Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
Aktualizacja:
Pomnik Lincolna
![]() | ![]() |
Opis: Kieruj się cały czas prosto #1 - nie trzeba się tu skradać ani nikogo unikać. Docelowo musisz dotrzeć do budki kontrolnej #2 . Wyjdź po schodach na górę i śmiało otwórz drzwi by znaleźć się w środku.
![]() | ![]() |
Podejdź do zlokalizowanego po prawej stronie panelu kontrolnego i wciśnij klawisz akcji by włamać się do systemu #1 . Zapoznaj się z założeniami kolejnego celu misji - będziesz musiał podsłuchać przebieg rozmowy z użyciem dostępnych kamer #2 .
![]() | ![]() |
Zacznij od wybrania kamery numer 2 #1 . Dokonaj zbliżenia, śledź mężczyznę idącego w lewą stronę i zaczekaj aż pojawi się jego rozmówca #2 .
![]() | ![]() |
Początkowo nie musisz nic robić, aczkolwiek za kilka chwil obaj panowie zaczną iść w lewo #1 . Powolutku przesuwaj kamerę. Musisz tu wykonywać tak długo aż ikonka głośnika zmieni swój kolor z zielonego na czerwony #2 , informując Cię o konieczności zmiany kamery.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz kamerę numer 3 #1 . Musisz oczywiście dokonać przybliżenia obrazu na rozmówcach, tak by móc kontynuować podsłuch #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż śledzone osoby zaczną iść w prawo #1 . Powróć do używania kamery numer 2 po tym jak utracisz sygnał #2 . Na szczęście rozmowa wkrótce dobiegnie końca.
![]() | ![]() |
Po wysłuchaniu nowych wytycznych wyjdź z budki i dwukrotnie skręć w prawo #1 , kierując się w stronę widocznego w oddali budynku pomniku Lincolna. W pierwszej kolejności musisz się przedostać na dużą scenę #2 .
![]() | ![]() |
Skorzystaj z przejścia znajdującego się pomiędzy flagami i wyjdź po schodach na górę #1 . Musisz się teraz ostrożnie zakraść do Galliarda #2 i go złapać celem rozpoczęcia nowego przesłuchania.
![]() | ![]() |
Przesłuchanie to składa się z czterech faz i będzie się rządziło identycznymi zasadami do podobnych scen rozgrywanych w przeszłości. Za każdym razem musisz więc nieco poobijać przetrzymywaną osobę i będziesz mógł wykorzystać obiekty z otoczenia, m.in. telewizory #1 , panel kontrolny, szafkę ze sprzętem audio #2 i barierkę.
![]() | ![]() |
Przed Tobą długi i momentami dość zdradliwy pościg za mężczyzną, który zabił Galliarda. Zacznij od opuszczenia budynku #1 . Zbiegnij po schodach na dół, przejdź po scenie, z której niedawno korzystałeś #2 , a następnie skręć w lewo.
![]() | ![]() |
Po skorzystaniu z nowych schodów tym razem skieruj się w stronę zlokalizowanego po prawej stronie namiotu #1 . Musisz tu kucnąć, bo zabójca zacznie do Ciebie strzelać. Zbliż się do niego, najlepiej trzymając się lewej części namiotu #2 .
![]() | ![]() |
Wstań gdy tylko zauważysz, że zabójca wybiegł z namiotu i ruszaj za nim #1 . Już wkrótce będziesz musiał przeskoczyć przez siatkę #2 , aczkolwiek nie powinno być z tym żadnych problemów.
![]() | ![]() |
Przebiegnij przez kolejny namiot, kierując się w stronę widocznej w oddali białej ciężarówki #1 . Za rogiem wpadniesz na policjantów #2 . Szybko schowaj się za najbliższą zasłoną - nie musisz się obawiać ucieczki zabójcy, gdyż zaczeka on na Ciebie.
![]() | ![]() |
Zgodnie z informacją udzieloną przez Grim nie jest dozwolenie zabijanie policjantów. Możesz się tu zachowywać na dwa sposoby - odczekiwać aż się do Ciebie zbliżą #1 lub do nich podbiegać #2 . Pamiętaj żeby zbytnio nie ryzykować. Po zneutralizowaniu wszystkich policjantów będziesz mógł kontynuować pościg.
![]() | ![]() |
Dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w pobliżu siatki #1 . Biegnij tu prosto. W odpowiednim momencie będziesz musiał ominąć czerwoną przeszkodę #2 (wystarczy do niej podbiec i wcisnąć klawisz akcji).
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























