The Ember Keys | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
Aktualizacja:
The Ember Keys

Region: Crows' Pass, Frosted Hills, Slavers' Stockade, Emberscratch Mines
Zleceniodawca: Elder Valin
Nagroda: [2300 PD], [974 złota]
To zadanie jest dość złożone - musisz przeszukać krainę Frosted Hills i odnaleźć dwa podziemia - Slavers' Stockade i Emberscratch Mines. W ich środku ukryto starożytne artefakty, niezbędne do uruchomienia zepsutego portalu, umieszczonego pośrodku lodowych pustkowi. Po rozmowie z regentem Valinem udaj się więc do przykrytego śniegiem rejonu i przedrzyj przez hordę goblinów, mutantów, dzikich bestii oraz nieumarłych. Na Twojej drodze stanie również grupa najemników, przetrzymująca zakładników w swym obozie (Slavers' Camp). Jeśli uwolnisz nieszczęśników, zyskasz nieco dodatkowych punktów sławy. Gdyby Ci to nie wystarczało, możesz jeszcze wykonać zadania poboczne: Taking Notes, The Zeraphi Envoy oraz The Lost Key.

Gdy nacieszysz się już zwyczajową rzezią na powierzchni krainy, zejdź do jej czeluści. W środku Emberscratch Mines znajdziesz całe skupisko goblinów, przekopujących podziemie w poszukiwaniu skarbów. Niektórzy z nich zostali ulepszeni, przez co posiadają status stworzeń elitarnych - dysponują zwiększoną ilością punktów życia i dodatkowymi umiejętnościami. W ekwipunku tych poczwar można znaleźć tłoki (plunder), niezbędne do naprawienia zepsutych detonatorów. Jeśli je uruchomisz, otworzysz ukryte dotychczas rejony kopalni, w których nie braknie skarbów oraz potężnych artefaktów.

Na końcu jaskini mieszka zarządca kopalni - King Pogg. Posiada on wiele zróżnicowanych ataków, opartych głównie na żywiole lodu. Większość z nich działa w średniej wielkości trójkącie przed samym bossem - ich uniknięcie nie należy do najtrudniejszych. Nieco większy problem mogą stanowić ciosy toporem (znaczne obrażenia fizyczne) oraz rzuty bombami (ogień). Najlepszą taktyką walki pozostaje więc bieganie dookoła przeciwnika i uderzanie w jego plecy i boki. Gdyby to nie wystarczało, można też zagonić go pomiędzy wybuchające beczki - zadają one sporo obrażeń od ognia. Priorytetem powinno być jednak wykończenie całej obstawy bossa - ilość okolicznych goblinów jest naprawdę przytłaczająca i stanowią one niemałe zagrożenie. Do walki z samym King Poggiem przejdź dopiero po oczyszczeniu terenu. Gdy go pokonasz, zbierz jego ekwipunek (w tym Latchkey Ember, wymagany w tym zadaniu) i wyjdź na powierzchnię.

Udaj się do Slavers' Camp i wejdź do podziemia Slavers' Stockade. W środku zmierz się z najemnikami spod znaku Blackfist i uwolnij okolicznych więźniów (za każdego otrzymasz [420 PS]). W samym centrum więzienia czeka Cię pojedynek z dwoma królami podziemnego świata - są to: Brutus the Crusher oraz Kidrik the Mauler. Obaj dysponują podobnymi statystykami i umiejętnościami - zadają obrażenia fizyczne w walce wręcz oraz miotają ognistymi pociskami. Przed walką z nimi warto pozbyć się ich świty - wtedy starcie będzie łatwiejsze. Gdy obaj padną, jeden z nich upuści artefakt niezbędny do wykonania niniejszego zadania.

Zanim opuścisz podziemie, poszukaj zielonej fiolki, która znajduje się w jednej z cel. Kiedy wlejesz jej zawartość do wiadra nad przepaścią, zostaniesz wynagrodzony złotem oraz przedmiotami. Jeśli zaś uwolnisz Malo z klatki na południu, mały zaklinacz przyłączy się do Ciebie (i wypełnisz misję poboczną An Enchanter in Chains).

Kiedy załatwisz już wszystkie sprawy, możesz wrócić do uszkodzonego portalu we Frozen Hills i naprawić go przy pomocy obu znalezionych artefaktów. W tym momencie zadanie zakończy się, a kiedy przejdziesz przez portal do następnego obszaru, rozpoczniesz misję Mission of Mercy.
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Zadania główne - Akt I
- Welcome to Torchlight II!; Warn the Estherians | Zadania główne - Akt I
- Protect the Guardian! | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
- The Guardian's Tale; Regroup at the Enclave | Zadania główne - Akt I
- Trail of the Grand Regent | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
- The Ember Keys | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
- Mission of Mercy | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
- Return to the Enclave | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
- Onward to Zaryphesh! | Zadania główne w Torchlight II - Akt I
- Zadania główne - Akt I
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
