Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
Aktualizacja:
![]()  | ![]()  | 
Po dotarciu do ostatniej sekcji biur radziłbym biec prosto, dzięki czemu dotrzesz do balustrady, z której już wcześniej miałeś okazję skorzystać #1 . Przeskocz przez balustradę i zacznij przesuwać się w lewo, co pozwoli Ci dotrzeć do niepilnowanego przez nikogo pomieszczenia #2 .
![]()  | ![]()  | 
Po raz ostatni przedostań się do sekcji sufitowej #1 . Gdy tylko znajdziesz się na górze udaj się w lewo, co pozwoli Ci opuścić tę lokację bez konieczności dokładnego monitorowania pozycji przeciwników #2 .
![]()  | ![]()  | 
Biegnij prosto, dzięki czemu dotrzesz do znanych Ci już schodów #1 . Tym razem nie wybieraj korytarza, który został zablokowany. Zamiast tego udaj się w stronę nowo odblokowanego przejścia do biura Reeda. Wejście zlokalizowane jest po prawej stronie #2 .
![]()  | ![]()  | 
Przed Tobą zadanie polegające na unikaniu pułapek laserowych. Załóż zdobyte niedawno gogle sonarowe #1 , a zauważysz, że lasery będą reprezentowane w kolorze białym. Zacznij od przejścia pod pierwszym laserem #2 - musisz oczywiście zaczekać na właściwy moment, gdyż nie możesz dotknąć wiązki.
![]()  | ![]()  | 
Będziesz się teraz przemieszczał zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Udaj się w lewo - tym razem do ominięcia będą dwa lasery #1 . W celu przedostania się do dalszej części pomieszczenia musisz się wspiąć na obiekt znajdujący się tuż przy oknie #2 .
![]()  | ![]()  | 
Ruszaj prosto, unikając dwóch nowych laserów #1 . Po dotarciu do jednego z narożników pomieszczenia obróć się w prawo. Teraz musisz się wspiąć na niewielki murek #2 . Ostrożnie kieruj się prosto, unikając po drodze kolejnej pułapki.
![]()  | ![]()  | 
Powinieneś się teraz znaleźć w sekcji pomieszczenia z kilkoma włączającymi i wyłączającymi się laserami #1 #2 . Przemieszczaj się tu powoli, za każdym razem odczekując aż wyłączy się najbliższy laser. Nie radzę pokonywać od razu całej drogi, bo można łatwo popełnić błąd.
![]()  | ![]()  | 
Przejdź teraz pod kilkoma nowymi wiązkami #1 , a znajdziesz się w pobliżu wyjścia z pomieszczenia. Przed Tobą najtrudniejszy sprawdzian #2 - wybierz sobie dobre miejsce, zaczekaj aż wszystkie cztery wiązki się oddalą i wykonaj szybki przewrót do przodu.
![]()  | ![]()  | 
Możesz już wstać i podejść do znajdującej się tu kratki - podskocz, gdyż musisz się wspiąć na górę #1 . Śmiało zeskocz na dół po znalezieniu się po drugiej stronie. Możesz już ruszać w stronę biura Reeda #2 . Po drodze nie wpadniesz na szczęście na żadne inne pułapki.
![]()  | ![]()  | 
Po dotarciu na miejsce zastaniesz rozmawiającego przez telefon Kobina, do którego możesz dotrzeć korzystając ze schodów #1 . Podejdź do bandyty i wciśnij odpowiedni klawisz #2 , a Fisher sam rozpocznie przesłuchanie.
![]()  | ![]()  | 
Początkowo będziesz mógł jedynie "zachęcić" Fishera do kontynuowania przesłuchania #1 , gdyż Kobin sam się ustawi we właściwym miejscu. Dopiero po tym jak wyląduje na dole będziesz mógł go chwycić i popisać się kreatywnością #2 .
![]()  | ![]()  | 
Po zakończeniu przesłuchania odszukaj znajdującą się w tym pomieszczeniu skrzynię z wyposażeniem #1 i KONIECZNIE zabierz z niej dowolny karabin szturmowy (dobrze byłoby też zamontować na nim tłumik). Ostrożnie zbliż się teraz do wyjścia z tego pomieszczenia #2 .
![]()  | ![]()  | 
Przygotuj sobie karabin szturmowy, bo już za chwilę do pomieszczenia przez szklany dach wpadnie trzech wrogich agentów #1 . Będą oni korzystali z tego samego wyposażenia i gogli sonarowych co Fisher, tak więc nie jest możliwe uniknięcie walki z nimi. Ja proponuję pobiec do biura Reeda (na piętrze) #2 .
![]()  | ![]()  | 
Schowaj się za jednym z biurek i likwiduj nadbiegających przeciwników #1 . Dobrze byłoby też podrzucić im granat, zapobiegając wykonaniu przez jednego z nich takiej samej czynności. Zlikwidowanie elitarnych żołnierzy nie załatwi niestety sprawy, bo w okolicy pojawią się wkrótce zwykli żołnierze #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
	
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
		
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
 - Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
 - Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
 - Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
 - Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
 - Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
 - Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
 - Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
 - Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
 - Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
 - Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
 - Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
 
 
 - Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
		
 
 - Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu  mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























