Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż przebiegnie obok Ciebie mijany przed chwilą wartownik #1 , szybko go zneutralizuj i sam pobiegnij w prawo, ignorując atakujących Cię od tyłu przeciwników. Wkrótce powinieneś odnaleźć otwartą bramę #2 . Przejdź przez nią, co pozwoli Ci dotrzeć do kolejnej lokacji.
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Kieruj się w stronę widocznych w oddali zabudowań #1 . Po dotarciu na miejsce schowaj się za pomarańczowym samochodem #2 . Nie możesz się tu niestety skradać, tak więc zamiast tego będziesz musiał starannie zaplanować atak na jednostki wroga.
![]() | ![]() |
Proponuję w pierwszej kolejności zlikwidować wrogów stojących wewnątrz lewego zniszczonego budynku. Możesz to uczynić celując w znajdującą się obok nich wybuchową beczkę #1 . Następnie wyeliminuj pojedynczego wartownika stojącego po lewej stronie #2 .
![]() | ![]() |
Dwaj następni przeciwnicy, którymi musisz się szybko zająć to snajper na dachu lewego budynku #1 oraz wartownik rozstawiony po prawej stronie #2 . Szczególnie w tym drugim przypadku musisz się postarać, gdyż przeciwnik ten mógłby Cię łatwo ostrzelać.
![]() | ![]() |
Na koniec zajmij się pojedynczymi przeciwnikami, którzy mogą tu nadbiec #1 , uważając jednocześnie na podrzucane przez nich granaty. Po zlikwidowaniu wrogów ruszaj w prawo, chowając się za kolejnymi zasłonami #2 . Wrogów widocznych w oddali po lewej stronie możesz zignorować lub wycelować w znajdującą się obok nich beczkę (dopiero gdy zbliżą się do ciężarówki).
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś dotrzeć do prawego zniszczonego budynku #1 . Wejdź do środka i przejdź przez ten budynek by przedostać się na znajdujący się za nim plac. Nie wybieraj głównej drogi do celu. Zamiast tego skorzystaj ze znajdującego się przed Tobą przejścia w zniszczonej części muru #2 .
![]() | ![]() |
Musisz się tu wbrew pozorom pilnować, bo w okolicy może czaić się dwóch przeciwników #1 . Po ich zlikwidowaniu postaraj się zaskoczyć wrogów stojących przy skrzyżowaniu #2 . Tym razem warto już wycelować w wybuchowe skrzynie i upewnić się, że nikt nie przeżył.
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z budynku i skierować się w stronę widocznej w oddali niebieskiej bramki #1 , prowadzącej do lokalnej szkoły. Po znalezieniu się na posesji udaj się w lewo, wchodząc do nowego budynku #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się wewnątrz budynku skręć w prawo, a po dotarciu do narożnika w lewo #1 . "Przyklej się" do lewej ściany. Przeciwników, którzy pojawią się w kolejnym korytarzu możesz pozbyć się na kilka różnych sposobów. Pierwszy z dostępnych wariantów zakłada odczekanie aż jeden z nich się zbliży celem wykonania na nim egzekucji #2 .
![]() | ![]() |
O wiele bezpiecznej byłoby jednak skorzystać z granatu #1 lub ostrzelać wrogów gdy tylko pojawią się w korytarzu #2 . Musisz się oczywiście bardzo pilnować, zwłaszcza że będą oni mogli korzystać z granatów i będą często zmieniali swoje pozycje.
![]() | ![]() |
Ruszaj na drugi koniec korytarza, a następnie ostrożnie skręć w prawo #1 . Kolejnych trzech przeciwników ukrywa się w sąsiednim pomieszczeniu. Możesz tu ponownie skorzystać z granatu lub pojedynczo ich likwidować #2 będąc przyklejonym do (najlepiej prawej) ściany.
![]() | ![]() |
Wejdź do zabezpieczonego pomieszczenia i udaj się w prawo, docierając do nowych drzwi #1 . Śmiało przechodź przez kolejne pomieszczenia, a już wkrótce dotrzesz do niebieskiej bramki #2 , prowadzącej na zewnątrz.
![]() | ![]() |
Kucnij i ostrożnie zbliż się do budynku zlokalizowanego po prawej stronie #1 , a okaże się, że w pomieszczeniu przesłuchiwany jest... Fisher. Ustaw się przy okiennicy i błyskawicznie zdejmij obu wartowników #2 (z pomocą karabinu maszynowego).
![]() | ![]() |
Możesz już wejść do budynku korzystając z lewych drzwi. Podejdź do Fishera i wciśnij klawisz akcji by go oswobodzić #1 . Gdy tylko zakończy się scenka przerywnikowa podbiegnij do dziury w ścianie i schowaj się za oznaczoną przez grę przeszkodą #2 .
![]() | ![]() |
Przystąp do eliminowania przeciwników. W szczególności zainteresuj się wrogami na dachach dwóch budynków - lewego #1 oraz prawego #2 . W obu przypadkach warto oczywiście wycelować w wybuchowe obiekty.
![]() | ![]() |
Czerwone beczki odnajdziesz też na wprost od siebie, niedaleko zaparkowanych ciężarówek #1 . W dalszej fazie walk warto korzystać z granatów #2 , co pozwoli Ci łatwo pozbyć się większych grup przeciwników. Broń się tak długo aż zjawi się tu sojuszniczy pojazd opancerzony.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.