2 - Bad Blood | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
Aktualizacja:
Rozdział 2 - Bad Blood

Kiedy Kenny i Lee dotrą do zajazdu, wywiąże się rozmowa. Zacznie się od pytania, ile zapasów zdołaliście przynieść. Odpowiedz co chcesz, możesz nawet zażartować (jeśli będzie z czego) - Kenny i tak powie prawdę. Reakcja Lilly będzie ściśle zależna od ilości zapasów. Potem wróci temat wyjazdu kamperem. Twoja odpowiedź ma tu znaczenie.
1. "(...) after what you did to my dad, is so appealing."
(1): We do whatever is best for the kids. | Kenny to zapamięta. |
(2): We have to go eventually, Lilly. | Kenny to zapamięta. |
(3): This place is fine, Kenny. | Lilly tego nie zapomni. / Kenny zwróci uwagę, że zmieniłeś zdanie. |
(4): ... | - |
Jeśli w przypadku wybrania (3) powiedziałeś Kenny'emu na początku pierwszego rozdziału coś zupełnie innego, ten zwróci uwagę na to, że zmieniłeś zdanie. Poza tym przewinie się temat zostawienia lub zastrzelenia dziewczyny w pierwszym rozdziale (Lilly nie będzie zadowolona, jeśli zostawiłeś dziewczynę na pastwę zombie). Możesz się tłumaczyć, ale nie ma znaczenia, co odpowiesz.

Kiedy Lilly każe wam wyjść, ponownie nie ma znaczenia co odpowiesz. Pomówisz chwilę z Dougiem lub Carley, w zależności kogo uratowałeś, a potem odzyskasz kontrolę nad Lee. W tym momencie, jeśli uratowałeś Carley, możesz wykonać zadanie poboczne. W tym celu idź w prawo i wejdź po schodach z lewej (Climb: Stairs).

Rozmowa rozpocznie się automatycznie. Carley będzie chciała, abyś nie ukrywał, że jesteś skazany za morderstwo. Odpowiadaj, co chcesz, jedynie twoja ostatnia odpowiedź ma znaczenie. Możesz albo zgodzić się z Carley ("I'll let people know.") lub nie ("No."). Cokolwiek byś nie wybrał, Carley to zapamięta (Carley will remember that). Jeśli się zgodziłeś, dostaniesz całusa. Możesz potem pomówić z Carley i na inne tematy.
Warto wiedzieć, że w każdym przypadku tuż przed powiedzeniem komuś prawdy możesz zaniechać wybierając opcję "Nevermind" / "Forget it." lub milczenie. Nie musisz oczywiście mówić tego wszystkim. Po rozmowie z którąkolwiek (lub ze wszystkimi, jeśli ze wszystkimi chcesz być szczery) możesz wrócić do Carley, aby porozmawiać o każdej z osób.

Kiedy skończysz i znajdziesz się na dole, idź w lewo i wejdź do pokoju Lilly (Open: Lilly's Door). Odpowiedz na dwa pierwsze pytania, co chcesz, a potem zastanów się nad trzecim (spójrz do poniższej tabeli).
2. "You'd only try to get rid of a flashlight if you were using it when you shouldn't."
(1): Seems like you're manufacturing this from nothing. | Lilly zwróciła na to uwagę. |
(2): It's just a few things. No big deal. | Lilly zwróciła na to uwagę. |
(3): Okay. I'll poke around. | - |
(4): ... | - |
W przypadku dwóch pierwszych odpowiedzi Lilly powie ci, że mówiąc w ten sposób robisz z siebie głównego podejrzanego.

Tak czy inaczej wyjdziesz na zewnątrz... i tu zaczepi cię Duck, który będzie chciał pomóc ci w śledztwie. Możesz się zgodzić (milczenie też oznacza zgodę) i wtedy Duck ci pomoże (Duck will help.). Jeśli się nie zgodzisz... Duck i tak ci pomoże (Looks like Duck is going to help you anyway.). Jeśli chcesz, możesz wrócić do Lilly i powiedzieć jej o swojej przeszłości. Nie będzie zaskoczona, gdyż Larry dawno jej o tym powiedział. Mimo to będzie pamiętała o tym, co jej powiedziałeś (Lilly won't forget that.).

Czas rozpocząć śledztwo i ewentualnie poinformować wszystkich o swojej przeszłości. Idź w prawo i pomów z Clementine, która za sofą odrysowuje liścia. Możesz o to zapytać, później przyda się to do rozwiązania jednej z zagadek. Możesz też zapytać o rozbitą latarkę, a także powiedzieć jej, że popełniłeś przestępstwo lub że zabiłeś kogoś. Clementine będzie nieco zasmucona tą informacją, ale trudno się dziwić (Clementine understans what you did.).

Następnie idź w stronę ekranu, a ujęcie się zmieni i zobaczysz Kenny'ego i Katję siedzących na kanapie. Zacznij rozmowę z kimkolwiek z nich dwojga, dialog będzie ten sam. Zapytaj o rozbitą latarkę, porozmawiaj na pozostałe tematy i jeśli chcesz, powiedz im o swojej przeszłości.
3. "I'm sorry. How are you, Lee?"
(1): Kenny, you got a second? | Możliwość wyjawienia prawdy Kenny'emu o swojej przeszłości. |
(2): Katjaa, can I talk to you for a second? | Możliwość wyjawienia prawdy Katjii o swojej przeszłości |
(3): Do you know anything about a broken flashlight? | Pytanie o rozbitą latarkę. |
(4): Exit | Wyjście z rozmowy. |

Jeśli powiesz o morderstwie Kenny'emu, ten doceni twoją szczerość (Kenny appreicates your honesty). Jednak z Katją będzie nieco większy problem. Pokiwa głową, a potem zapyta, co zrobiliście w magazynie mięsnym z Kennym w drugim epizodzie. Możesz powiedzieć jej prawdę ("Okay") lub nie ("No."). Jeśli powiesz prawdę, Katjaa będzie zszokowana. Tak czy inaczej zapamięta to, co jej powiedziałeś (Katja will remember that). Poza tym możesz porozmawiać z Kennym i Katją i na inne tematy.

Zbliż się do kampera. Możesz na niego popatrzeć (Look At: RV). Na jego szczycie siedzi Ben. Możesz zapytać go rozbitą latarkę, a także powiedzieć o swojej przeszłości. Ben będzie bardziej zdziwiony, że mówisz to akurat jemu, niż zszokowany tym, co zrobiłeś (Ben won't forget that). Możesz z nim pomówić i na inne tematy. Jeśli uratowałeś Douga, nie Carley, ten będzie stał na pierwszym planie po lewej. Pomów z nim, wypytaj o wszystko.

Podejdź do kampera, a potem idź w lewo. Po drodze możesz popatrzeć na klasy (Look At: Hopscotch Course). Idź w lewo, aż dojdziesz do miejsca, o którym powiedziała ci Katjaa. Jest tam potłuczone szkło, które zbadaj (Inspect: Broken Glass).

Przejdź za róg i zwróć uwagę na wymalowane kredą X (Inspect: Chalk X). Możesz teraz pomówić z każdym na temat kredy. Warto to zrobić, gdyż u niektórych osób pojawią się nowe tematy do rozmów. Po rozmowie z Benem, Kennym, Katją, Carley lub Dougiem i Clementine (tę ostatnią zostaw sobie na koniec), podbiegnie do ciebie Duck.

Skieruj kroki w stronę bramy. Możesz przybić piątkę Duckowi (High Five: Duck) celując na jego dłoń - jeśli to zrobisz, zyskasz swojego fana (Duck thinks you are incredibly awesome.). Możesz też tego nie robić (You left Duck hanging.). Następnie porozmawiaj z nim i wypytaj o wszystko, a potem zbadaj ślad kredy (Inspect: Chalk Scuff). Możesz pochwalić się Lilly (nowe tematy rozmów) lub kontynuować śledztwo. W tym celu otwórz bramę (Use: Gate).

Po wyjściu udaj się w prawo. Po drodze możesz spojrzeć na płot (Look At: Fence). Wypatruj kratki nad chodnikiem w ścianie. Otwórz kratkę (Open: Grate) i weź ze środka torbę (Pick up: Bag). Obejrzyj animację, w której Lee pokazuje torbę Lilly. Okaże się, że wasz obóz został zaatakowany przez bandytów.
0
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One
24 kwietnia 2012
- The Walking Dead - poradnik do gry
- The Walking Dead - poradnik do gry
- Epizod III - Long Road Ahead
- 1 - Goodbye, She Quietly Says | Epizod III - Long Road Ahead | The Walking Dead
- 2 - Bad Blood | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 3 - Hit the Road | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 4 - What now? | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 5 - Handle It - Z Duckiem coraz gorzej | Epizod III - Long Road Ahead
- 5 - Handle It - Rozmowa z Clementine | Epizod III - Long Road Ahead
- 6 - Unexpected Delay | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- 7 - Look Behind You | Epizod III - Long Road Ahead | Solucja The Walking Dead
- Epizod III - Long Road Ahead
- The Walking Dead - poradnik do gry
Komentarze czytelników
CHESTER80 Legend
Ja też widzę sens takiego analitycznego poradnika. Jestem pod wrażeniem. Zaciekawił mnie koniec czwartego odcinka gdzie następuje ważny wybór.
DavidG Legionista
Jest w planach dodanie V epizodu? Bo widze już dawno powinien być wg inforamcji a ciągle echo
zanonimizowany633057 Junior
Istnieje opcja ściągnięcia tego poradnika? Sorry, nie znam się za bardzo.
kong123 Legend
Do póki jest nieskończony to nie ma takiej możliwości. Można go przeglądać na stronach www. mając aktywny abonament (GOL SMS, GOL MAX, MayClub).
berial6 Legend
Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące
SnakeEyes Legionista
Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..
Verminus Senator
Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.
pieterkov Senator
Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."
Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
