7 - You Fight Like A Dairy Farmer | Epizod II - Starved for Help
Aktualizacja:
Rozdział 7 - You Fight Like A Dairy Farmer
[POCZĄTEK AKCJI]

Po chwili wyjdziesz na zewnątrz i spotkasz Andy'ego. Nie ma znaczenia, co mu powiesz. Przygotuj się do ostatniej walki w tym epizodzie, kiedy Carley strzeli w Andy'ego lub Doug oślepi go laserem.
(1) Kiedy Lee rzuci się na Andy'ego, musisz wciskać ile wlezie pokazany na ekranie przycisk, a potem raz wcisnąć następny.
(2) Andy włączy generator i zacznie ciągnąć Lee. Możesz uderzać Andy'ego w tym czasie (Punch: Andy), ale nic to nie da, dlatego się nie przejmuj.

(3) Następnie zacznij wciskać pokazany na ekranie przycisk. Wciskaj i nie przejmuj się, że głowa Lee jest coraz bliżej elektrycznego płotu. Po chwili Lee poprosi Lilly o pomoc. Jeśli wcześniej stanąłeś po jej stronie, Lilly strzeli w Andy'ego. Jeśli nie, Lilly nie zrobi nic, a ty będziesz musiał wciskać przycisk nadal, a potem raz wcisnąć kolejny, który pojawi się na ekranie.

(4) Z pomocą Lilly lub bez przewrócisz Andy'ego i będziesz mógł zacząć okładać go pięściami. Wal ile wlezie (Punch: Andy). Możesz tu naprawdę dotkliwie pobić Andy'ego, jeśli taka będzie twoja wola. Jeśli będziesz się ociągał z biciem, spójrz do (5). Jeśli będziesz bił jak oszalały, spójrz do punktu (6).
(5) Andy przewróci Lee i zacznie go bić. Wtedy musisz zablokować Andy'ego (Block: Andy). Następnie wciskaj ile wlezie pokazany przycisk, a potem raz wciśnij następny.
(6) Jeśli nie przestaniesz bić Andy'ego, w końcu podejdzie do ciebie Doug lub Carley komentując szał, w jaki wpadłeś.
[KONIEC AKCJI]
W zależności od tego, jak bardzo pobiłeś Andy'ego, jego twarz może wyglądać naprawdę fatalnie (choć w sumie sam sobie na to zasłużył). Nie ma znaczenia, co mu odpowiesz. Czeka cię teraz druga część czwartego trudnego wyboru w tym epizodzie. Ponownie, twoja decyzja będzie miała największy wpływ na Clementine.
[TRUDNY WYBÓR #4b]
- Nie zabij żadnego z braci.
- Zabij któregokolwiek lub obu braci.

Jeśli chcesz oszczędzić Andy'ego ("You spared Andy's life."), po prostu spójrz w prawo i pójdź w stronę reszty grupy (Walk Away).
Jeśli chcesz go zabić ("You chose to kill Andy"), spójrz w lewo. Albo go kopnij (Kick: Andy) , albo w niego strzel (Shoot: Andy). Druga opcja jest dostępna tylko wtedy, jeśli dałeś się przewrócić Andy'emu (patrz punkt (5) w powyższej akcji). Śmierć Andy'ego wstrząśnie Clementine.

Czas na epilog. Na początku pomówisz z Carley (twoja odpowiedź nie ma znaczenia) lub Dougiem (odpowiedź ma znaczenie - spójrz do poniższej tabelki). Rozmowa ułoży się inaczej w zależności od tego, czy Clementine zjadła ludzkie mięso, czy nie.
1. "I never thought a laser pointer would be the thing that saved our lives."
(1): Don't worry about it. | - |
(2): You probably should have stayed. | Doug to zapamięta. |
(3): I'm glad you showed up when you did. | Doug to zapamięta. |
(4): ... | Doug zwrócił uwagę na twoje milczenie. |

Potem podejdzie do ciebie Kenny. Są tu dwie różne rozmowy, w zależności od tego, po czyjej stronie stanąłeś w magazynie. Jeśli stanąłeś po jego stronie w magazynie:
2a. "What do you think?"
(1): I'm with you. | Kenny docenił twoją lojalność. |
(2): It'll be fine. | Kenny docenił twoją lojalność. |
(3): We fucked up. | Kenny zapamięta twoje słowa. |
(4): ... | Kenny zwrócił uwagę na twoje milczenie. |
Jeśli zaś w magazynie stanąłeś po stronie Lilly:
2b. "What do you think?"
(1): You're not a hero. | Kenny zapamięta twoje słowa. |
(2): You destroyed this group. | Kenny zapamięta twoje słowa. |
(3): You murdered Larry. | Kenny zapamięta twoje słowa. |
(4): ... | Kenny zwrócił uwagę na twoje milczenie. |

