Forsaken Vaults | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
Aktualizacja:
Forsaken Vaults
![]() | Ezrohir Nomad | Cios szablą | Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni. |
![]() | Ezrohir Infantry | Cios szablą | Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo. |
![]() | Ezrohir Pistolier | Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami | Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować. |
![]() | Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. |
![]() | Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). |
![]() | Ezrohir Shockwielder | Strzał z włóczni | Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków. |
![]() | Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. |
![]() | Ezrohir Brute | Uderzenie łapą, elektryczny promień | Ten wielki i potężny przeciwnik dysponuje śmiercionośnym atakiem i potrafi odbijać pociski przy pomocy elektrycznej tarczy. Kiedy się do niego dobrać, okazuje się jednak, że posiada zaskakująco mało punktów życia. Jest to jednak zamierzony zabieg - potwór eksploduje w chwili śmierci, zadając niemałe obrażenia do ognia. |
![]() | Shrapnel Scarab | Samozniszczenie | Mały skarabeusz, który wybucha w pobliżu bohatera, zadając znaczne obrażenia fizyczne i od ognia. Należy unikać go za wszelką cenę i eliminować z dystansu. Jest przywoływany przez Ezrohir Marksman. |
![]() | Slaughter Scarab | Ugryzienie, autodestrukcja | Bardziej zaawansowana forma skarabeusza - zamiast wybuchać przy bohaterze, podgryza go, zadając niewielkie obrażenia fizyczne. W chwili śmierci eksploduje, jednak w sposób niezbyt niebezpieczny. Mechaniczny robal posiada mało punktów życia i występuje w bardzo dużych ilościach. |
![]() | Mobile Spawner | Brak | Wytrzymała machina krocząca, która tworzy niewielkie, ale niebezpieczne roboty - Shock Coptery. Aby powstrzymać napływ przeciwników, należy wyeliminować ich bazę - czyli opisywaną jednostkę. |
![]() | Shock Copter | Błyskawica | Te małe robociki wystrzeliwują niezbyt niebezpieczne, ale irytujące błyskawice, które zawsze trafiają w bohatera. W dużych ilościach potrafią stanowić zagrożenie. Są tworzone przez innego robota - Mobile Spawnera - którego należy jak najszybciej zlikwidować. |
![]() | Automatic Turret | Strzał z działa | Stacjonarne działko, które atakuje wszystkich okolicznych bohaterów (obrażenia fizyczne). Ma bardzo duży zasięg ostrzału i nie może się poruszać. Z oczywistych względów - łatwo przed nim uciec. |
![]() | Mobile Sentry | Strzał z działa | Ulepszona wersja zwykłego działka (Automatic Turret). Mobilność jest jedyną różnicą pomiędzy tymi urządzeniami - opisywany robot może swobodnie poruszać się po planszy, strzelając z wielkiej lufy i zadając nieduże obrażenia. |
![]() | Shock Turret | Atak błyskawicami | Stacjonarna kolumna, która miota błyskawicami dookoła siebie w regularnych odstępach czasu. Warto wykorzystać przerwę między emisjami promieni i wtedy zniszczyć urządzenie. |
![]() | Tomb Fiend | Uderzenie łapą | Tomb Fiend to po prostu lokalna odmiana Ville Gnashera. Posiada nawet dokładnie taką samą umiejętność - może tworzyć swoich braci z poległych potworów. Co chyba oczywiste, powinien być eliminowany w pierwszej kolejności. |
![]() | Shattered One | Uderzenie łapą | Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać. |
![]() | Shattered Headless | Uderzenie łapą, przyciągający oddech | Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami. |
![]() | Artificer | Cios pazurem, przyciągnięcie, promień energii, błyskawice, elektryczne uderzenie | Twórca Ezrohirów i finalny boss tego podziemia - oto Artificer. Potwór zadaje bardzo duże obrażenia od elektryczności, rozdzielone pomiędzy kilka różnorodnych umiejętności. Co jakiś czas przywołuje Mobile Sentry, Mobile Spawner i Shock Turret, które należy jak najszybciej zlikwidować. Sam w sobie preferuje walkę na niewielkim dystansie - jego bezpośrednie ataki są najbardziej śmiercionośne. Zadaj mu jak najwięcej obrażeń i unikaj jego niecelnych, ale niebezpiecznych ciosów. |
0
- Torchlight 2 - poradnik do gry
- Torchlight II - poradnik do gry
- Przeciwnicy - Akt II
- Ossean Wastes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Tower of the Moon | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Tarroch's Rift | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Stygian Aerie | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Forsaken Vaults | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Shadowy Crevasse | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Empty Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Salt Barrens | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Vault of Souls | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Swarm Point | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Brood Hive | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Ancient Vaults of Chaos | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Korari Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Witherways | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II
- Przeciwnicy - Akt II
- Torchlight II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@aope
Wymienione przez Ciebie kombinacje przedmiotów są opisane w samej grze - (jak wspomniałem) u transmutera, w okienku po lewej.
Co do skilli - poradnik służy znalezieniu optymalnej, możliwie przydatnej i niezbyt stresującej kombinacji. Moim zdaniem - dla poziomów od casuala do elity - takie właśnie podałem. Jeśli znasz inne, nie krępuj się pisać o nich w komentarzach - jestem pewien że wielu czytelników weźmie Twoje porady pod rozwagę. Buildy to w dużej mierze sprawa gustu i nie ma tu jednej "prawdy objawionej". :)
Szanuję Twoje zdanie i nie mam żadnej spiny na punkcie tego materiału. Fajnie, że zdecydowałeś się na opisanie kilku własnych pomysłów i żałuję, że poradnik nie trafił w Twój prywatny gust. Mam nadzieję, że inni gracze znajdą w nim więcej wartościowych treści.
Pax. :)
mateo91g Generał
Prismatic Bolt to nie opłacalny wybór ?! Toż to najpotężniejsza umiejętność. Rozwinięta do II tiera w połączeniu z rozwiniętymi ile się da Ice Band, Fire Band i Lightning Brand oraz rozwiniętym tak do 10 poziomu Elemental Attunement miażdży przeciwników. Jej sekret polega na tym, że daje ona dużą szansę na podpalenie, zamrożenie, porażenie i zatrucie przeciwników i po pierwszym uderzeniu nakładamy na niego te efekty, wystarczy uderzyć Prismatic Boltem drugi raz żeby zadać olbrzymie obrażenia, wielokrotnie silniejsze od Frost Wafe.
Jedyny minus tego rozwiązania to to że trzeba w ten zestaw umiejętności zainwestować dużą ilość punktów rozwoju.
zanonimizowany792631 Chorąży
Witam :)
Mam pytanko do autora poradnika. Jak to? Skill fire and spark u inżyniera nie działa z armatami??? Widziałem dziesiątki buildów na działo i ludzie ten skill podnosili na 10 lub 15 punktów.Tylu się myliło? Bo w Twoim poradniku, jest,że odnosi się On na skile związane z żywiołami. Też mam inżyniera z armatką i mam już na 8 poziomie ta umiejętność, więc się zastanawiam czy juz postać zawaliłem ? :)
Alt3ir Generał
Nie wiem po co odpowiadam na tak dawny post ale niech będzie :P.
Kane33 - akurat ten pasyw ( przynajmniej w moim przypadku ) jest bezużyteczny na tak zwanego "kanoniera". Operujemy na ataku fizycznym, główny skill ofensywny to blast cannon który nie ma nic wspólnego z żywiołami. Obowiązkowo heavy lifting na max, 1 punkt w coup de grace. 1 w storm burst ( przemieszczanie się/ucieczka ). Healing bot oczywiście na maxa, tak samo blast cannon. 1 punkt w charge domination i 1 w charge reconstitution ( tutaj kwestia jest sporna ale co to za problem wydać te 2 punkty a czasem może się przydać dodatkowy ładunek i heal z niego ). Force field na maxa ( nieśmiertelność w krytycznych sytuacjach ), mój chyba ulubiony skill mimo iż ma cooldown chyba 10 sekund : tremor również 15/15. Masa cc, ratunek w krytycznych sytuacjach i zużywa ładunek aby zadać dmg. Na koniec również niedoceniany immobilization copter który na wyższych lvl jest genialny. I tak zostaje jeszcze masę skill pointów. Staty pakuję najpierw dex do około 110 ( 20% dodge i crit ) oraz reszta czysto w STR ( 400 na 100 levelu ).
