3 - In Your Charge | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
Aktualizacja:
Rozdział 3 - In Your Charge

Rozdział rozpoczniesz od rozmowy z Clementine.
1. "Did you kill it?"
(1): I don't know. I think so. | Clementine zapamięta, co powiedziałeś. |
(2): Something else did. | Clementine zapamięta, co powiedziałeś. |
(3): Yes. | Clementine zapamięta, co powiedziałeś. |
(4): ... | Clementine się przestraszy. |
Od drugiej odpowiedzi zależy, jaki będzie dalszy plan Lee i Clementine. Pierwsza odpowiedź to czekanie do zmroku, druga zaś - natychmiastowa ucieczka z miasteczka. Różnice zostały przedstawione poniżej.
2. "What do we do now?"
(1): Look for help, before it gets dark | Ucieczka przed zachodem słońca. |
(2): Get out of here once the sun goes down. | Ucieczka po zachodzie słońca. |
Ucieczka przed zachodem słońca

Zejdź z werandy. Jeśli wcześniej przeszukałeś to miejsce, jedyną rzeczą, jaką teraz możesz zrobić, jest udanie się w stronę bramy (w międzyczasie obejrzysz krótką animację) i otworzenie jej (Open: Gate). Tuż przed tym Clementine zada ci pytanie, ale nie ma znaczenia, co odpowiesz.

Kiedy brama stanie otworem, powitają cię Chet i Shawn Greene. Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale.
3a. "I'm not her dad. I'm..."
(1): ...just some guy. | Shawn zapamięta, co powiedziałeś. |
(2): ...her babysitter. | Shawn pomyśli, że jesteś opiekunem Clementine. |
(3): ...a neighbor. | Shawn zapamięta, co powiedziałeś. |
(4): ... | Shawn wyciągnie własny wniosek. |
![[POCZĄTEK AKCJI] - 3 - In Your Charge | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1283/1223116125.jpg)
[POCZĄTEK AKCJI]
Nie ma chwili do stracenia! Zombie zaczynają was otaczać. Jednak ucieczka nie sprawi żadnych trudności - po prostu trzy razy popchnij wrak wraz z Shawnem, a potem również z Clementine, po czym wszyscy wsiądziecie do samochodu i bezpiecznie odjedziecie (spójrz teraz do sekcji "Podsumowanie").
[KONIEC AKCJI]
Ucieczka po zachodzie słońca

Zejdź z werandy. Jeśli wcześniej przeszukałeś to miejsce, jedyną rzeczą, jaką teraz możesz zrobić, jest udanie się w stronę bramy (w międzyczasie obejrzysz krótką animację) i otworzenie jej (Open: Gate). Po wyjściu na ulicę idź w lewo, aż usłyszycie strzały. Clementine zada ci pytanie:
3b. "Are we going to die?"
(1): They're after me, not you. | - |
(2): I don't know. | - |
(3): No. | Pomogłeś Clementine uspokoić się trochę. |
(4): ... | Clementine jest bardzo zasmucona. |

Musisz coś odpowiedzieć na pytanie policjanta, jeśli chcesz pchnąć fabułę do przodu. Warto zwrócić uwagę, że jeśli wybierzesz opcję "I'll come quietly!", policjant zada ci dodatkowe pytanie - lecz twoja odpowiedź nie ma znaczenia. Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale.
4b. "I'm not her dad. I'm..."
(1): ...just some guy. | Shawn zapamięta, co powiedziałeś. |
(2): ...her babysitter. | Shawn pomyśli, że jesteś opiekunem Clementine. |
(3):...a neighbor. | Shawn zapamięta, co powiedziałeś. |
(4): ... | Shawn wyciągnie własny wniosek. |

Dalszą rozmowę przejmie poszukiwany przez Shawna i policjanta Chet, który owszem, odnajdzie się, ale już nie jako człowiek. Obejrzyj animację do końca i spójrz teraz do sekcji "Podsumowanie".
Podsumowanie
Podsumowując, jeśli wyruszysz w dzień, wrócisz z Shawnem i Chetem (żywym), jeśli w nocy - wrócisz z Shawnem i Andre, zaś Chet przemieni się w zombie. Niezależnie od dokonanego wyboru, zostaniesz zabrany wraz z Clementine na farmę.
0
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One
24 kwietnia 2012
- The Walking Dead - poradnik do gry
- The Walking Dead - poradnik do gry
- Epizod I - A New Day
- 1 - Out of the Frying Pan | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 2 - Adventures in Babysitting | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 3 - In Your Charge | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 4 - Rock and a Hard Place - Przybycie | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 4 - Rock and a Hard Place - Poranek na farmie | