Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Musisz się tu bardzo pilnować, bo dwa górne piętra są okupowane przez jednostki wroga. Omiń schody prowadzące na wyższe piętro #1 od lewej strony. Odszukaj tu dwa przełączniki światła #2 , z których warto skorzystać.
![]() | ![]() |
Wyłączenie światła powinno sprawić, że wartownik, który stał przy schodach na wyższym piętrze, wkrótce się tu pojawi #1 . Możesz go znokautować, ale równie dobrze można go ominąć. Podejdź mianowicie do rurki znajdującej się niedaleko schodów #2 i zacznij się po niej wspinać.
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś przedostać się do kolejnych rurek zawieszonych przy suficie #1 . Musisz się tu pilnować, bo okolica jest dobrze oświetlona. Przemieść się w lewo. Jeżeli nie zlikwidowałeś przeciwnika stojącego przy schodach #2 to musisz zaczekać aż się odwróci.
![]() | ![]() |
Zeskocz na ziemię #1 i błyskawicznie skieruj się w stronę jednej z okolicznych okiennic #2 . Podnieś okiennicę, przeskocz na zewnątrz i zacznij przemieszczać się w lewo.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do balkoniku, na którym powinno stać dwóch wrogów #1 . Przeskocz tu przez balustradę i zlokalizuj po swojej prawej stronie nową rurkę #2 , po której będziesz się mógł przedostać się na wyższe piętro.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na górę zacznij przesuwać się w lewo #1 , ignorując znajdujących się w okolicy nowych przeciwników. Podążaj cały czas w tym kierunku aż dotrzesz do narożnika #2 .
![]() | ![]() |
W dalszym ciągu przesuwaj się w lewo #1 . Zatrzymaj się dopiero przy ostatniej okiennicy #2 . Podnieś okiennicę i zaczekaj z wskoczeniem do środka aż będzie tu bezpiecznie. Możesz sobie w tym miejscu pomóc samoprzylepną kamerką, ale nie powinno to być konieczne.
![]() | ![]() |
Podbiegnij szybko do znajdującego się po prawej stronie biurka, chowając się w takim miejscu by nie zostać zauważonym przez żadnego z dwóch patrolujących okolicę wrogów #1 (trzeci wartownik stoi w miejscu). Zaczekaj na właściwy moment i szybko podejdź do zlokalizowanych po lewej stronie drzwi #2 .
![]() | ![]() |
Udaj się w lewo. Po drodze odnajdziesz nową skrzynię z wyposażeniem #1 , aczkolwiek jeżeli przez cały czas się skradałeś to skorzystanie z niej nie będzie konieczne. W kolejnym pomieszczeniu wysłuchaj bardzo ciekawej rozmowy #2 .
![]() | ![]() |
Skorzystaj z pobliskich drzwi #1 , a znajdziesz się w pomieszczeniu z grupką przeciwników. Nie musisz ich na szczęście atakować, gdyż będzie ich można dość łatwo ominąć. Kieruj się prosto, pozostając przez cały czas w cieniu. Podejdź do najbliższej okiennicy #2 i przeskocz na drugą stronę, chwytając się gzymsu.
![]() | ![]() |
Przesuwaj się teraz w lewo #1 , pokonując po drodze narożnik. Docelowo musisz dotrzeć do okiennicy, przy której będzie stał pojedynczy wartownik #2 . Wyrzucenie go przez okno nie powinno na szczęście zaalarmować jego kolegów.
![]() | ![]() |
Ostrożnie wskocz do środka i skieruj się w lewo #1 , przez cały czas pozostając w cieniu. Docelowo musisz dotrzeć do nowej okiennicy #2 , przez którą należy oczywiście przeskoczyć.
![]() | ![]() |
Chwyć się krawędzi i przesuń się w lewo tak by dotrzeć do znajdującej się tu balustrady #1 . Nadal przesuwaj się w lewo, a następnie przeskocz przez balustradę #2 . Szybko kucnij by nie zostać zauważonym przez mijanych niedawno wartowników.
![]() | ![]() |
Skieruj się w lewo, a powinieneś tu dotrzeć do rurki, po której będziesz się mógł zacząć wspinać #1 . Skorzystaj z tej rurki w celu przedostania się do nowego pomieszczenia na wyższym piętrze konstrukcji #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.