Shadow of the Skara | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
Aktualizacja:
Shadow of the Skara

Region: The Salt Barrens, Swarm Point, Brood Hive
Zleceniodawca: Hareph
Nagroda: [1170 PS], [1711 złota] + [4200 PD], [2520 PS] + [2580 PS], [95 złota]
Uwaga! Aby otrzymać to zadanie, musisz najpierw wykonać inną misję - The Missing Zeraphi!
Bardzo złożone zadanie, z którym będziesz się musiał nieco namęczyć. Po tym, jak odnalazłeś Harepha w rejonie The Salt Barrens, mężczyzna poprosi Cię o zlikwidowanie gniazda szkodników, które nawiedzają pustynię. Nie jest to proste zlecenie, dlatego będziesz je musiał wypełnić w trzech "rzutach". Za każdy etap otrzymasz osobną nagrodę, co zostało zaznaczone w zestawieniu powyżej (znaczek plusa oznacza przejście od jednego fragmentu questa do drugiego).

Pierwsza część misji jest najłatwiejsza - wystarczy że wejdziesz do rejonu Swarm Point i porozmawiasz z leżącym tam mężczyzną - Hoską. Dowiesz się od niego, że przy gniazdach skar zastawiono ładunki wybuchowe - wystarczy je zdetonować, a populacja szkodników zostanie znacznie uszczuplona. Już za sam fakt zdobycia tej informacji zdobędziesz [1170 PS] i [1711 złota]. Co chyba oczywiste, teraz powinieneś przystąpić do dzieła zniszczenia.

Walcząc z okolicznymi potworami wypatruj trzech detonatorów - ich uruchomienie wywoła co prawda całą armię wygłodniałych latadeł, ale poradzisz sobie z nimi bez problemu. Podczas starć ze skarami pamiętaj o tym, by ciągle pozostawać w ruchu - ich nurkujące ataki są niebezpieczne, ale niezbyt celne. Kiedy wysadzisz w powietrze wszystkie trzy gniazda, otworzysz przejście do samego serca zarazy - Brood Hive. Gdy tam wejdziesz, otrzymasz nagrodę w wysokości [4200 PD] i [2520 PS].

Teraz czeka Cię główna część zadania. Przedrzyj się przez podziemie, zabijając całe robactwo, jakie stanie Ci na drodze. Poza zmutowanymi karaluchami spotkasz też skary oraz pustynną zwierzynę wspieraną przez ratliny. W centralnej części lochu znajdziesz trzy główne gniazda robactwa - kiedy je zniszczysz, pojawi się elitarny miniboss (Encrusted Hulk). Układ pomieszczeń jest zawsze taki sam, co zobrazowano na poniższej mapce.

Podczas walki z bossem uważaj na jego potężne, obszarowe uderzenia i unikaj uwięzienia w skalnej klatce. Walka z wielkim potworem nie nastręczy Ci trudności - wróg jest strasznie powolny, a efekt i umiejscowienie jego ciosów można przewidzieć ze sporym wyprzedzeniem. Unikaj więc jego pięści i zachodź go z boku, atakując odsłonięte części ciała (przeszkodzić Ci mogą jedynie przywoływane przez niego skary).
![W tym momencie możesz już opuścić lokację i udać się do Zarypheshu, by odebrać nagrodę od Harepha (w wysokości [2580 PS] i [95 złota]) - Shadow of the Skara | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1277/1727314296.jpg)
W tym momencie możesz już opuścić lokację i udać się do Zarypheshu, by odebrać nagrodę od Harepha (w wysokości [2580 PS] i [95 złota]). Zanim to jednak zrobisz, zniszcz wszystkie jaja, jakie znajdują się w podziemiu (otrzymasz wówczas dodatkową nagrodę od zleceniodawcy, w wysokości [1260 PS] i [1260 PD]). Dodatkowo, jeśli pozbędziesz się jaj leżących nieopodal portalu wyjściowego, pojawi się Sand Hulk, który otworzy Ci drogę do tajemnej części podziemia. Jeśli pokonasz monstrum i zniszczysz wszystko, co znajduje się w strzeżonym przez niego pomieszczeniu, otrzymasz zagadkowy przedmiot - Robotic Pipes. Będzie Ci on potrzebny podczas wykonywania ukrytego zadania pobocznego - Robot Parts.
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Zadania poboczne - Akt II
- A High-Value Target | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- Tower of the Moon | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- One Man's Trash | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- Embercraft Repair | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- Risk and Reward | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- The Missing Zeraphi | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- Shadow of the Skara | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- The Brave Ones | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- A Shattered Visage Lies | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- Secret of the Ezohir | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt II
- Zadania poboczne - Akt II
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
