Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
Aktualizacja:
Zbiornik przy Michigan Ave.
![]() | ![]() |
Opis: Tradycyjnie już zacznij od otwarcia skrzyni z wyposażeniem #1 , koniecznie zabierając dowolny karabin szturmowy. Ruszaj następnie prosto. Kucnij po zbliżeniu się do grupy przeciwników, chowając się za najbliższą przeszkodą #2 . Widocznych wrogów będziesz musiał wyeliminować, gdyż tylko wtedy możliwe będzie przesłuchanie ich lidera.
![]() | ![]() |
Najbardziej skuteczną metodą na pozbycie się wrogów byłoby skorzystanie z granatów. Zacznij od wyeliminowania największej grupy #1 i następnie podrzucaj kolejne granaty w to samo miejsce, zabijając podbiegających wrogów. Jeżeli którykolwiek z przeciwników się zbliży użyj karabinu szturmowego #2 lub granatów ogłuszających.
![]() | ![]() |
Docelowo na placu boju powinien pozostać jedynie chowający się za zasłoną lider bandytów #1 , do którego będziesz teraz musiał bezpiecznie się zbliżyć. W tym celu proponuję skorzystać ze przenośnego ładunku EMP i wyruszyć w stronę zaparkowanej kawałek dalej ciężarówki #2 .
![]() | ![]() |
Skorzystaj ze ścieżki znajdującej się za ciężarówką #1 . Lider bandytów powinien ostrzeliwać miejsce, z którego przybiegłeś #2 , tak więc będziesz mógł bezpiecznie udać się prosto. Jeżeli jego status się nie zmienił to podrzuć mu granat ogłuszający.
![]() | ![]() |
Zeskocz ostrożnie z górnej półki #1 i zbliż się do lidera bandytów #2 . Wciśnij odpowiedni klawisz, dzięki czemu Fisher go złapie i rozpocznie nowe przesłuchanie.
![]() | ![]() |
Tradycyjnie już możesz podchodzić ze złapaną osobą do wybranych obiektów z otoczenia, przy czym najważniejszą rolę odegra tu skrzynia #1 , do której przybita zostanie jego dłoń #2 . Po udanej akcji proponuję powrócić do miejsca startu celem uzupełnienia wyposażenia.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz się przedostać do wnętrza magazynu:
WARIANT A - rynna na lewej ścianie budynku prowadząca do otwartego okna.
WARIANT B - drzwi po prawej stronie.
![]() | ![]() |
Wariant A: W tym przypadku musisz skierować się w lewo. Odszukaj rynnę na ścianie budynku #1 i skorzystaj z niej w celu przedostania się do otwartej okiennicy #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się wewnątrz magazynu możesz skorzystać z zawieszonej tu rurki #1 , bądź też od razu zeskoczyć na dół #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: W tym przypadku musisz skierować się w prawo. Odszukaj niepilnowane przez nikogo drzwi #1 . Śmiało wejdź do środka #2 , a znajdziesz się w słabo oświetlonym korytarzu.
![]() | ![]() |
Po drodze dobrze byłoby zniszczyć pojedyncze źródło światła #1 , dzięki czemu nie zostaniesz przez nikogo zauważony. Zbliż się do głównej hali magazynu #2 .
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Możesz oczywiście przystąpić do eliminacji okolicznych przeciwników #1 , ale nie będzie to wymagane. Twój cel to niewielka budka, w której znajduje się inżynier #2 . Godne odnotowania jest to, że nie będziesz mógł zniszczyć dwóch źródeł światła w głównej hali. Ze wszystkimi działaniami musisz się więc wstrzymywać do momentu aż zapadną ciemności (jedynie na kilka sekund).
![]() | ![]() |
Ja polecam zbliżyć się do pomieszczenia z inżynierem poprzez skorzystanie z balustrad znajdujących się na lewo #1 i na prawo od tej budki #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj na właściwy moment, maksymalnie podejdź do miejsca pracy inżyniera i odpal ładunek EMP #1 . Wbiegnij teraz do środka #2 . Inżyniera nie musisz eliminować, gdyż równie dobrze można go ominąć.
![]() | ![]() |
Szybko chwyć się rurki zawieszonej przy suficie #1 i przesuń się w nieoświetlone miejsce zanim zapali się tu z powrotem światło. Po chwili dotrzesz do pionowej rurki #2 , po której będziesz mógł zjechać na niższy poziom.
![]() | ![]() |
Udaj się prosto, a następnie skręć w lewo #1 . Podążaj cały czas przed siebie jedynym możliwym korytarzem. Po drodze możesz wysłuchać nowej rozmowy #2 , aczkolwiek nie jest to obowiązkowe. Ruszaj w stronę pierwszej strefy okupowanej przez siły wroga.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























