Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Pierwsza grupka przeciwników pojawi się w prawej windzie #1 , kolejni przeciwnicy pojawią się w oddali, a trzecia grupka skorzysta z lewej windy #2 . Schemat ten w dalszej części walk będzie się już powtarzał.
![]() | ![]() |
W trakcie tej bitwy radzę przede wszystkim korzystać z granatów i zdalnie odpalanych min, gdyż celnie rzuty pozwolą Ci na jednoczesne wyeliminowanie nawet kilku celów #1 . W pozostałych przypadkach używaj karabinu #2 i dopiero po wyczerpaniu amunicji standardowego pistoletu.
![]() | ![]() |
Generalnie nie powinieneś się oddalać komputera, aczkolwiek widząc nadlatujący granat czy próbującego Cię zaskoczyć wroga możesz na krótką chwilę zmienić miejsce pobytu #1 . Musisz się bronić tak długo aż proces przesyłania danych zostanie zakończony i wszyscy przeciwnicy zlikwidowani. Wysłuchaj nowej rozmowy z Grim #2 .
![]() | ![]() |
Wbrew pozorom nie musisz się śpieszyć. Ponadto przez pewien czas nie spotkasz żadnych przeciwników. Odszukaj schody i ruszaj na dół #1 . Śmiało korzystaj z kolejnych klatek schodowych i balkoników #2 , podążając w stronę aktualnego celu.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym odnajdziesz nową rurę #1 . Zacznij się po niej wspinać, przejdź po poziomym elemencie, a następnie zjedź na dół. Wysłuchaj tu rozmowy, a następnie przeskocz nad balustradą #2 . Powtórz tę czynność by znaleźć się w większym pomieszczeniu.
![]() | ![]() |
Ruszaj tu prosto, po czym wejdź do lewego magazynu #1 . Po znalezieniu się w środku nie możesz się zatrzymywać, bo zastawiona tu zostanie na Ciebie pułapka. Zamiast tego biegnij prosto aż dotrzesz do nowej rurki #2 . Musisz się po niej wspiąć, tak by dotrzeć do rurek przylegających do sufitu hali.
![]() | ![]() |
Zaczekaj na pierwszą grupkę przeciwników, którym najlepiej byłoby podrzucić zwykły granat #1 . Przy odrobinie szczęścia eksplozja zabije dwóch lub nawet trzech przeciwników. Wrogów warto również likwidować celując w znajdujące się obok nich czerwone butle #2 .
![]() | ![]() |
Możesz również celować w głowy przeciwników i oddawać pojedyncze strzały z pistoletu #1 , choć za każdym razem musisz się upewnić, że atak załatwi sprawę (w przeciwnym wypadku zostałbyś zauważony i ostrzelany). Po zlikwidowaniu najbliżej rozstawionych przeciwników zacznij przesuwać się w stronę wrogów stojących na znajdującym się w oddali balkoniku #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż wspomniani przeciwnicy zejdą na dół. Powinni oni przejść obok jednej z butli #1 i byłaby to doskonała okazja do ich zlikwidowania. Na ostatniego przeciwnika #2 radziłbym z kolei spaść, a to dlatego, że ma on nakrycie głowy i strzał z pistoletu niekoniecznie by go zabił.
![]() | ![]() |
Zeskocz na dół i ostrożnie zbliż się do schodów prowadzących na wyższy balkonik #1 . Odpal tu ładunek EMP, wyjdź na górę i skieruj się w lewo. Musisz podejść do oznaczonej przez grę konsoli i z niej skorzystać #2 .
![]() | ![]() |
Po obejrzeniu cut-scenki przeskocz przez balustradę #1 . Musisz skierować się w prawo i ponownie skorzystać z rury #2 w celu przedostania się do okolic sufitu, a to dlatego, że w okolicy pojawili się nowi przeciwnicy.
![]() | ![]() |
Powróć teraz do miejsca, w którym wspinałeś się po rurze, przy czym w tym wypadku zjedź po niej na dół #1 . Ostrożnie podejdź teraz od lewej strony do otwartej bramy, przy której zaparkowany został pojazd #2 .
![]() | ![]() |
Schowaj się NA LEWO od bramy i zaczekaj aż obok Ciebie przejdzie TRZECH przeciwników #1 . Dopiero teraz ostrożnie wyjdź z magazynu i ruszaj prosto. Dobiegnięcie do oznaczonego przez grę pojazdu #2 zakończy tę misję.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.