Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Pierwsza grupka przeciwników pojawi się w prawej windzie #1 , kolejni przeciwnicy pojawią się w oddali, a trzecia grupka skorzysta z lewej windy #2 . Schemat ten w dalszej części walk będzie się już powtarzał.
![]() | ![]() |
W trakcie tej bitwy radzę przede wszystkim korzystać z granatów i zdalnie odpalanych min, gdyż celnie rzuty pozwolą Ci na jednoczesne wyeliminowanie nawet kilku celów #1 . W pozostałych przypadkach używaj karabinu #2 i dopiero po wyczerpaniu amunicji standardowego pistoletu.
![]() | ![]() |
Generalnie nie powinieneś się oddalać komputera, aczkolwiek widząc nadlatujący granat czy próbującego Cię zaskoczyć wroga możesz na krótką chwilę zmienić miejsce pobytu #1 . Musisz się bronić tak długo aż proces przesyłania danych zostanie zakończony i wszyscy przeciwnicy zlikwidowani. Wysłuchaj nowej rozmowy z Grim #2 .
![]() | ![]() |
Wbrew pozorom nie musisz się śpieszyć. Ponadto przez pewien czas nie spotkasz żadnych przeciwników. Odszukaj schody i ruszaj na dół #1 . Śmiało korzystaj z kolejnych klatek schodowych i balkoników #2 , podążając w stronę aktualnego celu.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym odnajdziesz nową rurę #1 . Zacznij się po niej wspinać, przejdź po poziomym elemencie, a następnie zjedź na dół. Wysłuchaj tu rozmowy, a następnie przeskocz nad balustradą #2 . Powtórz tę czynność by znaleźć się w większym pomieszczeniu.
![]() | ![]() |
Ruszaj tu prosto, po czym wejdź do lewego magazynu #1 . Po znalezieniu się w środku nie możesz się zatrzymywać, bo zastawiona tu zostanie na Ciebie pułapka. Zamiast tego biegnij prosto aż dotrzesz do nowej rurki #2 . Musisz się po niej wspiąć, tak by dotrzeć do rurek przylegających do sufitu hali.
![]() | ![]() |
Zaczekaj na pierwszą grupkę przeciwników, którym najlepiej byłoby podrzucić zwykły granat #1 . Przy odrobinie szczęścia eksplozja zabije dwóch lub nawet trzech przeciwników. Wrogów warto również likwidować celując w znajdujące się obok nich czerwone butle #2 .
![]() | ![]() |
Możesz również celować w głowy przeciwników i oddawać pojedyncze strzały z pistoletu #1 , choć za każdym razem musisz się upewnić, że atak załatwi sprawę (w przeciwnym wypadku zostałbyś zauważony i ostrzelany). Po zlikwidowaniu najbliżej rozstawionych przeciwników zacznij przesuwać się w stronę wrogów stojących na znajdującym się w oddali balkoniku #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż wspomniani przeciwnicy zejdą na dół. Powinni oni przejść obok jednej z butli #1 i byłaby to doskonała okazja do ich zlikwidowania. Na ostatniego przeciwnika #2 radziłbym z kolei spaść, a to dlatego, że ma on nakrycie głowy i strzał z pistoletu niekoniecznie by go zabił.
![]() | ![]() |
Zeskocz na dół i ostrożnie zbliż się do schodów prowadzących na wyższy balkonik #1 . Odpal tu ładunek EMP, wyjdź na górę i skieruj się w lewo. Musisz podejść do oznaczonej przez grę konsoli i z niej skorzystać #2 .
![]() | ![]() |
Po obejrzeniu cut-scenki przeskocz przez balustradę #1 . Musisz skierować się w prawo i ponownie skorzystać z rury #2 w celu przedostania się do okolic sufitu, a to dlatego, że w okolicy pojawili się nowi przeciwnicy.
![]() | ![]() |
Powróć teraz do miejsca, w którym wspinałeś się po rurze, przy czym w tym wypadku zjedź po niej na dół #1 . Ostrożnie podejdź teraz od lewej strony do otwartej bramy, przy której zaparkowany został pojazd #2 .
![]() | ![]() |
Schowaj się NA LEWO od bramy i zaczekaj aż obok Ciebie przejdzie TRZECH przeciwników #1 . Dopiero teraz ostrożnie wyjdź z magazynu i ruszaj prosto. Dobiegnięcie do oznaczonego przez grę pojazdu #2 zakończy tę misję.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























