Swarm Point | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
Aktualizacja:
Swarm Point
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
![]() | Sandrat | Ukąszenie | To małe i pocieszne stworzonko potrafi być niebezpieczne, jeśli zgromadzi się w większej grupie - samo w sobie nie jest żadnym zagrożeniem. Odznacza się nadzwyczajną tchórzliwością - ciągle atakuje i ucieka, a kiedy giną jego krewniacy, zwykle bierze nogi za pas. Przez to stanowi niełatwy cel, ale nie atakuje zbyt natarczywie. |
![]() | Armadax | Atak pyskiem lub ogonem | Niezbyt niebezpieczna, ale za to odporna bestia. Posiada silny pancerz, który powstrzymuje większość ataków (aż do momentu całkowitego rozpadu). Na potwora nadal działają wszystkie aury i ataki obszarowe. |
![]() | Salamander | Ognisty oddech | Płonąca jaszczurka potrafi zionąć ogniem na niewielkim obszarze, a sama jest odporna na ten żywioł. Posiada sporo punktów życia i jest niebezpieczna przy bliższym kontakcie. Szczególnie śmiercionośne jest podpalenie - należy unikać go za wszelką cenę. |
![]() | Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. |
![]() | Blighted Skara | Atak nurkujący, trucizna | Ulepszona, silniejsza i bardziej odporna wersja Skary. Posiada trujący atak, który zadaje niewielkie obrażenia przez pewien czas. Może być trudna do pochwycenia - lubi atakować, a następnie uciekać na bezpieczną odległość. W chwili śmierci eksploduje trującym oparem, który utrzymuje się przez jakiś czas w powietrzu. |
![]() | Ratlin Skirmisher | Cios mieczem | Pustynna odmiana ratlina. Stworzenie jest nieco silniejsze od swoich krewniaków z okolic Enklawy, ale nadal nie stanowi żadnego zagrożenia. Zadaje niewielkie obrażenia fizyczne i posiada mało punktów życia. |
![]() | Ratlin Bowman | Strzał z łuku, podpalenie ziemi, kilka strzał | Ulepszony i bardziej niebezpieczny strzelec ratlinów. Całkiem celnie szyje z łuku, podpala też niewielki obszar terenu (przy pomocy płonących strzał) oraz może strzelać szerokim promieniem pocisków. Jak wszystkie szczury, posiada bardzo mało punktów życia. |
![]() | Roach Mirmidon | Splunięcie, dźgnięcie włócznią | Kiedy włócznik karaluchów unosi się w powietrzu, nie można go atakować - on sam ciska zaś kwasowymi pociskami, które pozostawiają żrący ślad na ziemi. Ponadto robal dźga bohatera przy pomocy długiej włóczni i zgrabnie ucieka przed ciosami. Posiada niewiele punktów życia, więc łatwo go wyeliminować - warto to zrobić jak najszybciej. |
![]() | Roach Mage | Zatruty pocisk, aura trucizny | Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie. |
![]() | Tutara Hunter | Cios szablami, szeroki zamach | Ten zręczny zwiadowca może podbiec do bohatera i wykonać serię śmiercionośnych ciosów, które są bardzo szybkie i działają na niewielkim obszarze. Sam jaszczur nie posiada jednak zbyt wielu punków życia i łatwo go uśmiercić. |
![]() | Tutara Duneranger | Strzał z łuku, rzut bumerangiem | Przeciętny strzelec, który zadaje niewielkie obrażenia od łuku lub samonaprowadzanego bumerangu. Może ukrywać się pośród piaskowych wydm i nagle wyskakiwać na bohatera. Jest niezbyt odporny na ciosy, przez co łatwo go zabić. |
![]() | Tutara Cliffguard | Ten szybki wojownik może doskoczyć do bohatera i zadać mu znaczne obrażenia fizyczne, jak i blokować niektóre ciosy przy pomocy niewielkiej tarczy. W większych grupach potrafi być groźny, chociaż brak odpornego pancerza eliminuje go z grona naprawdę niebezpiecznych przeciwników. | |
![]() | Tutara Wrecker | Cios wielkim młotem | Doborowy wojownik uderza swym młotem z ogromną siłą, zadając przy tym znaczne obrażenia i odrzucając trafionych bohaterów. Sam w sobie nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. |
![]() | Tutara Lancer | Rzut włócznią, cios włócznią | Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny. |
![]() | Tutara Sandweaver | Przywołanie tornada, uderzenie kosturem | Jaszczurzy mag dysponuje niezbyt groźnym atakiem wręcz i może przywoływać niewielkie piaskowe tornada, które zadają znaczne obrażenia fizyczne i ścigają bohatera. Jego główną bronią jest jednak możliwość wskrzeszania pozostałych bestii Tutara. Dlatego należy zlikwidować tego przeciwnika jak najszybciej - w przeciwnym razie walka z jego sojusznikami nie będzie miała końca. |
![]() | Tutara Skullcrusher | Szarża, uderzenie łapą | Ta wielka bestia zadaje ogromne obrażenia w walce wręcz i szarżuje na sporą odległość. Dodatkowymi zaletami tego monstrum są z pewnością: znaczna żywotność, duża odporność na żywioły oraz pozytywna aura oddziaływująca na inne Tutary (są bardziej agresywne). |
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Przeciwnicy - Akt II
- Ossean Wastes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Tower of the Moon | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Tarroch's Rift | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Stygian Aerie | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Forsaken Vaults | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Shadowy Crevasse | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Empty Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Salt Barrens | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Vault of Souls | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Swarm Point | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Brood Hive | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Ancient Vaults of Chaos | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Korari Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Witherways | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Przeciwnicy - Akt II
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















