Torchlight 2: Undercurrents Przeciwnicy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Undercurrents

Obrazek

Nazwa

Formy ataku

Porady

Ratlin Lobber - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ratlin Lobber

Rzut płonącą cieczą, strzał z pistoletu

Ten mały cwaniak nie tylko rzuca koktajlami mołotowa (które zadają bardzo dużo obrażeń od ognia i zostawiają płonący ślad na ziemi), ale jeszcze strzela z pistoletu. Jest bardzo niebezpieczny, szczególnie w grupie. Chociaż posiada niewiele punktów życia, to jednak może być trudnym przeciwnikiem do ubicia - potrafi szybko uciec przed bohaterem poprzez skomplikowane salto w tył. Najlepiej zlikwidować go atakiem obszarowym lub dystansowym.

Mesa Dasher - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mesa Dasher

Ukąszenie

Niewielki pająk atakuje bohatera poprzez doskoczenie do niego i dotkliwe ukąszenie (obrażenia od trucizny). Jego jad może działać z opóźnieniem, osłabiając herosa na jakiś czas. Robal występuje w dużych ilościach i ginie od byle uderzenia.

Roachling - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Roachling

Ukąszenie

Ten przerośnięty karaluch to prawdziwa zmora podziemnego świata. Jego ukąszenie nie jest zbyt dotkliwe, ale siłę stworzenia stanowi jego liczebność - zwykle występuje całymi dziesiątkami. Stworzenie jest przy tym odporne na wszystkie żywioły poza ogniem, przez co może stanowić nie lada wyzwanie dla magów.

Roach Mirmidon - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Roach Mirmidon

Splunięcie, dźgnięcie włócznią

Kiedy włócznik karaluchów unosi się w powietrzu, nie można go atakować - on sam ciska zaś kwasowymi pociskami, które pozostawiają żrący ślad na ziemi. Ponadto robal dźga bohatera przy pomocy długiej włóczni i zgrabnie ucieka przed ciosami. Posiada niewiele punktów życia, więc łatwo go wyeliminować - warto to zrobić jak najszybciej.

Roach Mage - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Roach Mage

Zatruty pocisk, aura trucizny

Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie.

Sand Spectre - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Sand Spectre

Przywołanie burzy piaskowej, strumień kamieni, plaga szarańczy

Pustynny mag potrafi wykorzystać otaczające go żywioły - może zaskoczyć gracza dwoma atakami dystansowymi oraz odgrodzić go od siebie przy pomocy nieprzekraczalnej piaskowej zamieci. Chociaż jego ataki nie są zbyt dotkliwe, to jednak warto szybko zlikwidować tego przeciwnika (czyni zbyt wiele zamętu).

Mana Spectre - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Spectre

Uderzenie szponami, burza many

Czarownik potrafi przywoływać niebezpiecznych strzelców (Mana Wisp) oraz generować sporych rozmiarów burzę many. W bezpośrednim starciu zadaje obrażenia od trucizny. Posiada dość dużo punktów życia, przez co niełatwo go zabić. Jest to priorytetowy cel dla każdego bohatera, o ile ten chce wyjść cało z opresji.

Mana Wisp - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Wisp

Strzał samonaprowadzającą kulą ognia

Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami).

Tar Slime - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tar Slime

Strzał kleistą mazią

Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem.

Noxious Gel - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Noxious Gel

Mułowy pocisk, kwasowy dotyk

Ten trujący przeciwnik miota gnijącymi pociskami na niewielką odległość i potrafi zarażać samym dotykiem. Posiada niezbyt wiele punktów życia, przez co łatwo ginie.

Noxious Mass - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Noxious Mass

Kwasowy dotyk

Ta wielka bryła zarazy ma tylko jeden cel - rodzenie mniejszych kropel (Noxious Gel). W bezpośrednim starciu może też emitować kwasowe pociski i zarażać nieprzyjemną chorobą. Posiada sporo punktów życia, ale słaby pancerz.

Roachling Tunnel - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Roachling Tunnel

Wytwarza karaluchy

Robale zwykle wychodzą ze swoich gniazd - jeśli zlikwidujesz źródło problemu, napór potworów zostanie powstrzymany.

Manatoxin Pump - Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Manatoxin Pump

Brak

Mutacja karaluchów i ożywienie kropel brudu to wynik nieprzemyślanego eksperymentu. Jeśli zniszczysz wszystkie pompy z toksyczną substancją, zlikwidujesz źródło problemu. Urządzenie nie posiada żadnych mocy ani nie może atakować.

Torchlight II

20 września 2012

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze18
2012-11-02
19:30

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@aope

Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.

Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)

Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.

Pax. :)

Komentarz: MiszczCzarny
2012-11-10
12:37

mateo91g Generał

mateo91g

Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.

Komentarz: mateo91g
2012-11-10
21:51

zanonimizowany792631 Chorąży

Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)

Komentarz: zanonimizowany792631
2012-12-26
16:21

Alt3ir Generał

Alt3ir

Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.

Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).

Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.

Komentarz: Alt3ir
2013-05-01
20:36

zanonimizowany917115 Junior

😡

Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.

Komentarz: zanonimizowany917115
2014-03-09
15:35

zanonimizowany974437 Legionista

Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę

Komentarz: zanonimizowany974437
2015-08-02
13:30

zanonimizowany1108612 Junior

Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.

Komentarz: zanonimizowany1108612
2015-08-02
14:20

Szyszkłak Legend

Szyszkłak

Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.

Komentarz: Szyszkłak
2015-08-13
16:07

Dami^^ Junior

Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130

Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.

Komentarz: Dami^^
2015-08-13
16:14

Dami^^ Junior

Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)

Komentarz: Dami^^

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl