Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Sztab Wydziału Trzeciego
To pierwsza misja w grze, w której wykrycie będzie równoznaczne z porażką. Konkretnie rzecz biorąc, przegrasz jeżeli (nie licząc oczywiście śmierci głównego bohatera):
1) Fisher zostanie zauważony przez przeciwnika - nie oznacza to, że nie możesz ich zabijać ani wykonywać na nich egzekucji. Likwidowanie ich jest dozwolone, tyle że musi to być przeprowadzone bezbłędnie, tj. bez szansy do przeprowadzenia kontrataku czy zaalarmowania kolegów.
2) Fisher zostanie zauważony przez kamerę.
3) Ciało zlikwidowanego wartownika znajdzie się w obszarze monitorowanym przez kamerę (lub w jego pobliżu - generalnie nie możesz nikogo zabijać w tych miejscach).
4) Ciało zlikwidowanego wartownika zostanie zauważone przez dowolnego innego przeciwnika.
5) Dowolna z kamer zostanie zniszczona.
6) Przeciwnicy zostaną w jakiś inny sposób wyraźnie zaalarmowani (np. w wyniku niecelnego strzału z pistoletu).
![]() | ![]() |
Opis: Na początek dobrze byłoby oczywiście skorzystać ze skrzyni z wyposażeniem, znajdującej się w bagażniku zaparkowanego tu samochodu #1 . Ruszaj teraz w stronę widocznej w oddali budki strażników #2 . Pamiętaj o tym żeby unikać kamer systemu bezpieczeństwa, zwłaszcza że będą one pozostawały przez cały czas w ruchu,
![]() | ![]() |
Ostrożnie podejdź do budki, najlepiej oczywiście pozostając przez cały czas w cieniu. Zbliż się do ściany i podciągnij się #1 by znaleźć się na dachu budki strażniczej. Podejdź do dziury w suficie #2 . Możesz się tu zachować na dwa sposoby.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz atakować przeciwników to możesz zaczekać aż sobie pójdą #1 (jeden z nich wejdzie do sekcji, w której zaczynałeś misję, a drugi przejdzie do właściwej części parkingu). Równie dobrze możesz też jednak zaskoczyć na jednego z nich #2 i następnie szybko ogłuszyć drugiego. Pamiętaj, że prędzej czy później wyeliminowanie któregoś ze strażników będzie konieczne, gdyż tylko w taki właśnie sposób pozyskasz kartę magnetyczną.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej wersji po znalezieniu się wewnątrz budki kucnij #1 tak by nie zostać przez nikogo zauważonym. Zbliż się teraz do prawych drzwi #2 , otwórz je i ustaw się w cieniu (pozostając nadal w budce).
![]() | ![]() |
Musisz się tu BARDZO pilnować, bo teren wokół otwartych właśnie drzwi jest monitorowany przez jedną z kamer #1 . Zaczekaj na właściwy moment i biegnij w prawo, gdyż nie znajdują się tam żadne lampy #2 . Równocześnie musisz uważać na wartowników. Jeżeli zabezpieczyłeś budkę to będzie to jeden delikwent, a jeżeli nikogo jeszcze nie zlikwidowałeś to wrogów będzie dwóch.
![]() | ![]() |
Kieruj się teraz w stronę widocznej w oddali niebieskiej furgonetki #1 #2 . W dalszym ciągu uważaj na wartowników, a w szczególności na przeciwnika patrolującego teren wokół wspomnianej furgonetki. W sytuacji zagrożenia przeskocz przez prawą balustradę.
![]() | ![]() |
Przycupnij przy furgonetce i poświęć chwilę na zbadanie zachowań strażnika #1 . Będzie on podchodził do balustrad po lewej stronie i są to dobre momenty by podążać prosto #2 . Naturalnie nie możesz tu zbytnio ryzykować.
![]() | ![]() |
Wkrótce dotrzesz do sekcji parkingu badanej przez jedną z kamer. Obróć się więc w prawo i przeskocz nad balustradą #1 . Przemieszczaj się teraz w ciemnościach w prawo #2 , mijając po drodze kilka narożników.
![]() | ![]() |
Przejdź maksymalnie w prawo #1 i zanim cokolwiek więcej zrobisz upewnij się, że omijany wartownik nie spogląda w tę stronę. Przeskocz nad balustradą i udaj się w prawo, przechodząc na granicy strefy oświetlanej przez kamerę #2 .
![]() | ![]() |
Ponownie odczekaj na właściwy moment i szybko podejdź do znajdujących się w tym miejscu drzwi #1 . Po znalezieniu się w środku będziesz już na szczęście bezpieczny. Podejdź w oznaczone przez grę miejsce i załóż pierwszy ładunek wybuchowy #2 .
![]() | ![]() |
Nie musisz na szczęście wracać do oświetlonego parkingu. Zamiast tego wybierz znajdujące się po lewej stronie wejście do szybu wentylacyjnego #1 . Przejdź aż do miejsca, w którym będziesz się mógł opuścić na dół #2 .
![]() | ![]() |
Musisz się tu pilnować, bo okolica pod Tobą będzie patrolowana przez pojedynczego wartownika. Najlepiej będzie go ogłuszyć #1 , dzięki czemu nie przeszkodzi Ci już w przyszłości. Kieruj się prosto #2 , a więc w stronę miejsca, w którym rozpoczynałeś eksplorację parkingu (tyle że wtedy był to wyższy poziom).
![]() | ![]() |
Dojdziesz teraz do miejsca, w którym stoi nowy wartownik #1 . Zaskocz go od tyłu. Ponadto skorzystaj z pistoletu by zniszczyć lampy zaparkowanego obok pojazdu #2 . Spowoduje to, że ciało to nie zostanie już przez nikogo odnalezione.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.