The Frosted Hills | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
Aktualizacja:
The Frosted Hills
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
![]() | Goblin Archer | Strzała lodu | Wszystkie gobliny są słabe - łucznik nie jest tutaj wyjątkiem. Strzela lodowymi pociskami, które nie zadają jednak zbyt poważnych obrażeń oraz mają niewielką szansę na zamrożenie celu. Tego wroga zabija się z rozpędu, nawet jeśli ucieka. |
![]() | Goblin Worker | Uderzenie kilofem, zamrożenie | Goblińscy górnicy zadają niewielkie obrażenia przy użyciu swoich kilofów - głównie fizyczne, ale czasem też lodowe. Dysponują znikomą ilością punktów życia i giną dziesiątkami. |
![]() | Goblin Warden | Zamrożona strzała | Gobliński strażnik potrafi miotać lodowymi strzałami, które mogą zamrozić głównego bohatera. Posiada niewiele punktów życia i jest dość wolny, przez co nie stanowi żadnego wyzwania. |
![]() | Goblin Slasher | Cios toporem | Wojownik goblinów to nieco bardziej wymagający przeciwnik niż jego pobratymcy. Blokuje część ciosów przy użyciu tarczy i zadaje średnie obrażenia fizyczne przy pomocy swego topora. Dysponuje jednak niewielką ilością punktów życia, przez co łatwo go zabić (o ile rozbije się jego tarczę). |
![]() | Goblin Demolitionist | Rzut bombą | Ten przeciwnik potrafi zrobić niezłe zamieszanie na polu bitwy - rzuca wybuchającymi bombami, które działają na niewielkim obszarze, zadając spore obrażenia od ognia. Należy pozbyć się go jak najszybciej - stanowi spore zagrożenie. |
![]() | Goblin Spellbinder | Uderzenie lodu | Szaman goblinów potrafi wskrzeszać swoich braci oraz przywoływać magiczny totem, który wzmacnia ich ataki. Jeśli maluchy znajdą się w zasięgu oddziaływania totemu, staną się naprawdę niebezpieczni - dlatego warto zabić szamana i w ten sposób zlikwidować problem. |
![]() | Snowfang | Ugryzienie | Podstawowy przeciwnik zamieszkujący Crows' Pass i The Frosted Hills. Ugryzienia tego wilczura powodują paskudne rany, które krwawią przez kilka sekund. Występuje w niewielkich watahach i potrafi być niebezpieczny, ale łatwo go zabić. Zadaje obrażenia fizyczne i od zimna (może nawet zamrozić bohatera!). |
![]() | Diseased Snowfang | Trujące ugryzienie | Potężniejsza wersja wilczura, dysponująca większą ilością punktów życia oraz trującym ukąszeniem. Jego ataki są dość dotkliwe i powodują osłabienie bohatera. Niewielka ilość punktów życia sprawia jednak, że trudno traktować tego wroga jako poważne zagrożenie. |
![]() | Mirka Slasher | Cios łapą, mroźny oddech | Wojownicy z lodowych pustkowi, potrafiący zadawać niemałe obrażenia w walce wręcz (fizyczne) oraz zionąć lodowym oddechem, który może zamrozić bohatera. W większych grupach potrafią być bardzo niebezpieczni, szczególnie jeśli otoczą postać gracza. |
![]() | Hulking Slasher | Szarża, cios łapą | Wielki i potężny wojownik, który zadaje niebagatelne obrażenia przy pomocy swoich mocarnych ramion oraz potrafi szarżować na średnim dystansie. Posiada dużo punktów życia i może odbijać niektóre pociski (również magiczne). Przed faktyczną walką dobrze jest go osłabić - szczególnie jeśli chodzi o pancerz, którym jest okryty. |
![]() | Mirka Frostbinder | Tornado, lodowy pocisk, zamrożenie obszaru, kule lodu | Potężny mag, żyjący pośród śnieżnych ostępów. Używa różnorodnych czarów opartych na żywiole lodu, z których większość może zamrozić bohatera oraz zadać mu duże obrażenia. Tę bestię warto wyeliminować jak najszybciej - w przeciwnym wypadku zarzuci gracza zaklęciami, co równa się jego śmierci. |
![]() | Nether-Thrall | Cios ręką, trująca macka | Ten potwór dysponuje bardzo niewielką ilością punktów życia i zadaje niezbyt duże obrażenia fizyczne oraz od trucizny. Często jest przywoływany przez Nethermancerów, ale występuje też na wolności. Nie stanowi większego zagrożenia. |
![]() | Nethermancer | Cienisty pocisk, cios macką, zatrucie | Bardzo niebezpieczny czarownik, dysponujący kilkoma czarami ofensywnymi. Potrafi wskrzeszać Nether-Thralle oraz Netherlingi z poległych przeciwników. Jego błyskawiczna eliminacja jest absolutnym priorytetem - w przeciwnym wypadku zostaniesz zalany potworami. |
![]() | Netherling Larva | Cios zatrutą macką | Larwy przywoływane przez Nethermancerów nie stanowią zagrożenia same w sobie - gorzej, że po chwili zmieniają się w Netherlingi. Potrafią uderzyć zatrutą macką, ale na ogół wolą zniknąć pod ziemią i wyjść w zmienionej formie. |
