Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do więzionej kobiety:
WARIANT A - wyeliminowanie wszystkich napotkanych przeciwników.
WARIANT B - unikanie eliminowania przeciwników do momentu dotarcia do ostatniej lokacji.
![]() | ![]() |
Wariant A: Wbrew pozorom nie jest to rozwiązanie, które należałoby zignorować, bo nawet jeśli zaatakujesz przeciwników to nie zaalarmuje to wrogów pilnujących zakładnika i nie nakłoni ich do wykonania przedwczesnej egzekucji. Po znalezieniu się w nowym miejscu ruszaj prosto #1 , pozostając przez cały czas w cieniu. Proponuję wybrać tunelik zlokalizowany po prawej stronie #2 .
![]() | ![]() |
Z tunelu wyjdziesz w pobliżu większej grupki przeciwników #1 . Zaczekaj aż w okolicy zgromadzą się trzy lub cztery osoby i skorzystaj z akcji Oznacz i likwiduj by pozbyć się wrogów #2 .
![]() | ![]() |
Jak się zapewne domyślasz, wkrótce zaczną się tu pojawiać pozostali przeciwnicy #1 . Do ich likwidowania możesz używać pistoletu lub granatów, przy czym wroga w masce #2 dobrze byłoby zaskoczyć i zlikwidować w walce wręcz, dzięki czemu zapewnisz sobie możliwość skorzystania z nowej akcji Oznacz i likwiduj w przyszłości. Możesz go na szczęście łatwo zlokalizować, pomagając sobie goglami sonarowymi.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę pomieszczenia, z którego przybiegli przeciwnicy #1 . Skieruj się tu od razu w stronę kolejnego przejścia, a po znalezieniu się w nowym korytarzu skorzystaj z lewych schodów #2 , dzięki czemu dotrzesz na górny balkonik.
![]() | ![]() |
Wariant B: Dobra wiadomość jest taka, że uniknięcie okolicznych przeciwników jest możliwe i wcale nie ryzykowne. Zła wiadomość jest z kolei taka, iż dotarcie do celu może Ci zająć troszeczkę więcej czasu. Zacznij od wspięcia się po lewej rynience #1 , co docelowo pozwoli Ci przedostać się na górny balkonik #2.
![]() | ![]() |
Podejdź do przodu i zniszcz okoliczne źródło światła #1 , co powinno zachęcić wszystkich okolicznych przeciwników do pojawienia się w pomieszczeniu pod Tobą. Nie czekaj na ich przybycie, tylko od razu chwyć się górnej rurki #2 .
![]() | ![]() |
Musisz przedostać się po rurce do niewielkiej wnęki #1 . Docelowo powinieneś znaleźć się nad większą dziurą #2 . Zaczekaj aż widoczni na dole przeciwnicy oddalą się, a konkretnie udadzą do pomieszczenia ze zniszczoną przez Ciebie lampą.
![]() | ![]() |
Skorzystaj ze przenośnego ładunku EMP #1 , zeskocz na dół i szybko udaj się w stronę przejścia prowadzącego do kolejnego korytarza #2 . Jeżeli w okolicy nie było żadnych wrogów, to nie zostaniesz przez nich zauważony i nie ruszą Twoim śladem.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się teraz w korytarzu z pojedynczym przeciwnikiem #1, które zdecydowanie radziłbym wyeliminować. Schowaj się w tym celu po prawej stronie #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż wartownik dostatecznie się zbliży #1 i znokautuj go zanim wycofa się do oświetlonego przejścia. Możesz już skorzystać z pobliskich schodów #2 celem przedostania się na górny balkonik.
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Ustaw się szybko w narożniku #1 , z którego będziesz widział całą lokację i oznacz trzech lub czterech #2 przeciwników do likwidacji z użyciem ataku Oznacz i likwiduj. Na szczęście nawet jeśli nie wszyscy zginą to zakładnik i tak nie zostanie zlikwidowany, a Ty będziesz jedynie musiał osobiście zająć się niedobitkami.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że w okolicy nikogo nie ma (gogle sonarowe), zeskocz lub zejdź na parter i podejdź do uratowanej kobiety #1 , od której dowiesz się o istnieniu dwóch generatorów. Możesz już udać się w stronę pobliskiego tunelu #2 .
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach dotrzesz do skrzyni z wyposażeniem #1 , z której warto oczywiście skorzystać. Wyjdź teraz po schodach na górne balkoniki #2 .
![]() | ![]() |
Kieruj się tu prosto #1 . Nie musisz się na szczęście skradać, bo w okolicy nie ma żadnych przeciwników. Po dotarciu do ściany #2 podejmij decyzję o wspinaczce, a gra wkrótce zacznie ładować nową lokację tej misji.
![]() | ![]() |
Od razu po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem podbiegnij do znajdującej się na wprost od Ciebie ściany #1 i się podciągnij. Zaczekaj aż strażnik ustawi się przy balustradzie i go złap #2 , dzięki czemu zapewnisz sobie możliwość skorzystania z akcji Oznacz i likwiduj w niedalekiej przyszłości.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.