Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Haunted Quarter

Obrazek

Nazwa

Formy ataku

Porady

Ratlin Lobber - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ratlin Lobber

Rzut płonącą cieczą, strzał z pistoletu

Ten mały cwaniak nie tylko rzuca koktajlami mołotowa (które zadają bardzo dużo obrażeń od ognia i zostawiają płonący ślad na ziemi), ale jeszcze strzela z pistoletu. Jest bardzo niebezpieczny, szczególnie w grupie. Chociaż posiada niewiele punktów życia, to jednak może być trudnym przeciwnikiem do ubicia - potrafi szybko uciec przed bohaterem poprzez skomplikowane salto w tył. Najlepiej zlikwidować go atakiem obszarowym lub dystansowym.

Tentacle - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tentacle

Uderzenie

Wielka macka zadaje znaczne obrażenia od trucizny, ale nie może się przemieszczać. Nie oznacza to jednak, że można ją całkowicie zlekceważyć - jej zasięg jest bardziej, niż imponujący. Potwór posiada niewiele punktów życia, przez co umiera od byle uderzenia - dlatego warto używać na nim ataków obszarowych.

Netherling - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Netherling

Ugryzienie

Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów.

Nether-Shade - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Nether-Shade

Cios ręką, trująca macka

Ten potwór dysponuje bardzo niewielką ilością punktów życia i zadaje niezbyt duże obrażenia fizyczne oraz od trucizny. Często jest przywoływany przez Nethermancerów, ale występuje też na wolności. Nie stanowi większego zagrożenia.

Netherim Soldier - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Netherim Soldier

Uderzenie macką, rzut wirującym ostrzem

Potężny przeciwnik, zadający spore obrażenia podczas walki wręcz (fizyczne i elektryczne) oraz miotający elektrycznymi pociskami, które rykoszetują od ścian i bohaterów. Posiada sporo punktów życia i jest dość niebezpieczny. Warto wyeliminować go zaraz po Nethermancerach i Netherlingach.

Shattered One - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shattered One

Uderzenie łapą

Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać.

Shattered Headless - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shattered Headless

Uderzenie łapą, przyciągający oddech

Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami.

Desiccated Bowman - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Bowman

Zatruta strzała, trujące kałuże

Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny.

Desiccated Warrior - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Warrior

Zatrucie, cios mieczem

Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały.

Roach Mage - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Roach Mage

Zatruty pocisk, aura trucizny

Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie.

Mana Spectre - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Spectre

Uderzenie szponami, burza many

Czarownik potrafi przywoływać niebezpiecznych strzelców (Mana Wisp) oraz generować sporych rozmiarów burzę many. W bezpośrednim starciu zadaje obrażenia od trucizny. Posiada dość dużo punktów życia, przez co niełatwo go zabić. Jest to priorytetowy cel dla każdego bohatera, o ile ten chce wyjść cało z opresji.

Mana Wisp - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Wisp

Strzał samonaprowadzającą kulą ognia

Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami).

Manaburned Ezrohir - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Manaburned Ezrohir

Uderzenie łapą, przyciągający promień

Ten niezbyt silny mag potrafi przyciągać do siebie bohaterów i zadawać im średnie obrażenia od trucizny. Nie jest zbyt odporny i posiada słaby pancerz. Nie należy go jednak lekceważyć - opętany heros to łatwy cel dla pozostałych potworów.

Tomb Jailer - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tomb Jailer

Uderzenie mieczem, energetyczny pocisk

Potężny i odporny przeciwnik, który zadaje obrażenia od ognia i elektryczności. Porusza się powoli, przez co łatwo zastrzelić go z dystansu. Zamach jego miecza jest tak szeroki, że może zranić wszystkich bohaterów stojących przed potworem. Może też wywoływać co jakiś czas niewielką falę energii, która powoli przemieszcza się w kierunku bohatera.

Cinderblade - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Cinderblade

Ogniste uderzenie, kule ognia

Ten niepozorny miecz jest w rzeczywistości bardzo niebezpiecznym oponentem. Nie tylko zadaje ogromne obrażenia od ognia w bezpośrednim starciu, ale miota też płonącymi kulami, które mogą podpalić bohatera. Warto pozbyć się go jak najszybciej.

Skeletal Pyromancer - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Skeletal Pyromancer

Kula ognia, meteoryt, ognista fala, płomień

Mag miotający potężnymi czarami ze sfery ognia, zadający przy tym ogromne obrażenia i podpalający bohatera. Posiada niezbyt dużo punktów życia, przez co stanowi łatwy cel.

Sand Hulk - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Sand Hulk

Potężne uderzenie,

Kamienne więzienie

Ten gigantyczny potwór zadaje monstrualne obrażenia w walce wręcz (często odpychające bohatera) i może wytworzyć dookoła siebie kamienną klatkę, z której niełatwo się wydostać. Sama w sobie bestia jest bardzo odporna i posiada wytrzymały pancerz. Powolne tempo poruszania się to prawdziwa pięta achillesowa tej maszkary - warto to wykorzystać i walczyć z nią na odpowiednim dystansie.

Mirror Image - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mirror Image

Kule ognia, strzał z pistoletu, meteor, unieruchomienie, teleportacja bohatera

Zwierciadlany obraz głównego bossa dysponuje dokładnie takimi samymi umiejętnościami co on, ale posiada znacznie mniej punktów życia. Na planszy mogą znajdować się maksymalnie dwa odbicia równocześnie, a zabicie ich władcy jest równoznaczne ze śmiercią jego sług.

Ezrek Khan - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrek Khan

Kule ognia, strzał z pistoletu, meteor, unieruchomienie, teleportacja bohatera

Potężny boss dysponuje wieloma zróżnicowanymi atakami (opartymi głównie na ogniu) i może tworzyć swoje klony (Mirror Image). Walka z nim przebiega w trzech etapach - po każdej "śmierci" wycofa się na bezpieczną odległość i przywoła kilka sług. Dopiero za trzecim razem zgon potwora będzie rzeczywisty.

Podczas walki z tym oponentem należy biegać dookoła niego (unikając w ten sposób jego czarów) i zadając mu jak najwięcej obrażeń.

Podobało się?

0

Torchlight II

20 września 2012

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2012-11-02
19:30

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@aope

Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.

Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)

Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.

Pax. :)

Komentarz: MiszczCzarny
2012-11-10
12:37

mateo91g Generał

mateo91g

Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.

Komentarz: mateo91g
2012-11-10
21:51

zanonimizowany792631 Chorąży

Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)

Komentarz: zanonimizowany792631
2012-12-26
16:21

Alt3ir Generał

Alt3ir

Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.

Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).

Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.

Komentarz: Alt3ir
2013-05-01
20:36

zanonimizowany917115 Junior

😡

Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.

Komentarz: zanonimizowany917115
2014-03-09
15:35

zanonimizowany974437 Legionista

Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę

Komentarz: zanonimizowany974437
2015-08-02
13:30

zanonimizowany1108612 Junior

Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.

Komentarz: zanonimizowany1108612
2015-08-02
14:20

Szyszkłak Legend

Szyszkłak

Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.

Komentarz: Szyszkłak
2015-08-13
16:07

Dami^^ Junior

Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130

Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.

Komentarz: Dami^^
2015-08-13
16:14

Dami^^ Junior

Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)

Komentarz: Dami^^

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl