Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
Aktualizacja:
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz rozwiązać sytuację z żołnierzami:
WARIANT A - wyeliminowanie wszystkich wrogów.
WARIANT B - ucieczka w bezpieczne miejsce i ominięcie przeciwników.
![]() | ![]() |
Wariant A: Wyeliminowanie przeciwników paradoksalnie nie będzie trudne, bo nie są oni zbytnio rozgarnięci. Proponuję schować się za rogiem i kilku najbliższych wrogów zlikwidować z pomocą akcji Oznacz i likwiduj #1 . Bardziej oddalonych przeciwników możesz eliminować z pomocą pistoletu z tłumikiem #2 lub zdezorientować przy użyciu przenośnego ładunku EMP (po zakończonej bitwie możesz ponownie skorzystać ze skrzyni, tak więc nie martw się o zapasy).
![]() | ![]() |
Wariant B: Biegnij w prawo, a konkretnie w stronę balkoniku, na którym pojawili się zabici niedawno elitarni żołnierze #1 . Po znalezieniu się na górze kucnij i przemieszczaj się w prawo, cały czas pozostając przy balustradzie #2. Zauważ, że w takiej pozycji będziesz cały czas ukryty.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do końcowej części balkoniku przeskocz przez balustradę #1 i wyląduj na dole. Wykorzystaj fakt, że wrogowie pobiegli w stronę schodów, szybko omiń okoliczne biurko #2 i skieruj się w prawo.
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Niezależnie od wybranego rozwiązania znajdziesz się w strefie z nowymi pułapkami #1 . Skieruj się prosto, a następnie wejdź do pierwszego pomieszczenia znajdującego się po prawej stronie #2 . Korzystaj tu oczywiście z gogli by przez przypadek nie przeciąć żadnej wiązki.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w prawym pomieszczeniu podejdź do znajdującej się na wprost od Ciebie ściany i podskocz by chwycić się wnęki #1 . Przesuwaj się teraz w lewo aż znajdziesz się przy ścianie oddzielającej to pomieszczenie od sąsiedniego #2 .
![]() | ![]() |
Musisz oczywiście przeskoczyć na drugą stronę #1 , ale należy to zrobić dopiero po tym jak jeden z laserów się oddali. Wyjdź teraz z tego pomieszczenia celem powrócenia do głównego korytarza #2 .
![]() | ![]() |
Wejdź dla odmiany do lewego pomieszczenia #1 . Chwyć się tu ściany oddzielającej to pomieszczenie od sąsiedniego (tego bliżej aktualnego celu misji) #2 . Zaczekaj na oddalenie się laserów zanim podejmiesz decyzję o podciągnięciu się celem przedostania w nowe miejsce.
![]() | ![]() |
W tym pomieszczeniu do unikania będzie jeden poziomo przemieszczający się laser. Kucnij przy większej przeszkodzie #1 , w odpowiednim momencie na nią wskocz i ruszaj prosto #2 .
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się po dotarciu do drugiej takiej samej przeszkody #1 . Ponownie skorzystaj z gogli w celu uniknięcia wiązki lasera, przedostając się na drugi koniec pomieszczenia #2 . Możesz już powrócić do głównego korytarza i udać się w lewo, gdzie gra utworzy nowy checkpoint.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do biura Grim:
WARIANT A - wyeliminowanie wszystkich wrogów w okolicy.
WARIANT B - przekradanie się z nadzieją na ominięcie wszystkich przeciwników na parterze.
![]() | ![]() |
Wariant A: To zdecydowanie lepsza propozycja, a to dlatego, że po dotarciu do górnych balkoników zostaniesz zaatakowany przez nowych elitarnych żołnierzy i w sytuacji pozostawienia po sobie żywych przeciwników mógłbyś zostać okrążony. Ruszaj prosto #1 . Po dotarciu do większej sali skieruj się w lewo #2 .
![]() | ![]() |
Powinieneś zauważyć pojedynczego przeciwnika patrolującego tę okolicę #1 . Zakradnij się do niego i wykonaj egzekucję. Zbliż się teraz do głównego pomieszczenia i oznacz kilku najbliższych wrogów #2 do likwidacji z użyciem systemu Oznacz i likwiduj.
![]() | ![]() |
Na koniec pozostało Ci zabicie kilku dalej stojących wrogów, których możesz odnajdywać z pomocą gogli. We wszystkich przypadkach używaj oczywiście pistoletu z tłumikiem #1 . Po zabezpieczeniu parteru skieruj się w stronę drzwi prowadzących na piętro #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: To zdecydowanie gorsza propozycja, a to dlatego, że po dotarciu do górnych balkoników zostaniesz zaatakowany przez nowych elitarnych żołnierzy i w sytuacji pozostawienia po sobie żywych przeciwników mógłbyś zostać okrążony. Ruszaj prosto #1 . Po dotarciu do większej sali skręć w prawo #2 , przez cały czas pozostając w cieniu.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z drzwi by znaleźć się w drugim słabo oświetlonym pomieszczeniu #1 . Podążaj tu prosto, a powinieneś odnaleźć drzwi prowadzące do ostatniego pomieszczenia #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w ostatnim pomieszczeniu zaczekaj aż pobliski wartownik odwróci się, maksymalnie się do niego zbliż i odpal ładunek EMP #1 . Biegnij teraz w stronę pobliskich schodów #2 . Zatrzymaj się koniecznie na półpiętrze i upewnij się, że nie zostałeś zauważony, bo nie chciałbyś żeby ktoś podążył za Tobą na piętro.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zajebisty poradnik
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























