Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Najmniej inwazyjna metoda zakłada skorzystanie z przenośnego ładunku EMP #1 , zeskoczenie na przeciwnika stojącego pod Tobą i szybkie znokautowanie dwóch jego kolegów #2 . Jest to niestety dość ryzykowne, gdyż mogą oni zacząć w międzyczasie strzelać na oślep. Nie polecam też korzystać z granatu ogłuszającego, gdyż wrogowie zostaliby ogłuszeni jedynie na kilka sekund.
![]() | ![]() |
Najlepszym rozwiązaniem byłoby wrzucenie do środka zwykłego granatu #1 lub zdalnie odpalanej miny. Proponuję wycelować w grupkę dwóch przeciwników, a po eksplozji zaczekać aż trzeci wartownik ustawi się pod Tobą i zeskoczyć na niego #2 .
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej metody działania podejdź do komputera #1 . Możesz teraz podejrzeć obraz z różnych kamer bezpieczeństwa, w kilku przypadkach wysłuchując ciekawych rozmów. Zainteresuj się dopiero po ujrzeniu przekazu z kamery z większą grupą osób #2 . Obserwuj przebieg sceny (możesz przybliżać obraz), po zakończeniu której poznasz swoje dalsze wytyczne.
![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę nowo odblokowanego przejścia po lewej stronie #1 . Przejdź przez krótki korytarz i zdecyduj się na skorzystanie z wnęki znajdującej się po Twojej prawej stronie #2 . Zeskocz do większego magazynu.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz uratować naukowca:
WARIANT A - skorzystanie z systemu Oznacz i likwiduj.
WARIANT B - zaskoczenie wrogów z wiszących przy suficie rurek.
![]() | ![]() |
Wariant A: Wybór tej opcji pomoże Ci bardzo szybko rozwiązać problem. Od razu po znalezieniu się w magazynie udaj się w lewo #1 . Docelowo musisz dotrzeć do windy, przy której będzie stał pojedynczy przeciwnik #2 .
![]() | ![]() |
Znokautuj przeciwnika w walce wręcz #1 - jego neutralizacja nie powinna zaalarmować jego kolegów. Schowaj się teraz za pobliską zasłoną, zaczekaj aż wokół siebie pojawi się czterech pozostałych przeciwników i oznacz ich do odstrzału z użyciem akcji Oznacz i likwiduj #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: Wybór tej opcji pozwoli Ci zabezpieczyć magazyn bez korzystania z systemu Oznacz i likwiduj. Zabij z użyciem pistoletu stojącego na wprost pierwszego przeciwnika #1 (nie możesz go złapać, gdyż zostałbyś zauważony). Biegnij teraz prosto, odnajdując rurkę przylegającej do ściany #2 .
![]() | ![]() |
Wyjdź po rurce na górę. W międzyczasie w okolicy zjawi się drugi wartownik, który również powinien zginąć #1 . Kieruj się teraz w stronę widocznych w oddali przeciwników #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż jeden z przeciwników stojących przy więzionym naukowcu wycofa się i zacznie rozmawiać ze swoim kolegą #1 . Zlikwiduj z użyciem pistoletu pojedynczego wartownika #2 .
![]() | ![]() |
Do wyeliminowania pozostało Ci już tylko dwóch wrogów #1 . Podrzuć im granat ogłuszający, zeskocz na jednego z nich, a następnie błyskawicznie ogłusz drugiego #2 .
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Po udanej akcji podejdź do naukowca, który powinien kucać na prawo od wejścia do windy #1 . Musisz tu odbyć dłuższą rozmowę, po zakończeniu której należy wejść do windy. Skorzystaj z lewego panelu #2 i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany na nowe piętro.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce koniecznie kucnij i udaj się w lewo. Skorzystaj ze znajdującej się w tym miejscu skrzyni z wyposażeniem #1 (przy okazji warto dodać, że zdobyłeś kamery przyklejające się do różnych powierzchni). Wybierz teraz drzwi prowadzące do lewego pomieszczenia #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź tu do jednej z otwartych okiennic i wyskocz na zewnątrz #1 . Zaczekaj aż główny bohater chwyci się krawędzi i zacznij przemieszczać się w lewo #2 .
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do okiennicy, przy której będzie stał pojedynczy przeciwnik #1 . Podnieś okiennicę, skorzystaj z jednego z posiadanych przenośnych ładunków EMP #2 i w tym samym momencie złap przeciwnika by go wyrzucić. Nie mógłbyś tego uczynić przez odpalania ładunku EMP, bo zostałbyś natychmiast zauważony.
![]() | ![]() |
Zauważ, że wyrzucenie wroga przez okno umożliwiło Ci "naładowanie" systemu Oznacz i likwiduj. Namierz więc znajdujących się w pomieszczeniu czterech pozostałych przeciwników #1 i się ich pozbądź. Po udanej akcji wskocz do środka. Powróć do skrzyni z wyposażeniem by uzupełnić zapasy, a następnie wybierz jedyny dostępny korytarz #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























