Torchlight 2: Engineer - Construction Skills

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Construction Skills

Healing Bot

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

1 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

1

Przywołuje małego robota, który podąża za bohaterami i co 12 sekund generuje leczniczą falę o zasięgu 8 metrów (-0,5 sekundy i +0,5 metra na poziom umiejętności)

Wartość leczenia zależy od poziomu postaci i umiejętności oraz trwa przez 4 sekundy

Robot nie znika z czasem, ale może zostać zabity

Czas odnowienia: 10 sekund

8 metrów (+0,5 metra na poziom umiejętności

I: Leczniczy puls regeneruje również manę

II: +8% do pancerza inżyniera i jego sojuszników.

III: +16% do pancerza inżyniera i jego sojuszników.

Opis: jedna z najprzydatniejszych umiejętności w Torchlight II - zwłaszcza jeśli gra się w grupie - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: jedna z najprzydatniejszych umiejętności w Torchlight II - zwłaszcza jeśli gra się w grupie. Mały robot regeneruje punkty życia bohatera i wszystkich jego sojuszników, o ile Ci znajdą się w zasięgu promienia. Droid śledzi herosa i nie znika z czasem - może za to zostać zabity (chociaż przeciwnicy w niego nie celują). Na wyższych poziomach staje się jeszcze przydatniejszy, generując dodatkowe efekty oraz działając z większą częstotliwością i skutecznością.

Blast Cannon

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

7 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

7

Długi strzał, który zadaje obrażenia w wysokości 120% DPS (+2% na poziom umiejętności)

Zwiększa obrażenia fizyczne i otrzymywane od ognia o 2% na 4 sekundy (+2% na poziom umiejętności, począwszy od 2)

Wymaga działa

Kilkanaście metrów

I: 25% szans na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy

II: 50% szans na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy

III: 75% szans na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy

Opis: potężny strzał z działa nadaje się do zadawania monstrualnych obrażeń najsliniejszym przeciwnikom, ale sam w sobie wymaga pewnych nakładów w punktach many oraz unieruchamia postać - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: potężny strzał z działa nadaje się do zadawania monstrualnych obrażeń najsliniejszym przeciwnikom, ale sam w sobie wymaga pewnych nakładów w punktach many oraz unieruchamia postać. Korzystanie z broni dystansowej nie jest zbyt dobrym pomysłem podczas gry inżynierem - postać ta sprawdza się dużo lepiej w roli tanka, niż strzelca (którym powinien być Outlander). Dlatego lepiej odstawić tę zabawkę i chwycić coś bardziej poręcznego - na przykład miecz i tarczę. Chyba, że zamierza się połączyć ten skill z innymi zdolnościami zasięgowymi, takimi jak Spider Mines, Shock Grenade albo Fusillade.

Spider Mines

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

14 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

14

Przywołuje trzy małe pajączki, które funkcjonują jako miny i zadają obrażenia od ognia (tak natychmiastowe, jak i okresowe) zależne od poziomu bohatera

Pająki żyją przez 15 sekund (+1 sekunda na poziom umiejętności)

5% szans na przywołanie ulepszonego pająka (+5% na poziom umiejętności)

Ulepszone pająki zadają o 20% więcej obrażeń i ogłuszają cele na 2 sekundy

3 sekundy odnowienia (-0,1 na poziom umiejętności)

Zwykłe pająki: trzymetrowy wybuch

Ulepszone pająki: pięciometrowy wybuch

I: Koszt rzucenia mniejszy o 20%

II: Koszt rzucenia mniejszy o 40%

III: Koszt rzucenia mniejszy o 60%

Opis: jedna z najbardziej śmiercionośnych umiejętności w grze, pozwalająca na pozostanie w dużej odległości od pola walki i równoczesne zadawanie dużych obrażeń - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: jedna z najbardziej śmiercionośnych umiejętności w grze, pozwalająca na pozostanie w dużej odległości od pola walki i równoczesne zadawanie dużych obrażeń. Przywołane pajączki podążają za bohaterem i same poszukują wrogów, zadając im ogromne obrażenia obszarowe. Dzięki nim da się zabić całą armię przeciwników przy pomocy kilku ledwie min. Nie ma żadnego limitu ilości posiadanych naraz robotów - może ich być nawet kilkadziesiąt. Jedynym ograniczeniem jest tutaj czas - automaty eksplodują po kilku chwilach, ale ich istniene wydłuża się z każdym poziomem umiejętności. To wszystko sprawia, że skill staje się naprawdę doskonałym orężem - zarówno przeciwko dużym gromadom wrogów, jak i pojedynczym przeciwnikom.

