Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
Biały Dom
![]() | ![]() |
Opis: Ruszaj prosto #1 . Mijane po drodze pomieszczenia możesz ignorować - tylko jedno z nich jest dostępne, a i tak nie odnalazłbyś w nim nic ciekawego. Zbliż się do pomieszczenia pilnowanego przez dwóch wrogów #2 .
![]() | ![]() |
Generalnie możesz się tu zachować na dwa sposoby. Jeżeli chcesz zdobyć punkt potrzebny do odpalenia akcji Oznacz i likwiduj to zastrzel lewego przeciwnika #1 i szybko wejdź do prawego pomieszczenia. Przejdź przez to pomieszczenie by w łatwy sposób zaskoczyć od tyłu drugiego wroga #2 .
![]() | ![]() |
Jeśli nie chcesz walczyć z przeciwnikami to od razu po dotarciu do nich wybierz prawe pomieszczenie #1 . Ostrożnie zbliż się do lewego wyjścia. Po znalezieniu się w tym samym pomieszczeniu co wrogowie POWOLI ruszaj prosto, wykonując przewrotkę niedaleko wyjścia #2 . Przy odrobinie szczęścia nie zostaniesz przez nich zauważony, aczkolwiek musisz uważać, gdyż po zakończeniu rozmowy jeden z nich ustawi się niedaleko Ciebie.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego rozwiązania problemu skorzystaj ze skrzyni z wyposażeniem zlokalizowanej po prawej stronie #1 . Możesz już skorzystać z pobliskich schodów w celu przedostania się na wyższe piętro #2 .
![]() | ![]() |
Trzy okoliczne pomieszczenia (jedno większe i dwa mniejsze) okupowane są przez wrogów, których będziesz niestety musiał zabić. Ja polecam po znalezieniu się na górze udać się do najmniejszego prawego pomieszczenia #1 . Ustaw się przy lewym narożniku i podrzuć widocznym w oddali wrogom granat #2 .
![]() | ![]() |
Podrzucaj teraz kolejne granaty w to samo lub zbliżone miejsce, gdyż powinni się tam pojawiać kolejni wrogowie #1 . Jeżeli któryś z przeciwników się do Ciebie zbliży to szybko go pokonaj w walce wręcz #2 , co nie powinno być jednak konieczne.
![]() | ![]() |
Po oczyszczeniu dwóch z trzech pomieszczeń wejdź do tego prawego #1 . Ponownie udaj się do lewego przejścia, przyklejając się do lewego narożnika #2 .
![]() | ![]() |
Wrogów skrywających się w trzecim pomieszczeniu możesz zlikwidować z pomocą granatów, odwrócić ich uwagę z pomocą żyrandola #1 lub skorzystać z systemu Oznacz i likwiduj #2 . Nie polecam tego ostatniego rozwiązania, gdyż takowa akcja bardziej przyda Ci się za kilka chwil.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że wszyscy wrogowie zostali zlikwidowani i POWRÓĆ do skrzyni z wyposażeniem, koniecznie zabierając karabin szturmowy. Wybierz teraz jedyne dostępne przejście #1 . Do celu prowadzi na szczęście tylko jedna ścieżka. Po kilku chwilach dotrzesz do znacznie większej sali balowej #2 , w której będzie przebywał nadający do przesłuchania wiceprezydent.
![]() | ![]() |
Obowiązują tu zbliżone reguły do poprzednich przesłuchań, tak więc najpierw będziesz musiał zlikwidować obstawę wiceprezydenta #1 zanim możliwe będzie odbycie z nim rozmowy. Najprostszym rozwiązaniem byłoby skorzystanie z akcji Oznacz i likwiduj #2 .
![]() | ![]() |
Jeżeli nie możesz skorzystać z systemu Oznacz i likwiduj to musisz trochę pokombinować. Możesz na przykład użyć miny #1 , przy czym nie radziłbym wykorzystywać zbyt wielu materiałów wybuchowych, bo będą one wkrótce bardzo potrzebne. Mógłbyś również skorzystać z okolicznych rurek #2 i następnie z okolic sufitu zaskakiwać wrogów. Pamiętaj, że są oni opancerzeni, tak więc pojedyncze strzały z pistoletu niekoniecznie załatwią sprawę.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wszystkich żołnierzy podejdź do wiceprezydenta #1 i wciśnij odpowiedni klawisz żeby go złapać. Wysłuchaj krótkiej rozmowy i ponownie wciśnij ten sam klawisz #2 . Przygotuj się teraz do BARDZO TRUDNEJ bitwy z przeciwnikami, przygotowując sobie w wolnej chwili karabin szturmowy oraz zdalnie odpalane miny.
![]() | ![]() |
Przeciwnicy wbiegną do pomieszczenia już za kilka sekund, a konkretnie tuż po tym jak uda się im wysadzić okoliczne drzwi #1 . Początkowo powinieneś chować się za jednym z lewych stolików #2 .
![]() | ![]() |
Gdy tylko dojdzie do eksplozji zacznij podrzucać w to miejsce miny, detonując ładunki #1 gdy tylko zbliży się do nich większa grupka przeciwników. Nie możesz niestety pozostać w tym miejscu na dłużej, bo wrogowie będą się agresywnie przemieszczali do przodu, a ponadto będą wśród nich elitarni przeciwnicy z goglami. W dalszej fazie bitwy proponuję więc bardziej oddalić się od wysadzonych drzwi #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.