Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz prosto, a następnie w prawo. Twoją uwagę powinien zwrócić wartownik patrolujący teren wokół nowych balustrad #1 . Bada on na przemian dwa pomieszczenia, tak więc musisz zaczekać aż sobie pójdzie #2 . Opcjonalnie mógłbyś oczywiście na niego zeskoczyć, ale nie będzie to konieczne.
![]() | ![]() |
Szybko podbiegnij do balustrady i przeskocz na drugą stronę #1 , chwytając się krawędzi. Przesuń się trochę w lewo i zaczekaj aż wspomniany wyżej wartownik zacznie iść w Twoją stronę. Szybko przesuń się w lewo by dotrzeć do lewego pomieszczenia #2 i przeskocz nad balustradą.
![]() | ![]() |
Podejdź tu do przodu. Zignoruj widoczne przed Tobą drzwi i zamiast tego po raz kolejny podciągnij się do słabo oświetlonej części sufitowej #1 . Zbliż się teraz do dużej dziury, a powinieneś zauważyć dwóch rozmawiających ze sobą wartowników #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż wartownicy całkowicie się rozejdą, odpal ładunek EMP #1 , zeskocz na dół i skieruj się w stronę drzwi prowadzących do kolejnego pomieszczenia #2 . Jeżeli nie masz już ładunków EMP to musiałbyś użyć granatu EMP lub w spokoju wyeliminować wszystkich wartowników i dodatkowo zniszczyć kamerę bezpieczeństwa.
![]() | ![]() |
OD RAZU po przejściu przez drzwi popatrz do góry i się podciągnij #1 , bo wkrótce w okolicy pojawią się przeciwnicy. Skorzystaj teraz z możliwości skorzystania z sekcji sufitowej celem przedostania się do oznaczonego przez grę lewego pomieszczenia #2 .
![]() | ![]() |
Zeskocz w odpowiednim momencie i miejscu na dół #1 , a następnie podejdź do chowającego się w rogu pomieszczenia technika #2 . W trakcie rozmowy otrzymasz nową zabawkę w postaci gogli sonarowych, z pomocą których będziesz mógł łatwiej wykrywać potencjalne zagrożenia.
![]() | ![]() |
Szybko powróć do sekcji przylegającej do sufitu #1 , gdyż w okolicy pojawią się w międzyczasie nowi przeciwnicy. Zauważ, że z wykorzystaniem gogli sonarowych możesz łatwo ich śledzić #2 ,.
![]() | ![]() |
Udaj się w stronę oddalonego prawego narożnika, a na sąsiedniej ścianie powinieneś zauważyć wejście do szybu wentylacyjnego #1 . Zaczekaj aż przeciwnicy odejdą, zeskocz na dół, szybko podejdź do ściany i podskocz by przedostać się do wnętrza szybu #2 .
![]() | ![]() |
Nie przejmuj się wszechobecnymi ciemnościami, bo nie będziesz musiał badać okolicy. Skieruj się prosto, a powinieneś odnaleźć dziurę #1 , przez którą będziesz mógł zeskoczyć do jednego z mijanych już wcześniej pomieszczeń. Schowaj się tu za biurkiem #2 i zaczekaj aż przeciwnicy odejdą z tego miejsca.
![]() | ![]() |
Zauważ, że będziesz teraz wracał do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację tego piętra budynku. Zacznij od wejścia do lewego pomieszczenia #1 , które nie będzie przez nikogo pilnowane. Odszukaj teraz miejsce, w którym będziesz się mógł podciągnąć do sekcji sufitowej #2 .
![]() | ![]() |
Przedostań się do miejsca skąd będziesz widział lepiej oświetlony korytarz prowadzący do kolejnej lokacji #1 . Zeskocz tu na dół i kieruj się prosto #2 . Do mijanych po drodze dwóch mniejszych pomieszczeń biurowych nie musisz wchodzić.
![]() | ![]() |
Przyklej się do lewej ściany #1 i upewnij się, że nikt nie spogląda ani nie idzie w tą stronę. Szybko przebiegnij w stronę znajdującej się przed Tobą kamery bezpieczeństwa #2 . Nie możesz się oczywiście znaleźć w badanej przez niej strefie.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż kamera obróci się w lewo i podbiegnij do przodu tak by znaleźć się bezpośrednio pod nią #1 . Możesz teraz w bezpieczny sposób podskoczyć celem przedostania się do obszaru przy suficie #2 .
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, omijając znajdujących się pod Tobą przeciwników. Musisz dotrzeć do miejsca, w którym poprzednio zeskakiwałeś już z jednej sekcji przy suficie celem przedostania się do sąsiedniej #1 . Uważaj na patrolującego ten teren wartownika #2 , przez którego nie możesz zostać przyłapany.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej. Zatrzymaj się w pobliżu nowego korytarza #1 . ZANIM zeskoczysz na dół upewnij się, że pobliska kamera nie oświetla tego miejsca. Wykonaj szybką przewrotkę celem znalezienia się we wspomnianym korytarzu #2 .
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zajebisty poradnik
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