![]() | Netherling | Ugryzienie | Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów. |
![]() | Nether Plaguebearer | Miny z trucizną i potworami, trujące kamikadze | To obrzydliwe monstrum to jedno wielkie siedlisko zarazy. Eksploduje w chwili śmierci, zadając obrażenia od trucizny - podobnie jak podczas ataku. Potrafi też przywoływać kwasowe miny oraz Netherlingi. Warto pozbyć się go jak najszybciej - w przeciwnym przypadku zaminuje całą planszę. |
![]() | Nether-Brute | Uderzenie łapą, odrzucające kopnięcie, trzęsienie ziemi | Potwór dysponuje różnorodnymi i śmiercionośnymi atakami oraz sporym zasobem punktów życia. Nie posiada jednak żadnych sensownych ataków dystansowych, przez co stanowi łatwy łup dla postaci walczących na odległość. |
![]() | Blackfist Brigand | Uderzenie toporem | Typowy, zupełnie normalny wojownik. Potrafi blokować niektóre ciosy przy pomocy tarczy i zadaje nieduże obrażenia fizyczne. Posiada średnią ilość punktów życia. Innymi słowy - najbardziej typowy przeciwnik ze wszystkich możliwych. |
![]() | Blackfist Marksman | Strzał z muszkietu | Ludzki strzelec, który posługuje się bronią palną. Nie można uciec przed jego pociskami, chyba że zablokuje się je przy pomocy tarczy lub zwykłego uniku. Zadaje niewielkie obrażenia i dysponuje małą ilością punktów życia. Warto zabić go w pierwszej kolejności - w przeciwnym razie będzie strzelać bez końca. |
![]() | Blackfist Assassin | Cios sztyletem | Zabójca może teleportować się za plecami bohatera i zadać mu dotkliwe obrażenia, ale sam nie jest zbyt odporny. Zabija się go kilkoma ciosami. |
![]() | Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. |
![]() | Skeletal Archer | Strzał z łuku | Szkielet strzelający z łuku. Słaby i łatwy do zabicia - żadne wyzwanie. |
![]() | Skeletal Shambler | Uderzenie ręką | To po prostu nieco silniejsza, a przy tym wolniejsza wersja zwykłego szkieletu. Jego ataki są dość groźne, ale wyprowadzane nieporadnie - łatwo ich uniknąć. Eliminacja z bezpiecznej odległości jest więc najwygodniejszym sposobem walki. |
![]() | Skeletal mage | Błyskawica, promienie elektryczności | Kościsty mag potrafi miotać różnorodnymi pociskami i czarami opartymi na elektryczności. Posiada jednak bardzo małą ilość punktów zdrowia, przez co ginie po jednym-dwóch ciosach. Należy pokonać go jak najszybciej. |
![]() | Skeletal Slayer | Uderzenie kosą | Bardzo silny potwór, zadający sporo obrażeń i potrafiący bronić się przy pomocy tarczy. Nie należy do najszybszych, przez co łatwo przed nim uciec albo uniknąć jego ciosów. W walce z nim należy stosować zmasowany atak (szybko wytrąca tarczę) albo ostrzał z bezpiecznej odległości. |
![]() | Skeletal Torso | Uderzenie ręką | Zdarza się, że po zabiciu któregoś ze szkieletów, odradza się on w postaci okaleczonego torsu. Jest to bardzo szybki, ale raczej niegroźny przeciwnik, którego można zabić jednym ciosem. |
![]() | Zombie | Uderzenie, zatrucie | Zwykły umarlak, słaby w ataku ale stosunkowo odporny na obrażenia. Jest potwornie wolny, przez co stanowi łatwy cel dla wszystkich strzelców. |
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Przeciwnicy - Akt I
- Echo Pass | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Path of the Honored Death | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Corrupted Crypt | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Temple Steppes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Plunder Cove | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Bone Gallery | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Wellspring Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Crows' Pass | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Widows Veil | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Frosted Hills | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Icedeep Caverns | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Whispering Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Emberscratch Mines | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Slavers' Stockade | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Watchweald Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Przeciwnicy - Akt I
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



























