The Wellspring Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
Aktualizacja:
The Wellspring Temple
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
![]() | Ratlin Marauder | Cios mieczem | Bardziej zaawansowana forma ratlina. Maruder posiada większą ilość punktów życia i zadaje dotkliwsze obrażenia, ale nie jest żadnym zagrożeniem. Jest na tyle delikatny, że kilka ciosów położy go na łopatki. |
![]() | Possessed One | Cios łapą, uderzenie duszy | Dość irytujący, ale niezbyt niebezpieczny przeciwnik. Posiada dwa ataki: konwencjonalny (fizyczny) oraz duchowy (dystansowo-elektryczny). Żaden z nich nie jest zbyt śmiercionośny, a i sam potwór nie należy do wytrzymałych. Problem stanowi jego liczebność - w dużych gromadach potrafi wystrzeliwać absurdalne ilości pocisków, przez co staje się groźniejszy. |
![]() | Estherian Shadewisp | Ognisty pocisk | Te niepozorne małe kulki to w rzeczywistości całkiem poważni przeciwnicy. Rażą ogniem z dużej odległości, a ich pociski rykoszetują od ścian oraz bohaterów. Na szczęście łatwo ich zabić - posiadają bardzo niewiele punktów życia. Większość z nich jest przywoływana przez Estherian Shade, ale niektóre włóczą się swobodnie. |
![]() | Estherian Shade | Błyskawica | Duch, który potrafi wystrzeliwać elektryczne pociski oraz przywoływać Estherian Shadewisp. Szczególnie ta druga umiejętność jest bardzo irytująca - bohater może zostać łatwo zalany przez kolejne fale przeciwników. Dlatego zabicie przywoływacza stanowi obowiązkowe otwarcie każdej walki. |
![]() | Deathflinger | Rzut włócznią | Strzelec zadający niewielkie obrażenia, ale posiadający sporo punktów życia. Może przeżyć atak niektórymi ze słabszych umiejętności (zwłaszcza obszarowych), dlatego warto zadawać mu duże, bezpośrednie obrażenia. Taki sposób eliminacji jest najszybszy. |
![]() | Warmaker | Cios buławą Pchnięcie tarczą | Tego potwora nie spotyka się w dużych grupach - i całe szczęście, bo jest całkiem silny. Jego główny atut stanowią: potężny atak wręcz oraz tarcza blokująca niektóre ciosy. Najlepiej unikać jego uderzeń i zadawać dużo bezpośrednich obrażeń - nie ma się co cackać. |
![]() | Warbeast | Ugryzienie | Szybka, ale słaba i niezbyt groźna bestia. Zabijesz ją nie zauważając nawet, że coś Cię zaatakowało. Gorzej, że na dalszych etapach gry potrafi być naładowana magiczne - wówczas zadaje obrażenia od żywiołów, czemu towarzyszą dodatkowe efekty (np. zamrożenie). |
![]() | Armored Warbeast | Ugryzienie | Stworzenie zamieszkujące niewielkie jaskinie rozmieszczone losowo w całym pierwszym akcie. Bestia nie jest szczególnie niebezpieczna, ale w dużych ilościach potrafi sprawić problem. Z racji swej szybkości, potwór jest dość trudny do uniknięcia - ucieczka nie ma raczej większego sensu. |
![]() | Blackclaw | Potężny zamach, zamrażanie | Przeciwnik ze sporą ilością punktów życia, silnym atakiem i umiejętnością spowalniania gracza. Najlepiej trzymać się od niego z daleka (i ostrzelać) albo wyeliminować którąś z najsilniejszych umiejętności. W dużych ilościach bywa bardzo niebezpieczny, ale odpowiednio wymierzony atak obszarowy (zwłaszcza ogniowy) stanowi najlepsze remedium na problem. |
![]() | Runecaller | Trucizna, uderzenie kijem, magiczny pocisk | Bardzo niebezpieczny przeciwnik, potrafiący wskrzeszać poległych wrogów w formie Felwalkerów. Posiada dużo punktów życia i miota śmiercionośnymi pociskami na odległość. Zabicie go jest absolutnym priorytetem - w przeciwnym wypadku będziesz musiał walczyć z hordą nieumarłych. |
![]() | Felwalker | Uderzenie łapą, trujące ukąszenie | Jedna z pierwszych nieumarłych istot, jakie spotkasz w grze. Felwalker jest bardzo powolny, dlatego łatwo przed nim uciec i unikać jego ciosów. Istnieje duża szansa, że potwór zatruje gracza, zadając duże obrażenia - dlatego unikanie bezpośredniego kontaktu jest bardzo istotne. |
![]() | Generał Grell | Cios, rzut pociskiem, trzęsienie ziemi, zawalenie sufitu | Potężny Generał Grell czeka na końcu świątyni, rozmasowując mięśnie przed ostateczną walką. Różnorodność jego ataków jest więcej, niż imponująca - w dodatku większość z nich zadaje niemałe obrażenia. Warto więc unikać jego ciosów, biegając w kółko i strzelając (bohaterowie dystansowi) lub też lecząc się i używając wszystkich umiejętności defensywnych, jakie się posiada (bohaterowie kontaktowi). |
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Przeciwnicy - Akt I
- Echo Pass | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Path of the Honored Death | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Corrupted Crypt | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Temple Steppes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Plunder Cove | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Bone Gallery | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Wellspring Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Crows' Pass | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Widows Veil | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- The Frosted Hills | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Icedeep Caverns | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Whispering Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Emberscratch Mines | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Slavers' Stockade | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Watchweald Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I
- Przeciwnicy - Akt I
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend

Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.