Falangici w Total War Arena

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Frakcje: Grecja

Falangici to dość nietypowa jednostka. Posiada zbliżone cechy do włóczników, jednak nastawiona jest na specjalizację. Jest nią formacja falangi. Falanga u włóczników może być przezwyciężona przez silnie opancerzone jednostki, włócznicy także szybko się męczą podczas intensywnego ataku w falandze - nadaje im to cechę defensywną. Falangici nie odczuwają zmęczenia, a w falandze poruszają się na wprost, rozgramiając przeciwnika - czasami wystarczy kilka sekund, by wyeliminować oddział wroga.

Falangici wyposażeni są w długie piki, które nie nadają się do walki w zwarciu - Falangici w Total War Arena - Total War Arena - poradnik do gry
Falangici wyposażeni są w długie piki, które nie nadają się do walki w zwarciu
  1. Zwróć jednak uwagę, że poza formacją posiadają jedne z najgorszych cech ze wszystkich dostępnych jednostek.
  2. W przeciwieństwie do włóczników, nie radzą sobie zbyt dobrze z kawalerią (dopóki nie są w formacji falangi oczywiście).
  3. Jest to oddział tylko dla wprawionych graczy.
  4. Do prowadzenia w bój falangitów wybierz Miltiadesa lub Aleksandra Wielkiego. W przypadku Leonidasa zwróć uwagę, który poziom falangitów posiadasz: umiejętność formacji uniesionych tarcz oddziału może pokrywać się z umiejętnością dowódcy.

Podstawowe zdolności falangi

  1. Falanga pik

Ustaw się w formacji falangi, by posuwając się powoli naprzód zadawać olbrzymie obrażenia każdemu na twojej drodze. Znacznie spada manewrowość oraz prędkość.

  1. Unieść tarcze

Jednostki podnoszą tarcze nad głowy zwiększając szansę na odbicie wrogich pocisków. Zmniejsza się jednak ich prędkość, pole widzenia i obrona w zwarciu.

Przedmioty falangi

  1. Rada Talesa

Na stałe zwiększa nieznacznie morale oraz poziom obrony w zwarciu.

  1. Podział wina

Przedmiot: użyj, by zwiększyć morale o 25, gdy zaczyna ich brakować (na 10s).

  1. Zmagania olimpijskie

Zwiększa siłę obrażeń oraz obrony w zwarciu.

  1. Podwójne racje

Na stałe zwiększa nieznacznie morale oraz poziom ataku w zwarciu.

  1. Podział racji (Poziom 6)

Przedmiot: po użyciu znacznie zwiększa obronę w zwarciu na 10s.

  1. Kamienie szlifierskie (Poziom 7)

Przedmiot: po użyciu znacznie zwiększa siłę ataku przebijającego pancerz podczas walki w zwarciu na 10s.

Podobało się?

0

Total War: Arena

22 lutego 2018

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-02-21
13:25

Hashtag Junior

Jeżeli mogę coś zasugerować.
Brakuję oddzielnej sekcji na:
-Informacji o "buffach i debuffach" w lesie w zależności od frakcji

-O ogromnej sile umiejętności na piątym tierze ( Ultimate skill?) z którymi gracze pierwszy raz mogą się zmierzyć jak skończą walczyć z botami czyli na tierze IV.

-O zwiększeniu większej ilości do przyswojenia od poziom u5 czy 6 od którego ekwipunek nie jest kolejną rzeczą do odblokowania ale zwykle jedną z dwóch ewentualnych buildów które można dostosować do stylu gry
A od 7 jednostki otrzymują dodatkowe miejsca na sloty i zwykle po nowej umiejętności bazowej dla jednostek.

Czyli im dalej w las tym więcej drzew zgodnie z zasadą "easy to play hard to master"

Komentarz: Hashtag
2018-02-21
17:57

YxU Pretorianin

YxU

Oczywiście, sugestię są całkiem w porządku. Mimo to, odpowiem jednak na "zarzuty" (które szanuję) :D
- Informacje o zależnościach terenu pojawiają się w poradniku wielokrotnie, w poradach ogólnych oraz przy jednostkach, dla których jest to szczególnie istotne;
- Umiejętności także 5 tieru (jeśli oboje mówimy o umiejętnościach dowódców) zostały opisane dla każdego z nich, przy czym zawarty został także komentarz uzupełniający dla tych bardziej złożonych.
- Na trzecie zdanie trudno mi odpowiedzieć, ponieważ nie całkiem je rozumiem :)
- Ale owszem, informacja o benefitach z 7 poziomu jest trafna. Jednak jeśli chodzi o umiejętności jednostek, potrafią się one od 5T zmieniać co poziom, dlatego przy opisie jednostek napisane zostało "Podstawowe zdolności". Poradnik ma przede wszystkim na celu wprowadzić w grę nowych graczy i przekazać im porady, dzięki którym nie zniechęcą się do gry. Każdy kto osiągnął poziom 5, moim zdaniem, będzie miał już podstawową wiedzę i sam będzie potrafił zadecydować o buildzie i obranej strategii :)

Komentarz: YxU

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl