Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
Aktualizacja:
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz poradzić sobie z trzema wartownikami w kolejnym pomieszczeniu:
WARIANT A - eliminacja wszystkich wartowników.
WARIANT B - ominięcie wartowników bez wszczynania alarmu.
![]() | ![]() |
Wariant A: Wbrew pozorom wariantu tego nie należy ignorować, gdyż już za kilka minut i tak będziesz musiał przystąpić do bardziej agresywnych działań. Pierwszy wartownik pojawi się w prawym pomieszczeniu z elementami podłogi wrażliwymi na nacisk. Możesz go zlikwidować na dwa sposoby - szybko do niego podbiec i go znokautować #1 lub wspiąć się na górę, a następnie na niego zeskoczyć #2 .
![]() | ![]() |
Dwaj pozostali przeciwnicy stoją w sąsiednim pomieszczeniu. Ich również możesz się pozbyć na kilka różnych sposobów, między innymi podrzucając im granat, eliminując ich z pomocą systemu Oznacz i likwiduj #1 lub wyrzucając ich przez okiennice po wszczęciu alarmu #2 .
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej metody działania już po zlikwidowaniu zagrożenia ponownie udaj się do drugiego pomieszczenia #1 . Musisz tu odnaleźć przejście prowadzące do kolejnej lokacji #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: Ominięcie wartowników jest możliwe, choć dość trudne i zarazem ryzykowne. Zacznij od zgaszenia światła #1 . Musisz to uczynić zanim w okolicy pojawi się wartownik, bo w przeciwnym wypadku przyszedłby zbadać przełącznik. Schowaj się przy przejściu prowadzącym do sąsiedniego pomieszczenia #2 . Zauważ, że posadzka tego pomieszczenia zawiera elementy wrażliwe na nacisk.
![]() | ![]() |
Gdy tylko pojawi się tu wartownik ruszaj jego śladami #1 . Musisz niepostrzeżenie przedostać się do jednej z okiennic #2 i szybko wyskoczyć na zewnątrz. Przemieszczaj się tu po gzymsie w prawo.
![]() | ![]() |
Proponuję zatrzymać się przy drugiej okiennicy licząc od prawej strony #1 . Wejdź do pomieszczenia, a następnie dwoma szybkimi przewrotami przemieść się w stronę biurka znajdującego się po prawej stronie #2 .
![]() | ![]() |
Obróć się tu i w odpowiednim momencie przeskocz przez kolejną okiennicę #1 . Skieruj się w prawo, a dotrzesz w końcu do okna znajdującego się z dala od przeciwników #2 . Przeskocz przez okiennicę i skieruj się prosto.
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Po dotarciu do kolejnego pomieszczenia błyskawicznie podbiegnij do szklanej ściany, tak by wspiąć się na górę #1 . Udaj się w stronę lewego górnego narożnika #2 .
![]() | ![]() |
Ustaw się bezpośrednio nad jednym z przeciwników, odpal ładunek EMP #1 i zeskocz na niego. Szybko biegnij teraz w lewo. Skręć następnie w prawo, korzystając ze znajdującej się w tym miejscu okiennicy #2 .
![]() | ![]() |
Chwyć się gzymsu i przemieszczaj cały czas w prawo #1 , pokonując po drodze kilku narożników. Zatrzymaj się dopiero po znalezieniu się w pobliżu dwóch nowych pomieszczeń z podłogą wrażliwą na nacisk #2 .
![]() | ![]() |
Przeskocz nad balustradą i zbliż się do wejścia do prawego pomieszczenia #1 . Odpal kolejny ładunek EMP i przebiegnij przez to pomieszczenie. Szybko podbiegnij teraz do jednej z okiennic zlokalizowanych po prawej stronie #2 i przeskocz na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Ostrożnie przesuń się w lewo i przeskocz przez balustradę #1 . Skieruj się ponownie w lewo, korzystając z okolicznych balkoników #2 w celu przedostania się na wyższy poziom konstrukcji.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się nad pomieszczeniem, do którego miałeś dotrzeć, odszukaj rurkę, po której będziesz mógł bezpiecznie zejść na dół #1 . Wykorzystaj teraz okazję do uzupełnienia wyposażenia #2 . Koniecznie zabierz ze skrzyni dowolny karabin maszynowy, bo już wkrótce taka właśnie broń BARDZO Ci się przyda.
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz, możesz pobawić się w podkładanie min #1 . Warto tu pamiętać o tym, że możesz ich rozłożyć kilka, by później je wszystkie naraz zdetonować. Miny możesz rozmieścić przy okolicznych windach lub przy przejściach prowadzących do komputera. Kiedy będziesz gotowy skorzystaj z oznaczonego przez grę stanowiska komputerowego #2 . Przygotuj się, bo już za kilka chwil zaczniesz być atakowany przez wrogów.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zajebisty poradnik
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























