The Heart of the World | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
Aktualizacja:
The Heart of the World

Region: The Broken Mines
Zleceniodawca: brak
Nagroda: [17700 PD], [44250 PS], [6580 złota]
Pewnie sądziłeś, że Alchemik jest ostatnim bossem w grze? Okazuje się, że wcale nie - za nim stoi ktoś znacznie potężniejszy, Netherlord. Aby do niego dotrzeć, musisz przedrzeć się przez kolejne piętra budowli, by na 8 poziomie stoczyć ostatnią walkę w grze. Na Twej drodze staną krasnoludzkie maszyny oraz bestie pochodzące z Netheru. Chociaż większość z nich spotkałeś już podczas swych wcześniejszych przygód, to jednak tutaj znajdziesz ich wzmocnione, znacznie potężniejsze wersje. Miej się na baczności i na siódmym poziomie pozostaw portal powrotny - później nie będzie już odwrotu!

Walka z finalnym bossem przebiega dwuetapowo - za pierwszym razem zmierzysz się ze słabszą formą potwora. Ta część starcia nie powinna przysporzyć Ci większych problemów - przeciwnik stosuje głównie ataki kontaktowe, zadając duże obrażenia w walce wręcz. Umiejętności dystansowe i obszarowe, którymi operuje, nie są zbyt silne i łatwo ich unikniesz. Kiedy jednak zabijesz bestię, stanie się ona znacznie potężniejsza - dopiero teraz zaczynie się prawdziwa jatka.

Ulepszony Netherlord posiada przede wszystkim ataki dystansowe i obszarowe - wszystkie są mordercze i zadają ogromne obrażenia. Najniebezpieczniejsza jest kula energii, która miota samonaprowadzanymi pociskami oraz stalaktyty, które spadają na bohatera. Nie należy przy tym lekceważyć konwencjonalnego uderzenia potwora (szarża, cios łapą, szeroki zamach) oraz ognistego splunięcia, którym może spalić bohatera na wiór. Obie formy przeciwnika - zarówno słabsza, jak i silniejsza - przywołują dość silnych sojuszników, którymi warto zająć się jak najszybciej.

Najskuteczniejszą taktyką na Netherlorda jest... ucieczka. Należy cały czas pozostawać w ruchu i unikać energetycznych kul, którymi miota przeciwnik. Warto przy tym eliminować jego obstawę, bo sama w sobie stanowi niezłe zagrożenie. Należy cały czas leczyć herosa i zadawać bossowi obrażenia działające przez pewien czas (to pozwoli Ci na bezpieczną ucieczkę i równoczesne ranienie wroga). Skupiaj się na tym, aby przeżyć, a nie bić przeciwnika - porażka kosztuje bardzo wiele. Ciosy zadawaj tylko wtedy, gdy będziesz bezpieczny - na przykład za plecami potwora. Warto obiegać go dookoła, bo nie jest zbyt szybki i obraca się bardzo powoli.

Kiedy poradzisz sobie z ostatnim bossem, powróć do obozu i odbierz nagrodę. Chociaż ukończyłeś już grę Torchlight II, to jednak wciąż możesz korzystać z bonusowych map oraz przechodzić całość kampanii po raz kolejny (z zachowaniem wszystkich umiejętności i sprzętu). Aby to zrobić, udaj się na południowy skraj obozu i porozmawiaj ze stojącymi tam postaciami.
Gratulacje, to już koniec!
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Zadania główne - Akt III
- Alchemist's Rage | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- Some Assembly Required | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- The Cave-In | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- Some Assembly Required II | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- The Sundered Battlefield | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- Enter the Emberworks | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- The Power Source | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- Pass Through The Gate | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- Into the Dark | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- The Dark Alchemist | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- The Heart of the World | Zadania główne w Torchlight II - Akt III
- Zadania główne - Akt III
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