Gun Bot

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

21 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

21

Przyzywa robota strzelającego serią pocisków, których moc zależy od poziomu bohatera

+5% do wszystkich obrażeń (+5% na każdy poziom umiejętności, począwszy od drugiego)

Droid istnieje przez jedną minutę

3 minuty odnowienia

Kilkanaście metrów

I: Podwojony zasięg strzału. Czas odnowienia umiejętności maleje go 2,5 minuty

II: Strzały przeszywają wrogów. Czas odnowienia umiejętności maleje do 2 minut

III: Potrójny rozstrzał. Czas odnowienia umiejętności zmniejszony do 1,5 minuty

Opis: robot przyzwany przez bohatera jest całkiem potężnym wsparciem na polu bitwy - zadaje duże obrażenia i jest umiarkowanie celny (chociaż ma tendencję do bezsensownego biegania po planszy) - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: robot przyzwany przez bohatera jest całkiem potężnym wsparciem na polu bitwy - zadaje duże obrażenia i jest umiarkowanie celny (chociaż ma tendencję do bezsensownego biegania po planszy). Niestety, jego przydatność przekreśla bardzo długi czas odnowienia - wynosi on aż trzy minuty, podczas gdy sam automat działa przez minutę. Sprawia to, że dłużej się na niego czeka, niż korzysta z jego pomocy. Dlatego lepiej zainwestować w pajęcze miny (Spider Mines) lub inne umiejętności ofensywne.

Shock Grenade

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

28 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

28

Granat, który zadaje obrażenia elektryczne zależne od poziomu bohatera

20% szans na porażenie celu na 4 sekundy (+2% szans na poziom umiejętności)

50% szans na ogłuszenie celu na 4 sekundy (+2% szans na poziom umiejętności)

100% szans na przerwanie czynności trafionego celu

Czterometrowy promień ekplozji

I: Zasięg eksplozji wzrasta do 5 metrów

II: Czas trwania dodatkowych efektów wzrasta do 5 sekund

III: Zasięg eksplozji wzrasta do 6 metrów a czas trwania efektów do 6 sekund

Opis: obrażenia zadawane przez tę umiejętność nie są zbyt imponujące, a uzyskane efekty dodatkowe - niezbyt znaczące - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: obrażenia zadawane przez tę umiejętność nie są zbyt imponujące, a uzyskane efekty dodatkowe - niezbyt znaczące. Dużo lepszym wyborem są umiejętności ofensywne, takie jak Spider Mines, Onslaught albo Shield Bash. Granatami nie warto zawracać sobie głowy - to marnotrawstwo many oraz punktów doświadczenia. Jeśli jednak w nie zainwestowałeś, koniecznie połącz je z mocą Coup de Grace - zwiększy to ich użyteczność.

Fusillade

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

35 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

35

Wystrzeliwuje dwie samonaprowadzające rakiety, które zadają obrażenia od ognia w wysokości 30% DPS (+2% na poziom umiejętności)

Umiejętność funkcjonuje tak długo, jak długo gracz naciska odpowiedni przycisk

Wymaga działa

Zasięg wzroku

I: 3 rakiety

II: Zasięg wybuchu wzrasta do 3 metrów

III: 4 rakiety

Opis: ta zdolność czyni z działa prawdziwą wyrzutnię rakiet - niezbyt śmiercionośną, ale za to celną - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: ta zdolność czyni z działa prawdziwą wyrzutnię rakiet - niezbyt śmiercionośną, ale za to celną. Jej największą wadą jest stacjonarność strzelającego bohatera - staje się on bardzo łatwym celem dla wszystkich okolicznych wrogów. Warto połączyć tę umiejętność ze skillem Spider Mines, chociaż należy pamiętać, że inżynier sprawdza się dużo lepiej w roli tanka, niż strzelca. Dlatego też najlepiej zlekceważyć możliwości oferowane przez działa i przystąpić do bardziej bezpośredniej walki.

