Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po dotarciu do ostatniej sekcji biur radziłbym biec prosto, dzięki czemu dotrzesz do balustrady, z której już wcześniej miałeś okazję skorzystać #1 . Przeskocz przez balustradę i zacznij przesuwać się w lewo, co pozwoli Ci dotrzeć do niepilnowanego przez nikogo pomieszczenia #2 .
![]() | ![]() |
Po raz ostatni przedostań się do sekcji sufitowej #1 . Gdy tylko znajdziesz się na górze udaj się w lewo, co pozwoli Ci opuścić tę lokację bez konieczności dokładnego monitorowania pozycji przeciwników #2 .
![]() | ![]() |
Biegnij prosto, dzięki czemu dotrzesz do znanych Ci już schodów #1 . Tym razem nie wybieraj korytarza, który został zablokowany. Zamiast tego udaj się w stronę nowo odblokowanego przejścia do biura Reeda. Wejście zlokalizowane jest po prawej stronie #2 .
![]() | ![]() |
Przed Tobą zadanie polegające na unikaniu pułapek laserowych. Załóż zdobyte niedawno gogle sonarowe #1 , a zauważysz, że lasery będą reprezentowane w kolorze białym. Zacznij od przejścia pod pierwszym laserem #2 - musisz oczywiście zaczekać na właściwy moment, gdyż nie możesz dotknąć wiązki.
![]() | ![]() |
Będziesz się teraz przemieszczał zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Udaj się w lewo - tym razem do ominięcia będą dwa lasery #1 . W celu przedostania się do dalszej części pomieszczenia musisz się wspiąć na obiekt znajdujący się tuż przy oknie #2 .
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, unikając dwóch nowych laserów #1 . Po dotarciu do jednego z narożników pomieszczenia obróć się w prawo. Teraz musisz się wspiąć na niewielki murek #2 . Ostrożnie kieruj się prosto, unikając po drodze kolejnej pułapki.
![]() | ![]() |
Powinieneś się teraz znaleźć w sekcji pomieszczenia z kilkoma włączającymi i wyłączającymi się laserami #1 #2 . Przemieszczaj się tu powoli, za każdym razem odczekując aż wyłączy się najbliższy laser. Nie radzę pokonywać od razu całej drogi, bo można łatwo popełnić błąd.
![]() | ![]() |
Przejdź teraz pod kilkoma nowymi wiązkami #1 , a znajdziesz się w pobliżu wyjścia z pomieszczenia. Przed Tobą najtrudniejszy sprawdzian #2 - wybierz sobie dobre miejsce, zaczekaj aż wszystkie cztery wiązki się oddalą i wykonaj szybki przewrót do przodu.
![]() | ![]() |
Możesz już wstać i podejść do znajdującej się tu kratki - podskocz, gdyż musisz się wspiąć na górę #1 . Śmiało zeskocz na dół po znalezieniu się po drugiej stronie. Możesz już ruszać w stronę biura Reeda #2 . Po drodze nie wpadniesz na szczęście na żadne inne pułapki.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce zastaniesz rozmawiającego przez telefon Kobina, do którego możesz dotrzeć korzystając ze schodów #1 . Podejdź do bandyty i wciśnij odpowiedni klawisz #2 , a Fisher sam rozpocznie przesłuchanie.
![]() | ![]() |
Początkowo będziesz mógł jedynie "zachęcić" Fishera do kontynuowania przesłuchania #1 , gdyż Kobin sam się ustawi we właściwym miejscu. Dopiero po tym jak wyląduje na dole będziesz mógł go chwycić i popisać się kreatywnością #2 .
![]() | ![]() |
Po zakończeniu przesłuchania odszukaj znajdującą się w tym pomieszczeniu skrzynię z wyposażeniem #1 i KONIECZNIE zabierz z niej dowolny karabin szturmowy (dobrze byłoby też zamontować na nim tłumik). Ostrożnie zbliż się teraz do wyjścia z tego pomieszczenia #2 .
![]() | ![]() |
Przygotuj sobie karabin szturmowy, bo już za chwilę do pomieszczenia przez szklany dach wpadnie trzech wrogich agentów #1 . Będą oni korzystali z tego samego wyposażenia i gogli sonarowych co Fisher, tak więc nie jest możliwe uniknięcie walki z nimi. Ja proponuję pobiec do biura Reeda (na piętrze) #2 .
![]() | ![]() |
Schowaj się za jednym z biurek i likwiduj nadbiegających przeciwników #1 . Dobrze byłoby też podrzucić im granat, zapobiegając wykonaniu przez jednego z nich takiej samej czynności. Zlikwidowanie elitarnych żołnierzy nie załatwi niestety sprawy, bo w okolicy pojawią się wkrótce zwykli żołnierze #2 .
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zajebisty poradnik
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























