5 - It's Just One Bullet - Motel | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
Aktualizacja:
Rozdział 5 - It's Just One Bullet - Motel
![[POCZĄTEK AKCJI] - 5 - Its Just One Bullet - Motel | Epizod I - A New Day | The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1283/1290318281.jpg)
[POCZĄTEK AKCJI]
Po dotarciu na miejsce okaże się, że Glenn chce uratować jakąś dziewczynę, która zabarykadowała się na piętrze. Twoim zadaniem będzie ciche wyeliminowanie wszystkich czterech zombie, które kręcą się na dole. Porada na początek - jeśli będziesz wyglądał zza muru lub innej osłony zbyt długo, zombie zauważą cię. Im bliższy będziesz wykrycia, tym bardziej czerwone będą brzegi ekranu.

Przy opisywaniu kolejnych czynności kierunki wychylania się oznaczają strzałki na ekranie (lewo, prawo, góra, dół). Nie wychylaj się do góry, bo zostaniesz wykryty. Zamiast tego wychyl się w lewo i zabierz poduszkę (Take: Pillow). Potem wychyl się w prawo i przebiegnij do pickupa (Truck).

Po dotarciu do nowej kryjówki wychyl się w lewo i użyj poduszki na zombie, który leży przy samochodzie obok (Zombie). Pierwszy umarlak z głowy. Nie wychylaj się do góry, bo zostaniesz odkryty.

Otwórz drzwi samochodu, przy którym kryją się bohaterowie (Open: Door), zabierz z siedzenia świecę zapłonową (Take: Spark Plug), a potem zwolnij hamulec gałką przy kierownicy (Unlock: Gear Shift). Będziesz mógł teraz go przepchać (Push: Car) w celu unieszkodliwienia drugiego zombie. Przeniesiecie się wszyscy z powrotem pod pickupa.

Wychyl się w górę lub w prawo i spróbuj zbić szybę (Window). Nie uda ci się to, ale Glenn podsunie pomysł. Spróbuj jeszcze raz z szybą, tym razem zamiast łokcia użyj kawałków porcelany ze świecy zapłonowej. Dzięki temu będziesz mógł wyciągnąć szydło (Take: Awl).

Wychyl się w lewo i powróć za niski murek (Brick Wall). Wychyl się w górę i jak najszybciej użyj szydła na nieumarłym (Zombie). Dzięki temu Lee zakradnie się za niego, lecz to nie koniec! Musisz szybko wbić szydło w głowę przeciwnika. Masz na to dosłownie sekundę lub dwie - jeśli nie zdążysz, zombie rzuci się na ciebie.

Ukryjecie się za kamperem. Wychyl się w lewo i użyj szydła na kolejnym nieumarłym. Lee gwizdnie na niego. Bądź gotów w odpowiednim momencie (kiedy pojawi się na ekranie czerwony kursor) wbić szydło w pierś zombie, a potem błyskawicznie ugodzić go w oko. Ponownie musisz w obu przypadkach działać błyskawicznie.

Przeniesiecie się w pobliże zombie, który został przygwożdżony do muru samochodem. Tuż obok niego wisi piękny i użyteczny topór, jednak zombie jest zbyt blisko. Dlatego wbij szydło w jego głowę, a następnie zabierz topór (Take: Axe). Idź w prawo, a potem po schodach na górę.

Zbliż się do pary zombie, która wali w drzwi. Kiedy pierwszy cię zauważy, cierpliwie poczekaj, aż pojawi się na nim szare koło - znak, że możesz uderzać (oczywiście musisz w niego wcelować). Jeśli nie zdążysz, zombie rzuci się na ciebie - wciskaj wtedy wskazany przycisk, a potem naciśnij raz kolejny, by się uwolnić. Następnie potraktuj toporem drugiego przeciwnika, a potem zapukaj do drzwi.
[KONIEC AKCJI]

Po krótkiej rozmowie użyj na nich topora, a potem je otwórz. Przygotuj się na kolejny trudny wybór. Okazuje się, że dziewczyna została ugryziona. Poprosi cię o pożyczenie pistoletu, by się zastrzelić i dzięki temu nie przemienić w zombie. Oczywiście możesz odmówić - patrz niżej po szczegóły.
[TRUDNY WYBÓR #4]
- Dasz broń dziewczynie.
- Nie dasz broni dziewczynie.
9. "PLEASE. I don't want to be one of them. They're... they're... satanic."
(1): Give it to her. | Podejmiesz trudny wybór - dasz broń dziewczynie. |
(2): You can't have a gun. | Podejmiesz trudny wybór - nie dasz broni dziewczynie. |
(3): ... | Nie dasz broni dziewczynie. |
Jeśli nie dałeś broni lub nie mogłeś się zdecydować, obejrzysz animację, po której znajdziecie się wraz z Glennem i Carley w aptece (swoją decyzją rozgniewasz tym Glenna). Jeśli dałeś broń, poczekasz, aż dziewczyna dokona samobójstwa - będziesz mógł powiedzieć jej ostatnie słowa (rozgniewasz Carley tą decyzją).

Kiedy powrócisz do apteki, będziesz mógł wreszcie porozmawiać z Glennem. Możesz go wypytać o wszystko. Warto zwrócić uwagę, że opcja "Back at the Motor Inn..." prowadzi do kolejnego pytania Glenna, które będzie się różnić w zależności od tego, czy dałeś broń dziewczynie, czy nie. Czegokolwiek byś nie wybrał, nie będzie to miało wpływu na rozgrywkę.
0
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One
24 kwietnia 2012
- The Walking Dead - poradnik do gry
- The Walking Dead - poradnik do gry
- Epizod I - A New Day
- 1 - Out of the Frying Pan | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 2 - Adventures in Babysitting | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 3 - In Your Charge | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 4 - Rock and a Hard Place - Przybycie | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day
- 5 - It's Just One Bullet - W aptece | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 5 - It's Just One Bullet - Biuro | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 5 - It's Just One Bullet - Motel | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 6 - Hey, Bud | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 7 - Two Enter, One Leaves | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- Epizod I - A New Day
- The Walking Dead - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące
SnakeEyes Legionista

Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..
Verminus Senator

Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.
pieterkov Senator

Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."
Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.