Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Broń się tu przede wszystkim z pomocą posiadanego karabinu szturmowego (możesz też wykorzystać dostępną akcję Oznacz i likwiduj #1 ), a zamiast tradycyjnych ładunków wybuchowych używaj głównie granatów ogłuszających (materiały wybuchowe będą Ci ponownie potrzebne za kilka chwil). Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów ostrożnie zbliż się do drzwi, przez które się przebili #2 .
![]() | ![]() |
Gdy tylko wejdziesz do nowego pomieszczenia zostaniesz zaatakowany przez kolejnych wrogów #1 . Możesz bronić się w tym miejscu, wycofać się do sali balowej lub wspiąć się po lewej balustradzie #2 .
![]() | ![]() |
Jeżeli zdecydujesz się pozostać w miejscu użycia przez wrogów granatów dymnych to skorzystaj z gogli sonarowych by ich łatwo zlokalizować #1 . Używaj teraz zwykłych granatów, celując w większe grupki #2 .
![]() | ![]() |
Po wyeliminowaniu najbliżej rozstawionych wrogów wycofaj się i kontynuuj prowadzenie ostrzału z jakiegoś bezpiecznego miejsca #1 . Walcz tak długo aż wszyscy przeciwnicy zostaną zlikwidowani. Możesz już wybrać jedyne dostępne przejście #2 .
![]() | ![]() |
Nie polecam korzystać ze schodów, do których już za chwilę dotrzesz #1 , bo po znalezieniu się na dole trudniej byłoby zlikwidować lub ominąć pierwszego wartownika. Zamiast tego pozostań na piętrze i podejdź nieco dalej, dzięki czemu zlokalizujesz szyb windy #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź do krawędzi i wciśnij klawisz akcji. Możesz od razu zeskoczyć na dół #1 , gdyż nic Ci się nie stanie i nie zostaniesz usłyszany. Należy się teraz wspiąć #2 , dzięki czemu znajdziesz się bezpośrednio za pierwszym wartownikiem.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób przedostać się przez kuchnię:
WARIANT A - eliminacja wszystkich przeciwników.
WARIANT B - ogłuszenie pojedynczego przeciwnika.
![]() | ![]() |
Wariant A: Jeżeli nie masz nic przeciwko eliminowaniu przeciwników to jest to zdecydowanie lepszy wariant (przede wszystkim prostszy do zrealizowania). Zacznij od zaskoczenia od tyłu pierwszego wartownika #1 , a następnie wybierz lewy korytarz #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź do podłużnej wnęki w prawej ścianie i oznacz do zlikwidowania z pomocą systemu Oznacz i likwiduj czterech najbliższych przeciwników #1 . Wyeliminuj wrogów, po czym szybko się gdzieś schowaj, gdyż ich kolega zapewne zareaguje na ich śmierć. Jeżeli zdarzy się tak, że pozostanie na posterunku to zajdź go od tyłu #2 .
![]() | ![]() |
Jeżeli ostatni przeciwnik zareaguje na egzekucję kolegów to użyj gogli sonarowych by zbadać jego poczynania, a następnie w bezpieczny sposób się go pozbyć #1 . Możesz już wejść do kuchni i skorzystać z jedynego dostępnego przejścia #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: Zignoruj pierwszego wartownika i wybierz lewy korytarz #1 . Wnętrze kuchni patrolowane jest przez jednego tylko przeciwnika. Ustaw się w cieniu i zaczekaj aż się tu pojawi #2 .
![]() | ![]() |
Czekaj aż wspomniana wyżej osoba wycofa się do kuchni i dopiero wtedy ruszaj jej śladem. Przeciwnika zaatakuj wtedy gdy zatrzyma się przy wyjściu z kuchni #1 . Po wykonaniu tej akcji szybko skorzystaj z tego przejścia #2 by nie zostać przyłapanym przez innych wartowników.
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Gra na szczęście wkrótce utworzy checkpoint. Wykorzystaj okazję do zbadania tutejszej skrzyni z wyposażeniem #1 , koniecznie zabierając karabin szturmowy. Ostrożnie zbliż się teraz do lewego korytarza #2 . Będziesz tu musiał unikać ostrzału ze strony stanowisk maszynowych, tak więc nie możesz zbyt dużo ryzykować.
![]() | ![]() |
Cała zabawa polega na docieraniu do kolejnych zasłon z wykorzystaniem opcji szybkiego przemieszczania się między nimi #1 . Poruszaj się zygzakiem, a po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do lewego korytarza #2 . Przygotuj tu sobie karabin oraz miny.
![]() | ![]() |
Do kolejnego pomieszczenia prowadzą dwa przejścia #1 #2 i musisz być przygotowany na to, że po znalezieniu się w środku zostaniesz zaatakowany przez nowych elitarnych wrogów w goglach.
![]() | ![]() |
Zanim wejdziesz do pomieszczenia powinieneś rozłożyć minę przy wybranym przez siebie przejściu, a po pojawieniu się wrogów wycofać się i w odpowiednim momencie ją zdetonować #1 . Podrzuć teraz przeciwnikom co najmniej jeden zwykły granat. Bądź też gotowy na to, że jeden z nich może się tu pojawić. Zlokalizuj taką osobę z pomocą gogli i szybko zlikwiduj w bezpośredniej walce #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.