Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
Pomnik Lincolna
![]() | ![]() |
Opis: Kieruj się cały czas prosto #1 - nie trzeba się tu skradać ani nikogo unikać. Docelowo musisz dotrzeć do budki kontrolnej #2 . Wyjdź po schodach na górę i śmiało otwórz drzwi by znaleźć się w środku.
![]() | ![]() |
Podejdź do zlokalizowanego po prawej stronie panelu kontrolnego i wciśnij klawisz akcji by włamać się do systemu #1 . Zapoznaj się z założeniami kolejnego celu misji - będziesz musiał podsłuchać przebieg rozmowy z użyciem dostępnych kamer #2 .
![]() | ![]() |
Zacznij od wybrania kamery numer 2 #1 . Dokonaj zbliżenia, śledź mężczyznę idącego w lewą stronę i zaczekaj aż pojawi się jego rozmówca #2 .
![]() | ![]() |
Początkowo nie musisz nic robić, aczkolwiek za kilka chwil obaj panowie zaczną iść w lewo #1 . Powolutku przesuwaj kamerę. Musisz tu wykonywać tak długo aż ikonka głośnika zmieni swój kolor z zielonego na czerwony #2 , informując Cię o konieczności zmiany kamery.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz kamerę numer 3 #1 . Musisz oczywiście dokonać przybliżenia obrazu na rozmówcach, tak by móc kontynuować podsłuch #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż śledzone osoby zaczną iść w prawo #1 . Powróć do używania kamery numer 2 po tym jak utracisz sygnał #2 . Na szczęście rozmowa wkrótce dobiegnie końca.
![]() | ![]() |
Po wysłuchaniu nowych wytycznych wyjdź z budki i dwukrotnie skręć w prawo #1 , kierując się w stronę widocznego w oddali budynku pomniku Lincolna. W pierwszej kolejności musisz się przedostać na dużą scenę #2 .
![]() | ![]() |
Skorzystaj z przejścia znajdującego się pomiędzy flagami i wyjdź po schodach na górę #1 . Musisz się teraz ostrożnie zakraść do Galliarda #2 i go złapać celem rozpoczęcia nowego przesłuchania.
![]() | ![]() |
Przesłuchanie to składa się z czterech faz i będzie się rządziło identycznymi zasadami do podobnych scen rozgrywanych w przeszłości. Za każdym razem musisz więc nieco poobijać przetrzymywaną osobę i będziesz mógł wykorzystać obiekty z otoczenia, m.in. telewizory #1 , panel kontrolny, szafkę ze sprzętem audio #2 i barierkę.
![]() | ![]() |
Przed Tobą długi i momentami dość zdradliwy pościg za mężczyzną, który zabił Galliarda. Zacznij od opuszczenia budynku #1 . Zbiegnij po schodach na dół, przejdź po scenie, z której niedawno korzystałeś #2 , a następnie skręć w lewo.
![]() | ![]() |
Po skorzystaniu z nowych schodów tym razem skieruj się w stronę zlokalizowanego po prawej stronie namiotu #1 . Musisz tu kucnąć, bo zabójca zacznie do Ciebie strzelać. Zbliż się do niego, najlepiej trzymając się lewej części namiotu #2 .
![]() | ![]() |
Wstań gdy tylko zauważysz, że zabójca wybiegł z namiotu i ruszaj za nim #1 . Już wkrótce będziesz musiał przeskoczyć przez siatkę #2 , aczkolwiek nie powinno być z tym żadnych problemów.
![]() | ![]() |
Przebiegnij przez kolejny namiot, kierując się w stronę widocznej w oddali białej ciężarówki #1 . Za rogiem wpadniesz na policjantów #2 . Szybko schowaj się za najbliższą zasłoną - nie musisz się obawiać ucieczki zabójcy, gdyż zaczeka on na Ciebie.
![]() | ![]() |
Zgodnie z informacją udzieloną przez Grim nie jest dozwolenie zabijanie policjantów. Możesz się tu zachowywać na dwa sposoby - odczekiwać aż się do Ciebie zbliżą #1 lub do nich podbiegać #2 . Pamiętaj żeby zbytnio nie ryzykować. Po zneutralizowaniu wszystkich policjantów będziesz mógł kontynuować pościg.
![]() | ![]() |
Dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w pobliżu siatki #1 . Biegnij tu prosto. W odpowiednim momencie będziesz musiał ominąć czerwoną przeszkodę #2 (wystarczy do niej podbiec i wcisnąć klawisz akcji).
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.