Sledgebot

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

42 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

42

Przyzywa robota walczącego wręcz, który zadaje obrażenia zależne od poziomu bohatera

+5% do zadawanych obrażeń oraz wszystkich odporności (+5% na każdy poziom umiejętności, począwszy od drugiego)

Robot działa przez 30 sekund (+3 sekundy na każdy poziom umiejętności)

Czas odnowienia: 1,5 minuty

-

I: Robot otrzymuje atak wślizgowy

II: Robot może miażdżyć wrogów

III: Robot może wystrzeliwać rakiety

Opis: droid przywoływany przez bohatera stanowi całkiem potężne wsparcie - zadaje całkiem duże obrażenia, sam wyszukuje cele do ataku i jest bardzo odporny na ciosy - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: droid przywoływany przez bohatera stanowi całkiem potężne wsparcie - zadaje całkiem duże obrażenia, sam wyszukuje cele do ataku i jest bardzo odporny na ciosy. Skupia też na sobie znaczną część wrogów, dzięki czemu inżynier może zająć się swoimi sprawymi. Jedyną wadą robota stanowi krótki czas jego przyzwania i długi odnowienia - co sprawia, że pojawia się stosunkowo rzadko. Dlatego też lepiej zainwestować w inne, bardziej śmiercionośne i odnawialne umiejętności.

Bulwark

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

1 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

1

Wzmacnia pancerz fizyczny bohatera o 2% (+2% na poziom umiejętności)

Zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń fizycznych o 2% (+2% na poziom umiejętności)

-

Brak - umiejętność pasywna

Opis: wydawałoby się, że umiejętność pozwala na całkiem skuteczną obronę bohatera, ale w rzeczywistości nie przynosi prawie żadnych korzyści - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: wydawałoby się, że umiejętność pozwala na całkiem skuteczną obronę bohatera, ale w rzeczywistości nie przynosi prawie żadnych korzyści. Bardzo niewielu przeciwników zadaje obrażenia fizyczne, przed którymi chroni ta zdolność - większość opiera swą moc na żywiołach. Dlatego też zysk z inwestowania w tego skilla jest praktycznie zerowy. Należy omijać go szerokim łukiem i przeznaczać punkty doświadczenia na inne zdolności.

Fire and Spark

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

7 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

7

+5% do obrażeń od ognia

+5% do obrażeń od elektryczności

-

Brak - umiejętność pasywna

Opis: zdolność zwiększa ilość obrażeń od ognia i elektryczności - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: zdolność zwiększa ilość obrażeń od ognia i elektryczności. Umiejętności oparte na pierwszym żywiole to: Flame Hammer, Seismic Slam, Emberquake, Spider Mines, Fusillade oraz Fire Bash. Z mocy pioruna korzystają zaś: Ember Hammer, Onslaught, Storm Burst, Coup de Grace, Shock Grenade, Overload oraz Dynamo Field. Jak więc widać, jest to podstawowa umiejętność pasywna inżyniera, wspierająca cała masę jego skilli.

Charge Domination

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

14 - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

14

Za każdym razem, gdy uderzasz wroga, istnieje 3% szans na napełnienie pełnego ładunku postaci (+0,5% szansy na poziom umiejętności)

-

Brak - umiejętność pasywna

Opis: przydatna zdolność, którą warto wykupić w podstawowym zakresie (ale rozwijanie jej nie jest zbyt sensowne) - Torchlight 2: Engineer - Construction Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: przydatna zdolność, którą warto wykupić w podstawowym zakresie (ale rozwijanie jej nie jest zbyt sensowne). Możliwość łatwego zapełnienia paska ładunków (Engineer Charge Bar) jest szczególnie ważna dla postaci, które często z niego korzystają. Dlatego warto ją połączyć z takimi skillami jak Shield Bash, Forcefield, Overload, Tremor, Fire Bash, Charge Reconstitution oraz Flame Hammer.

Podobało się?

0

Torchlight II

20 września 2012

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-03-09
15:35

zanonimizowany974437 Legionista

Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę

Komentarz: zanonimizowany974437
2015-08-02
13:30

zanonimizowany1108612 Junior

Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.

Komentarz: zanonimizowany1108612
2015-08-02
14:20

Szyszkłak Legend

Szyszkłak

Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.

Komentarz: Szyszkłak
2015-08-13
16:07

Dami^^ Junior

Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130

Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.

Komentarz: Dami^^
2015-08-13
16:14

Dami^^ Junior

Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)

Komentarz: Dami^^

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl