The Ancient Vaults of Chaos | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
Aktualizacja:
The Ancient Vaults of Chaos
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
![]() | Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. |
![]() | Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. |
![]() | Desiccated Corpse | Uderzenie ręką | Zombiak, którego ataków nie da się przerwać. Jest zaskakująco odporny na obrażenia, ale sam nie zadaje ich zbyt wiele. Porusza się powoli, więc stanowi łatwy cel dla bohaterów walczących na dystansie. Występuje w zmniejszonej wersji - bez nóg. |
![]() | Tutara Hunter | Cios szablami, szeroki zamach | Ten zręczny zwiadowca może podbiec do bohatera i wykonać serię śmiercionośnych ciosów, które są bardzo szybkie i działają na niewielkim obszarze. Sam jaszczur nie posiada jednak zbyt wielu punków życia i łatwo go uśmiercić. |
![]() | Tutara Duneranger | Strzał z łuku, rzut bumerangiem | Przeciętny strzelec, który zadaje niewielkie obrażenia od łuku lub samonaprowadzanego bumerangu. Może ukrywać się pośród piaskowych wydm i nagle wyskakiwać na bohatera. Jest niezbyt odporny na ciosy, przez co łatwo go zabić. |
![]() | Tutara Cliffguard | Ten szybki wojownik może doskoczyć do bohatera i zadać mu znaczne obrażenia fizyczne, jak i blokować niektóre ciosy przy pomocy niewielkiej tarczy. W większych grupach potrafi być groźny, chociaż brak odpornego pancerza eliminuje go z grona naprawdę niebezpiecznych przeciwników. | |
![]() | Tutara Wrecker | Cios wielkim młotem | Doborowy wojownik uderza swym młotem z ogromną siłą, zadając przy tym znaczne obrażenia i odrzucając trafionych bohaterów. Sam w sobie nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. |
![]() | Tutara Lancer | Rzut włócznią, cios włócznią | Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny. |
![]() | Tutara Sandweaver | Przywołanie tornada, uderzenie kosturem | Jaszczurzy mag dysponuje niezbyt groźnym atakiem wręcz i może przywoływać niewielkie piaskowe tornada, które zadają znaczne obrażenia fizyczne i ścigają bohatera. Jego główną bronią jest jednak możliwość wskrzeszania pozostałych bestii Tutara. Dlatego należy zlikwidować tego przeciwnika jak najszybciej - w przeciwnym razie walka z jego sojusznikami nie będzie miała końca. |
![]() | Tutara Skullcrusher | Szarża, uderzenie łapą | Ta wielka bestia zadaje ogromne obrażenia w walce wręcz i szarżuje na sporą odległość. Dodatkowymi zaletami tego monstrum są z pewnością: znaczna żywotność, duża odporność na żywioły oraz pozytywna aura oddziaływująca na inne Tutary (są bardziej agresywne). |
![]() | Ezrohir Nomad | Cios szablą | Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni. |
![]() | Ezrohir Infantry | Cios szablą | Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo. |
![]() | Ezrohir Pistolier | Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami | Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować. |
![]() | Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. |
![]() | Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). |
![]() | Ezrohir Shockwielder | Strzał z włóczni | Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków. |
![]() | Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. |
![]() | Ezrohir Brute | Uderzenie łapą, elektryczny promień | Ten wielki i potężny przeciwnik dysponuje śmiercionośnym atakiem i potrafi odbijać pociski przy pomocy elektrycznej tarczy. Kiedy się do niego dobrać, okazuje się jednak, że posiada zaskakująco mało punktów życia. Jest to jednak zamierzony zabieg - potwór eksploduje w chwili śmierci, zadając niemałe obrażenia do ognia. |
![]() | Shrapnel Scarab | Samozniszczenie | Mały skarabeusz, który wybucha w pobliżu bohatera, zadając znaczne obrażenia fizyczne i od ognia. Należy unikać go za wszelką cenę i eliminować z dystansu. Jest przywoływany przez Ezrohir Marksman. |
![]() | Slaughter Scarab | Ugryzienie, autodestrukcja | Bardziej zaawansowana forma skarabeusza - zamiast wybuchać przy bohaterze, podgryza go, zadając niewielkie obrażenia fizyczne. W chwili śmierci eksploduje, jednak w sposób niezbyt niebezpieczny. Mechaniczny robal posiada mało punktów życia i występuje w bardzo dużych ilościach. |
![]() | Mobile Spawner | Brak | Wytrzymała machina krocząca, która tworzy niewielkie, ale niebezpieczne roboty - Shock Coptery. Aby powstrzymać napływ przeciwników, należy wyeliminować ich bazę - czyli opisywaną jednostkę. |
![]() | Shock Copter | Błyskawica | Te małe robociki wystrzeliwują niezbyt niebezpieczne, ale irytujące błyskawice, które zawsze trafiają w bohatera. W dużych ilościach potrafią stanowić zagrożenie. Są tworzone przez innego robota - Mobile Spawnera - którego należy jak najszybciej zlikwidować. |
![]() | Automatic Turret | Strzał z działa | Stacjonarne działko, które atakuje wszystkich okolicznych bohaterów (obrażenia fizyczne). Ma bardzo duży zasięg ostrzału i nie może się poruszać. Z oczywistych względów - łatwo przed nim uciec. |
![]() | Mobile Sentry | Strzał z działa | Ulepszona wersja zwykłego działka (Automatic Turret). Mobilność jest jedyną różnicą pomiędzy tymi urządzeniami - opisywany robot może swobodnie poruszać się po planszy, strzelając z wielkiej lufy i zadając nieduże obrażenia. |
![]() | Shock Turret | Atak błyskawicami | Stacjonarna kolumna, która miota błyskawicami dookoła siebie w regularnych odstępach czasu. Warto wykorzystać przerwę między emisjami promieni i wtedy zniszczyć urządzenie. |
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Przeciwnicy - Akt II
- Ossean Wastes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Tower of the Moon | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Tarroch's Rift | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Stygian Aerie | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Forsaken Vaults | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Shadowy Crevasse | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Empty Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Salt Barrens | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Vault of Souls | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Swarm Point | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Brood Hive | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Ancient Vaults of Chaos | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Korari Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Witherways | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Przeciwnicy - Akt II
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

























