Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Wyjdź po pionowej rurce na górę, a następnie zacznij się przemieszczać w stronę centralnej części pomieszczenia po rurze, która jest przymocowana do sufitu #1 . Docelowo powinieneś znaleźć się nad jednym z wartowników #2 , na którego musisz niestety zeskoczyć (nie można wylądować gdzieś w pobliżu). Na szczęście jego eliminacja nie zostanie przez nikogo zauważona.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz przedostać się do dalszej części muzeum:
WARIANT A - zrzucenie dużej metalowej konstrukcji przeciwnikom na głowę.
WARIANT B - unikanie likwidowania kolejnych przeciwników i zabawa ze światłem.
![]() | ![]() |
Wariant A: Wybór tego wariantu pozwoli Ci znacznie szybciej dotrzeć do celu, ale wiąże się to z koniecznością zlikwidowania kilku wartowników. Ruszaj w stronę widocznej w pobliżu grupki przeciwników #1 . Ustaw się gdzieś po lewej stronie i wyceluj w zawieszony nad nimi pomarańczowy obiekt. Spadający przedmiot zabije wielu z nich #2 .
![]() | ![]() |
Wykorzystaj chaos, do którego doszło po wykonanej przez Ciebie akcji i przedostań się w okolicę znajdującego się w oddali korytarza #1 . Zaczekaj aż nikt nie spogląda w Twoją stronę i wyłącz światło z użyciem lewego przełącznika. Ruszaj prosto, podnosząc po drodze dwa granaty EMP #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: Wybór tego wariantu pozwoli Ci dotrzeć do kolejnej strefy bez konieczności likwidowania wrogów. Nie będzie to oczywiście łatwe. Pozostań w miejscu, w którym zeskoczyłeś na wartownika i wyceluj w żyrandol znajdujący się w widocznym w oddali korytarzu (nie przejmuj się tym, że celownik nie zmieni swojego koloru na czerwony) #1 . Zniszczenie tego źródła światła zaalarmuje wrogów, tak więc szybko przejdź na prawy balkonik #2 patrolowany przez pojedynczego przeciwnika.
![]() | ![]() |
Znajdującego się tu bandytę możesz w bardzo łatwy sposób ominąć - podejdź mianowicie do najbliższej okiennicy #1 i wciśnij klawisz akcji. Po znalezieniu się na zewnątrz budynku zacznij przemieszczać się w prawo #2 .
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się przy okiennicy znajdującej się za słupem i zaczekaj aż jeden z wartowników z parteru przybiegnie na balkonik. Podciągnij się i schowaj za słupem #1 . Upewnij się, że nikt nie patrzy w Twoją stronę i skorzystaj ze znajdujących się tu schodów by zejść na dół #2 .
![]() | ![]() |
Zbliż się do korytarza, przy którym znajduje się zniszczony z użyciem pistoletu żyrandol. W zależności od rozwoju sytuacji korytarz może być niepilnowany lub pilnowany przez jednego wartownika #1 . Wejdź do środka, schowaj się za zasłoną i zniszcz z użyciem pistoletu z tłumikiem drugi żyrandol #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj tu chwilę, gdyż przeciwnicy mogą oświetlić to miejsce #1 . Po chwili sytuacja powinna się jednak uspokoić. Ruszaj prosto, zbierając po drodze dwa granaty EMP #2 .
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Wkrótce dotrzesz do klatki schodowej. Zejdź po schodach na dół #1 i zbliż się ostrożnie do nowego pomieszczenia #2 , gdzie Kobin będzie miał przygotowaną dla Ciebie niespodziankę - zmuszony zostaniesz mianowicie do unikania jego kolejnych ochroniarzy.
![]() | ![]() |
Do kolejnej strefy muzeum możesz dotrzeć na dwa sposoby - wybierając korytarze znajdujące się po lewej stronie lub po prawej stronie. Nie możesz natomiast mógł wybrać centralnego, mocno oświetlonego korytarza. W obu przypadkach odnajdziesz rurki #1 #2 , po których mógłbyś się wspiąć na górę. Dla porządku dalszy opis będzie dotyczył lewej części pomieszczenia, lecz praktycznie takich samych niespodzianek możesz się spodziewać w jego prawej części.
![]() | ![]() |
Skorzystanie z rurki przyczepionej do sufitu #1 pozwoli Ci uniknąć wszystkich wartowników i dotrzeć do znajdujących się przy pionowej rurce drzwi #2 . Możesz tu skorzystać z lusterka lub od razu otworzyć drzwi.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż znajdujący się w oświetlonym pomieszczeniu wartownicy odejdą lub chociaż odwrócą się, wejdź do środka i zbadaj obszar nad przełącznikiem światła #1 . Powinieneś tu zauważyć wystające elementy konstrukcji, których możesz się chwycić #2 . Ponownie wykonaj tę operację by przesunąć się jeszcze bliżej sufitu i znaleźć się w całkowicie nieoświetlonej strefie.
![]() | ![]() |
Wykorzystuj teraz wystające elementy konstrukcji by przemieszczać się w prawo #1 . Pozwoli Ci to przedostać na drugi koniec pomieszczenia. Po dotarciu do końcowej części #2 możesz się zachować na trzy sposoby. Ja proponuję zaczekać aż bandyci się rozejdą i zeskoczyć na dół. Mógłbyś również zeskoczyć na jednego z wartowników lub użyć pozyskanego niedawno granatu EMP w celu zlikwidowania okolicznych źródeł światła.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.