Gram na veteranie i taka postać jest genialna. ciągle mamy healing bota i roflcopter ( ^^ ) , spam blast cannonem poprzedzany zwykłymi atakami. Gdy trzeba się wbić to forcefield + tremor oraz ucieczka stormem.
zanonimizowany917115 Junior
Czy mógłby mi ktoś pomóc z pewnym bugiem?
Nie widzę rąk mojego bohatera.
zanonimizowany974437 Legionista
Przeszedłem tą gierke i muszę powiedzieć , że gra jest naprawdę dobra ;) Grałem Berserker-kiem, jeśli ktoś rozpoczął nim grać mogę mu polecić umiejętności jakie miałem i jakie są bardzo pożyteczne (jakoś nie zgadzam się z poradnikiem )
Oto lista moich umiejętności (w takiej samej kolejności miałem je na tym pasku na dole ekranu ):
1.Rupture - b.przydatna umiejętność , którą należy atakować słabego wroga , który jest w grupie
2.Raze- jedna z najbardziej przydatnych umiejętności , zadaje bardzo dużo obrażeń , idealna na mocnych wrogów
3.Shadow Burst-Kiedy zakupiłem tą umiejętność ,przestałem się leczyć fiolkami zdrowia ,SB zadaje obrażenia ,leczy i przy okazji oddala cię od wroga (Ideo!)
4.Wolfstrike- zadaje dużo obrażeń i ogłusza przeciwników , dobry na grupy słabych wrogów
5.Chain Snare- w poradniku autor uznaje tą umiejętność z zbędną , na początku rzeczywiście szału nie ma , ale po ulepszeniu jest to bardzo przydatna zdolność , sam jej ciągle używałem
6.Shadowbind
7.Strmclaw
PPM-Northern Rage-Najskuteczniejsza zdolność berskerka , z racji że w grze najczęściej atakują nas grupy i lubią nas okrążać , NR robi prawdziwą rozróbę
zanonimizowany1108612 Junior
Nie rozumiem o co chodzi z tym że pozostało 70% strony, mam płacić za pokazanie jakiejś gównianej treści do gry? kpina, zgłaszam to.
Szyszkłak Legend
Brzuchas123 - dostęp do poradników w serwisie gry online jest płatny, zatem możesz sobie zgłaszać skoro to właśnie administracja zadecydowała tak a nie inaczej.
Dami^^ Junior
Iceshield
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130Opis: całkowicie bezsensowna umiejętność. Trwa ledwie dziesięć sekund, (...)
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight-2/&PART=130
Co proszę? Bezsensowna umiejętność? Jak dobrze, że sam gram i nie czytam "propozycji użytkowania ze skilli"...
TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH SKILLI!
Co prawda zjada swoje, ale gdy mamy umiejętność jak ja na 10 lvlu ma 100% szans na odbicie 100% obrażeń z broni dystansowej...
Co sprawia, już nie o tyle, że to co strzela nam nic nie robi ale SAMO SIĘ ZABIJA... Mało takich grupek? Jak gra się na najlepszym poziomie gry i nie przejmuje shooterami to cud mód i orzeszki...
Nie mając tego skilla na 10 lvlu miałem miejscami naprawde problemy jak dostawałem salwę.
Dami^^ Junior
Dodam, że problem z maną nie istnieje, i łatwo dorwać jakiś item czy gniazdo co kradnie nam mp, ja mam helmet 10 do złodziejstwa many i spamuje każdym skillem którego chce używać przy walce z bosami :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



