Następnie porozmawiasz z Clementine. Tu również dostępne są dwa różne dialogi. Jeśli zabiłeś jednego lub obu braci:
3a. "Lee? Did you have to kill those men?"
(1): Yes. They were bad. | Dałeś Clementine szczerą odpowiedź. |
(2): I'm sorry you saw that. | Dałeś Clementine pocieszającą odpowiedź. |
(3): I shouldn't have done that. | Przyznałeś się Clementine do winy. |
(4): ... | Clementine zwróciła uwagę na twoje milczenie. |
Jeśli oszczędziłeś obu braci:
3a. "Lee? Are those bad people dead?"
(1): Yes. Walkers probably got em. | Dałeś Clementine szczerą odpowiedź. |
(2): No, they are alive and suffering. | Dałeś Clementine szczerą odpowiedź. |
(3): We didn't kill them, so I don't know. | Dałeś Clementine pocieszającą odpowiedź. |
(4): ... | Clementine zwróciła uwagę na twoje milczenie. |

Po chwili natraficie na opuszczony samochód. Powiedz cokolwiek i podejdź do niego. Okaże się, że jest wypełniony wszelkimi zapasami, które was uratują i wszyscy zgodzą się, że trzeba je wziąć - wszyscy, oprócz Clementine, która nazwie to kradzieżą. Tu właśnie czeka cię ostatni trudny wybór w drugim epizodzie.
[TRUDNY WYBÓR #5]
- Weź zapasy.
- Nie bierz zapasów.
Po prostu wybierz jedną z poniższych opcji.
4. "What if it's not abandoned? What if it IS someone's?"
(1): We have to take this, Clementine. | Zdecydowałeś wziąć zapasy. |
(2): You're right. We shouldn't take this. | Ty i Clementine zdecydowaliście nie brać zapasów. |
Jeśli nie weźmiesz zapasów, pozostanie ci tylko odpowiedzieć na pytanie Kenny'ego (nie ma znaczenia, co powiesz) i na tym epizod drugi się zakończy. Clementine będzie dumna z twojej decyzji.

Jeśli jednak weźmiesz zapasy Clementine niezwykle się zasmuci. Otwórz kluczykami bagażnik (Unlock: Tailgate), a potem wyciągaj i podawaj wszystkie skrzynki z zapasami, na które natrafisz (Take: Food, Take: Supplies).

W końcu będziesz mógł wziąć bluzę (Take: Hoodie), która idealnie pasuje na Clementine. Ta jednak nie będzie chciała jej wziąć, ale możesz ją do tego przekonać:
5. "... It's not mine."
(1): It's yours now. | Sprawiłeś, że Clementine wzięła bluzę. |
(2): We're not like the bandits. | Przekonałeś Clementine, że wzięcie bluzy jest w porządku. |
(3): Just hold onto it for safe-keeping. | Przekonałeś Clementine, by wzięła bluzę na jakiś czas. |
Na tym epizod drugi się zakończy - oglądaj do końca animację, a potem przejdź do następnego.

0
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One
24 kwietnia 2012
- The Walking Dead - poradnik do gry
- The Walking Dead - poradnik do gry
- Epizod II - Starved for Help
- 1 - Going Hungry | Epizod II - Starved for Help | Solucja The Walking Dead
- 2 - Conversation Killer - Problem z jedzeniem | Epizod II - Starved for Help
- 2 - Conversation Killer - Andy i Danny | Epizod II - Starved for Help
- 3 - Thank you for shopping at Save Lots! - Przybycie i obchód | Epizod II - Starved for Help
- 3 - Thank you for shopping at Save Lots! - W poszukiwaniu bandytów | Epizod II - Starved for Help
- 3 - Thank you for shopping at Save Lots! - Tajemnica w stodole | Epizod II - Starved for Help
- 4 - Guess Who's Coming to Dinner | Epizod II - Starved for Help
- 5 - Too Much Salt Will Kill You | Epizod II - Starved for Help
- 6 - Taking Charlotte | Epizod II - Starved for Help | Solucja The Walking Dead
- 7 - You Fight Like A Dairy Farmer | Epizod II - Starved for Help
- Epizod II - Starved for Help
- The Walking Dead - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące
SnakeEyes Legionista

Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..
Verminus Senator

Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.
pieterkov Senator

Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."
Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.