Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
Lotnisko Price
![]() | ![]() |
Opis: W trakcie rozmowy z Grim musisz w odpowiednich momentach wciskać klawisz akcji #1 , co docelowo doprowadzi do zadania jej kilku ciosów. Po odzyskaniu pełnej kontroli nad Fisherem skieruj się w stronę niewielkiej bramki #2 , przez którą musisz przejść.
![]() | ![]() |
Od razu ruszaj prosto, gdyż już wkrótce zjawi się tu pierwszy wartownik. Schowaj się za jedną z dostępnych zasłon i zaczekaj na jego przybycie #1 . Gdy tylko przeciwnik się odwróci szybko do niego podejdź i zaskocz go od tyłu #2 , eliminując go w walce wręcz.
![]() | ![]() |
Musisz teraz zakraść się do widocznych w oddali dwóch wartowników i najlepiej jest to zrobić od lewej strony. Konkretnie powinieneś kierować się w stronę zaparkowanego w tym miejscu wózka widłowego #1 . Schowaj się za wózkiem, oznacz obu przeciwników w oparciu o system Oznacz i likwiduji pozwól Fisherowi automatycznie ich wyeliminować #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź do miejsca, w którym stali wartownicy i zabierz z lewej skrzynki ładunki C4 #1 . Ruszaj teraz w stronę widocznego w oddali magazynu. Wykorzystaj okazją do zbadania nowej skrzynki i podniesienia granatów ogłuszających #2 (oraz opcjonalnie shotguna).
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do śmigłowca z zamiarem założenia na nim ładunków wybuchowych:
WARIANT A - agresywne działania wiążące się z likwidowaniem wielu przeciwników, głównie z pomocą obiektów z otoczenia.
WARIANT B - ryzykowne pozostawanie w ukryciu i dotarcie do celu bez likwidowania przeciwników.
![]() | ![]() |
Wariant A: Wariant ten jest bardziej agresywny, ale prostszy do zaplanowania i sprawnego przeprowadzenia. Wybierz środkowe schody prowadzące do wnętrza hangaru #1 (nie musisz niszczyć okolicznego źródła światła). Kucnij, otwórz drzwi i dokonaj cichej egzekucji (walka wręcz) na stojącym przed Tobą wartowniku #2 .
![]() | ![]() |
Przedostań się teraz na lewy balkonik #1 (najlepiej bez wychodzenia z hangaru). Zbliż się do balustrady i strzel w łańcuch, na którym zawieszony został silnik #2 , tak by spadł on na przeciwników. Korzystając z okazji zniszcz też znajdującą się obok lampę, dzięki czemu otoczenie miejsca "wypadku" przestanie być oświetlane.
![]() | ![]() |
Szybko popatrz do góry i podskocz by chwycić się znajdującej się nad Tobą rurki #1 . Zacznij się przemieszczać z jej użyciem w stronę centralnej części magazynu. Po znalezieniu się nad przeciwnikami popatrz w prawo i wyceluj w stronę widocznego w oddali drugiego zawieszonego silnika #2 .
![]() | ![]() |
Zauważ, że prawie wszyscy przeciwnicy pobiegli sprawdzić miejsce nowego wypadku (opcjonalnie mógłbyś też skorzystać z akcji Oznacz i likwiduj by "oczyścić" sobie okolicę, ale nie powinno to być konieczne). Zejdź ostrożnie po rurze #1 i zacznij kierować się w stronę lewej części śmigłowca #2 . Musisz tu zachować dużą ostrożność, bo w okolicy mogą jeszcze znajdować się jacyś przeciwnicy.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.