4 - Above River Street | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
Aktualizacja:
Rozdział 4: Above River Street
Uwaga: Jeśli Kenny zginął w poprzedniej scenie, wydarzenia z jego udziałem naturalnie nie pojawią się w dalszej części gry. W takim przypadku Christa spróbuje porozmawiać z Lee o niedawnym wydarzeniu (identyczny dialog pojawi się na początku kolejnego rozdziału, jeśli Kenny żyje). Wybór opcji jest dowolny, gdyż ważniejsza rozmowa pojawi się za chwilę - Christa będzie chciała wyjaśnić sytuację odnośnie Clementine.
Jeśli w rozdziale 3, podczas rozmowy z Christą i Omidem powiedziałeś, aby to Kenny zaopiekował się Clementine, jeśli coś ci się stanie, Christa teraz to przypomni.
1. "Clementine. I know Kenny was your guy. Yeah. Well?"
(1): Ain't much choice, now. | Christa zapamięta to. |
(2): Find her a family that's ... capable. | Christa zapamięta to. |
(3): You guys would be great for her. | Christa zapamięta to. |
(4): ... | - |
Jeśli w rozdziale 3 nie wybrałeś Kenny'ego do opieki na Clementine, Christa powie: "Omid and I have to stay safe. For her.", opcje dialogowe od (2) do (4) będą identyczne jak w powyższym dialogu #1, natomiast (1) będzie brzmiała: "Yeah, you do.".
Jeśli wybrałeś opcję (3), pojawi się kolejny dialog, w którym Lee będzie miał możliwość zapytania o samopoczucie Christy (zapewne zdążyłeś zauważyć, że Christa jest w ciąży). Wybór nie ma znaczenia, aczkolwiek, jeśli nic nie odpowiesz, Christa zauważalnie się zmartwi.
Uwaga: Powyższa sytuacja rozegra się na początku kolejnego rozdziału, jeśli Kenny nie zginął w poprzedniej scenie.

Jeśli Kenny żyje, obejrzyj początkową animację i wybierz dowolną opcję w pierwszym dialogu. Grupa będzie kontynuowała marsz, a Kenny zasugeruje, aby skorzystać z krótkofalówki i powiadomić porywacza, że się zbliżacie.

Po chwili dojdziecie do kładki pomiędzy budynkami - musisz wciskać odpowiedni przycisk, aby dostać się na drugą stronę (bez obaw - nie spadniesz).

Na dachu drugiego budynku zauważycie dziurę prowadzącą do środka - Omid stwierdzi, iż na dole jest pełno nieumarłych. Wybór opcji dialogowej w tym momencie nie ma znaczenia.
Uwaga: Jeśli Kenny nie żyje, grupa odbędzie nieznaczącą dla fabuły konwersację i ruszy dalej (wybór opcji dialogowych nie ma znaczenia).

Po chwili do Lee zbliży się Kenny i klepiąc go w ramię wytrąci mu krótkofalówkę, która spadnie do dziury. Kolejny dialog również nie wnosi nic do rozwoju sytuacji - ktoś stwierdzi, iż krótkofalówka jest niezbędna w dalszych poszukiwaniach.

Wybór osoby, która powinna po nią zejść zostanie przerwany przez Christę - po prostu zeskoczy w dół.

Niestety, nie możecie jej dosięgnąć - trzeba poszukać innego sposobu. Rozejrzyj się po dachu - po prawej stronie znajdziesz drążek, który możesz podnieść (Grab: Pole).
[POCZĄTEK AKCJI]

Gdy podniesiesz drążek, Lee automatycznie podejdzie do dziury i poda go Chriście. Wciskaj szybko pokazany na ekranie przycisk (w tym przypadku nic się nie stanie, jeśli przerwiesz), niestety, gdy wydaje się, że już wciągnąłeś Christę na górę, drążek wyślizgnie się i dziewczyna spadnie.


Animacja pokaże nieumarłych zbliżających się do Christy, a po chwili do środka wskoczy Kenny, popierając czynem swoje niedawne słowa dotyczące ratowania innych. Kenny podniesie Christę do góry, a Ty ponownie musisz szybko wciskać przycisk pokazany na ekranie (tym razem zwlekanie może się źle skończyć dla wszystkich).
[KONIEC AKCJI]

Christa zostanie wciągnięta na górę, jednak Kenny niestety zniknie ci z oczu. Pierwszy i drugi dialog nie mają znaczenia (gdy będziesz chciał wskoczyć do środka, pozostała dwójka powstrzyma cię), a po chwili Omid zada ważkie pytanie.
2. "Where ... where'd he go?"
(1): He's dead. | Zapamiętają to. |
(2): I don't know. | Zapamiętają to. |
(3): Maybe he ran. | Zapamiętają to. |
(4): ... | - |
Po chwili reszta grupy ruszy dalej.
0
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One
24 kwietnia 2012
- The Walking Dead - poradnik do gry
- The Walking Dead - poradnik do gry
- Epizod V - No Time Left
- 1 - The Morgue | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 2 - Rooftop | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 2 - Gone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 2 - Siege | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 3 - Trapped | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 4 - The Neighbors | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 4 - Above River Street | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 5 - Going Alone | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 5 - The Gauntlet | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 6 - The Stranger | Epizod V - No Time Left | Solucja The Walking Dead
- 7 - Stay Close To Me; Goodbye | Epizod V - No Time Left | The Walking Dead
- Epizod V - No Time Left
- The Walking Dead - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące
SnakeEyes Legionista

Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..
Verminus Senator

Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.
pieterkov Senator

Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."
Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.