Torchlight 2: Engineer - Construction Skills
Aktualizacja:
Construction Skills
Healing Bot
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
![]() | 1 | Przywołuje małego robota, który podąża za bohaterami i co 12 sekund generuje leczniczą falę o zasięgu 8 metrów (-0,5 sekundy i +0,5 metra na poziom umiejętności) Wartość leczenia zależy od poziomu postaci i umiejętności oraz trwa przez 4 sekundy Robot nie znika z czasem, ale może zostać zabity Czas odnowienia: 10 sekund | 8 metrów (+0,5 metra na poziom umiejętności | I: Leczniczy puls regeneruje również manę II: +8% do pancerza inżyniera i jego sojuszników. III: +16% do pancerza inżyniera i jego sojuszników. |

Opis: jedna z najprzydatniejszych umiejętności w Torchlight II - zwłaszcza jeśli gra się w grupie. Mały robot regeneruje punkty życia bohatera i wszystkich jego sojuszników, o ile Ci znajdą się w zasięgu promienia. Droid śledzi herosa i nie znika z czasem - może za to zostać zabity (chociaż przeciwnicy w niego nie celują). Na wyższych poziomach staje się jeszcze przydatniejszy, generując dodatkowe efekty oraz działając z większą częstotliwością i skutecznością.
Blast Cannon
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
![]() | 7 | Długi strzał, który zadaje obrażenia w wysokości 120% DPS (+2% na poziom umiejętności) Zwiększa obrażenia fizyczne i otrzymywane od ognia o 2% na 4 sekundy (+2% na poziom umiejętności, począwszy od 2) Wymaga działa | Kilkanaście metrów | I: 25% szans na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy II: 50% szans na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy III: 75% szans na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy |

Opis: potężny strzał z działa nadaje się do zadawania monstrualnych obrażeń najsliniejszym przeciwnikom, ale sam w sobie wymaga pewnych nakładów w punktach many oraz unieruchamia postać. Korzystanie z broni dystansowej nie jest zbyt dobrym pomysłem podczas gry inżynierem - postać ta sprawdza się dużo lepiej w roli tanka, niż strzelca (którym powinien być Outlander). Dlatego lepiej odstawić tę zabawkę i chwycić coś bardziej poręcznego - na przykład miecz i tarczę. Chyba, że zamierza się połączyć ten skill z innymi zdolnościami zasięgowymi, takimi jak Spider Mines, Shock Grenade albo Fusillade.
Spider Mines
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
![]() | 14 | Przywołuje trzy małe pajączki, które funkcjonują jako miny i zadają obrażenia od ognia (tak natychmiastowe, jak i okresowe) zależne od poziomu bohatera Pająki żyją przez 15 sekund (+1 sekunda na poziom umiejętności) 5% szans na przywołanie ulepszonego pająka (+5% na poziom umiejętności) Ulepszone pająki zadają o 20% więcej obrażeń i ogłuszają cele na 2 sekundy 3 sekundy odnowienia (-0,1 na poziom umiejętności) | Zwykłe pająki: trzymetrowy wybuch Ulepszone pająki: pięciometrowy wybuch | I: Koszt rzucenia mniejszy o 20% II: Koszt rzucenia mniejszy o 40% III: Koszt rzucenia mniejszy o 60% |

Opis: jedna z najbardziej śmiercionośnych umiejętności w grze, pozwalająca na pozostanie w dużej odległości od pola walki i równoczesne zadawanie dużych obrażeń. Przywołane pajączki podążają za bohaterem i same poszukują wrogów, zadając im ogromne obrażenia obszarowe. Dzięki nim da się zabić całą armię przeciwników przy pomocy kilku ledwie min. Nie ma żadnego limitu ilości posiadanych naraz robotów - może ich być nawet kilkadziesiąt. Jedynym ograniczeniem jest tutaj czas - automaty eksplodują po kilku chwilach, ale ich istniene wydłuża się z każdym poziomem umiejętności. To wszystko sprawia, że skill staje się naprawdę doskonałym orężem - zarówno przeciwko dużym gromadom wrogów, jak i pojedynczym przeciwnikom.
Gun Bot
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



