Ultimate skill?) z którymi gracze pierwszy raz mogą się zmierzyć jak skończą walczyć z botami czyli na tierze IV.
-O zwiększeniu większej ilości do przyswojenia od poziom u5 czy 6 od którego ekwipunek nie jest kolejną rzeczą do odblokowania ale zwykle jedną z dwóch ewentualnych buildów które można dostosować do stylu gry
A od 7 jednostki otrzymują dodatkowe miejsca na sloty i zwykle po nowej umiejętności bazowej dla jednostek.
Czyli im dalej w las tym więcej drzew zgodnie z zasadą "easy to play hard to master"
YxU Pretorianin

Oczywiście, sugestię są całkiem w porządku. Mimo to, odpowiem jednak na "zarzuty" (które szanuję) :D
- Informacje o zależnościach terenu pojawiają się w poradniku wielokrotnie, w poradach ogólnych oraz przy jednostkach, dla których jest to szczególnie istotne;
- Umiejętności także 5 tieru (jeśli oboje mówimy o umiejętnościach dowódców) zostały opisane dla każdego z nich, przy czym zawarty został także komentarz uzupełniający dla tych bardziej złożonych.
- Na trzecie zdanie trudno mi odpowiedzieć, ponieważ nie całkiem je rozumiem :)
- Ale owszem, informacja o benefitach z 7 poziomu jest trafna. Jednak jeśli chodzi o umiejętności jednostek, potrafią się one od 5T zmieniać co poziom, dlatego przy opisie jednostek napisane zostało "Podstawowe zdolności". Poradnik ma przede wszystkim na celu wprowadzić w grę nowych graczy i przekazać im porady, dzięki którym nie zniechęcą się do gry. Każdy kto osiągnął poziom 5, moim zdaniem, będzie miał już podstawową wiedzę i sam będzie potrafił zadecydować o buildzie i obranej strategii :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.