Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
Aktualizacja:
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do ostatniego budynku obozu:
WARIANT A - wybór lewej ścieżki; możliwość szybszego dotarcia do celu, ale dużo ryzyko wykrycia przez przeciwników.
WARIANT B - wybór prawej ścieżki; więcej planowania, ale możliwość przejścia przez cały obóz bez konieczności neutralizowania wrogów.
![]()  | ![]()  | 
Wariant A: Po dotarciu do zaparkowanej ciężarówki udaj się w lewo #1 , wybierając ścieżkę znajdującą się przy tutejszych zabudowaniach #2 . Pamiętaj oczywiście o tym żeby przez cały czas kucać.
![]()  | ![]()  | 
Wkrótce dotrzesz do bardziej oświetlonego przejścia #1 i musisz się tu pilnować, bo możesz wpaść na przeciwników. Upewnij się, że nikogo tu nie ma, podejdź do przejścia i ponownie udaj się w lewo #2 , wybierając ścieżkę prowadzącą obok kolejnych budynków.
![]()  | ![]()  | 
Wkrótce dotrzesz do końcowej części obozu #1 i należy tu zachować szczególną ostrożność, gdyż spotkasz zapewne wartownika patrolującego teren wokół budynków #2 . Schowaj się za jedną z zasłon tak by mógł przejść obok Ciebie. Jeżeli do spotkania dojdzie wcześniej to zastrzel go pojedynczym strzałem w głowę, schowaj się między budynkami lub wejdź do jednego z nich przez okiennicę.
![]()  | ![]()  | 
Zbliż się do głównego placu obozowiska #1 . Teren po Twojej prawej stronie jest patrolowany przez wrogów. Zaczekaj na właściwy moment i ruszaj prosto, a konkretnie w stronę zaparkowanej w tym miejscu ciężarówki #2 .
![]()  | ![]()  | 
Obróć się teraz w prawo, a powinieneś zauważyć pojedynczego wartownika #1 . Jeżeli nie chcesz ryzykować wchodzenia do budynku przez główne, dobrze oświetlone drzwi to musisz się go niestety pozbyć i może się to odbyć na dwa sposoby, a mianowicie poprzez oddanie pojedynczego strzału w głowę lub poprzez zneutralizowanie go w walce wręcz #2 .
![]()  | ![]()  | 
Wariant B: Po dotarciu do zaparkowanej ciężarówki skręć w prawo, chowając się za nią. Musisz tu uważać, bo jeden z wartowników stoi przed lewym budynkiem #1 , a drugi patroluje okoliczny teren #2 . Zaczekaj aż ten drugi opuści tę okolicę.
![]()  | ![]()  | 
Ruszaj w stronę prawego budynku, wybierając znajdującą się za nim ścieżkę #1 . Po raz kolejny radzę zachować ostrożność, gdyż przy lewym oknie może stać pojedynczy przeciwnik #2 . Nie warto go oczywiście zabijać - lepiej zaczekać aż sobie pójdzie.
![]()  | ![]()  | 
Idź prosto. Po dotarciu do kolejnego budynku powinieneś usłyszeć rozmowę. Podnieś lewe okno #1 , po czym wejdź do środka. Przesuń się teraz w stronę prawej ściany i przejdź pod drugim oknem, dzięki czemu nie zostaniesz zauważony przez strażników #2 .
![]()  | ![]()  | 
Podejdź do znajdującego się w tym budynku przełącznika i zgaś światło #1 . Powróć teraz do okna, z którego przed chwilą korzystałeś i zaczekaj aż przejdzie obok Ciebie jeden z wartowników #2 . Przejdź przez okno i udaj się w lewo.
![]()  | ![]()  | 
"Przyklej się" do ściany i zaznacz, że chcesz przebiec do sąsiedniego budynku #1 . Przy założeniu, że nie zatrzymałeś się po drodze, nie powinieneś zostać zauważony. Możesz wejść przez okno do ostatniego już budynku #2 .
![]()  | ![]()  | 
Ostrożnie podejdź do przejścia, przy którym stoi nowy wartownik #1 . Mógłbyś go oczywiście znokautować, ale nie będzie to konieczne. Zamknij drzwi, po czym udaj się w lewo i zlokalizuj przełącznik tak by zgasić światło #2 .
![]()  | ![]()  | 
Szybko powróć do okna, z którego korzystałeś przed kilkoma chwilami. Zaczekaj aż strażnik wejdzie do tego pomieszczenia #1 , szybko się podciągnij i ruszaj w stronę drzwi, przy których stał #2 . Jeżeli zbytnio się nie ociągałeś to zdołasz go ominąć bez wszczynania alarmu.
![]()  | ![]()  | 
Opis c.d.: Ruszaj w stronę oznaczonego przez grę budynku #1 . Jeżeli podejdziesz do okiennic znajdujących się przy głównej ścieżce to zauważysz stojących w środku trzech przeciwników #2 . Możesz się ich pozbyć na kilka różnych sposobów.
![]()  | ![]()  | 
Najprościej byłoby oczywiście wrzucić przez okno zwykły granat #1 (do znalezienia w większości budynków), co niestety doprowadziłoby do wszczęcia alarmu w obozie. Mógłbyś również wrzucić granat ogłuszający, szybko wskoczyć i osobiście znokautować wrogów #2 . To z kolei byłoby niestety bardzo ryzykowne.
![]()  | ![]()  | 
Ja polecam zaczekać aż jeden z wartowników wyjdzie z budynku. Dla pewności zaczaj się na niego przy głównej ścieżce #1 , gdyż po skorzystaniu z drzwi może on skręcić w lewo lub w prawo. W obu przypadkach musisz go zajść od tyłu i znokautować #2 .
![]()  | ![]()  | 
Podejdź teraz do dowolnego okna budynku (ja polecam to najbardziej oddalone od głównej ścieżki #1 ), oznacz stojących w środku przeciwników i ich zlikwiduj #2 . Jeżeli nie popełnisz żadnych błędów to nie zostaniesz przez nikogo zauważony.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
	
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
		
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
 - Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
 - Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
 - Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
 - Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
 - Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
 - Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
 - Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
 - Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
 - Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
 - Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
 - Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
 - Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
 - Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
 - Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
 - Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
 - Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
 
 
 - Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
		
 
 - Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu  mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
































