The Corrupted Crypt | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
Aktualizacja:
The Corrupted Crypt
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
![]() | Felwalker | Uderzenie łapą, trujące ukąszenie | Jedna z pierwszych nieumarłych istot, jakie spotkasz w grze. Felwalker jest bardzo powolny, dlatego łatwo przed nim uciec i unikać jego ciosów. Istnieje duża szansa, że potwór zatruje gracza, zadając duże obrażenia - dlatego unikanie bezpośredniego kontaktu jest bardzo istotne. |
![]() | Felwalker Axethrower | Rzut tasakiem | Umarlak miotający pociskami, z których niektóre są zatrute. Warto wyeliminować go jak najszybciej - trucizna potrafi poczynić niebywałe spustoszenie, tym bardziej, że osłabia głównego bohatera i czyni go łatwiejszym celem dla innych przeciwników. |
![]() | Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. |
![]() | Skeletal Warrior | Cios mieczem | Silniejsza wersja szkieletu, wyposażona w tarczę oraz potężny miecz. Zadaje dość duże obrażenia i potrafi blokować niektóre ciosy. Na szczęście jest dość powolny i nie posiada zbyt wiele punktów życia, przez co łatwo go zabić. |
![]() | Skeletal Archer | Strzał z łuku | Szkielet strzelający z łuku. Słaby i łatwy do zabicia - żadne wyzwanie. |
![]() | Skeletal Shambler | Uderzenie ręką | To po prostu nieco silniejsza, a przy tym wolniejsza wersja zwykłego szkieletu. Jego ataki są dość groźne, ale wyprowadzane nieporadnie - łatwo ich uniknąć. Eliminacja z bezpiecznej odległości jest więc najwygodniejszym sposobem walki. |
![]() | Skeletal Slayer | Uderzenie kosą | Bardzo silny potwór, zadający sporo obrażeń i potrafiący bronić się przy pomocy tarczy. Nie należy do najszybszych, przez co łatwo przed nim uciec albo uniknąć jego ciosów. W walce z nim należy stosować zmasowany atak (szybko wytrąca tarczę) albo ostrzał z bezpiecznej odległości. |
![]() | Headless Shrieker | Atak ręką Magiczny pocisk | Czarownik szkieletów - zadaje znaczne obrażenia w walce wręcz i na odległość. Jego pocisków można unikać - lecą wolno i rozbijają się w miejscu, w którym stał gracz (wystarczy więc pozostawać w ruchu). Posiada bardzo mało punktów życia, więc łatwo go zabić - chociaż często spotykana umiejętność teleportacji potrafi być drażniąca. |
![]() | Skeletal Torso | Uderzenie ręką | Zdarza się, że po zabiciu któregoś ze szkieletów, odradza się on w postaci okaleczonego torsu. Jest to bardzo szybki, ale raczej niegroźny przeciwnik, którego można zabić jednym ciosem. |
![]() | Skeletal General | Cios mieczem | Potężny, wielki szkielet, zadający ogromne obrażenia i posiadający sporo punktów życia. Należy zlikwidować go przy pomocy najsilniejszych umiejętności i ciosów. |
![]() | --- Champion | Potężny cios mieczem | Champion z katakumb to niemałe utrapienie. Nie tylko posiada bardzo dużo punktów życia, ale jeszcze potrafi nieźle przywalić i (nie zawsze) teleportować się na dużą odległość. Nie da się przed nim uciec, więc lepiej od razu użyć najsilniejszych umiejętności i położyć go na łopatki. |
![]() | Fallen Guardian | Uderzenie mieczem, punktowy atak lodem, obszarowy atak lodem | Dość wymagający przeciwnik, na szczęście wolny i wyprowadzający niecelne ciosy. Posiada bardzo dużo punktów życia i zadaje ogromne obrażenia. Kiedy przymierza się do wyprowadzenia któregoś ze swoich śmiercionośnych ataków, należy lekko się od niego oddalić albo obiec dookoła (odwrócenie się zajmuje mu chwilę czasu). Posiada zwój wymagany w zadaniu The Scroll of Anom-Irek. |
![]() | Vile Gnasher | Cios szponami | Tę kreaturę należy zabić w pierwszej kolejności. Potrafi tworzyć swoich braci z ciał poległych sojuszników - im więcej potworów zabijesz, tym potężniejsi się staną. Dlatego szybka eliminacja tego przeciwnika to absolutny priorytet. |
![]() | Zombie | Uderzenie, zatrucie | Zwykły umarlak, słaby w ataku ale stosunkowo odporny na obrażenia. Jest potwornie wolny, przez co stanowi łatwy cel dla wszystkich strzelców. |
![]() | Acid Gel | Rozpylenie kwasu | Nietypowy przeciwnik - co jakiś czas rozpyla żrący kwas dookoła siebie lub w kierunku pobliskiego gracza. W większych grupach bywa niebezpieczny, jednak porusza się tak wolno, że można go w ogóle zignorować i przebiec obok. |
![]() | Shroudwing | Ugryzienie | Niezbyt groźna, ale za to irytująca bestia. Jedynym atutem nietoperza jest to, że potrafi się teleportować - stąd trudności w zabiciu go. Jeśli jednak dobrze wycelujesz, dobijesz niemilca jednym ciosem. |
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Przeciwnicy - Akt I
- Echo Pass | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Path of the Honored Death | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Corrupted Crypt | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Temple Steppes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Plunder Cove | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Bone Gallery | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Wellspring Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Crows' Pass | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Widows Veil | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Frosted Hills | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Icedeep Caverns | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Whispering Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Emberscratch Mines | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Slavers' Stockade | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Watchweald Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Przeciwnicy - Akt I
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















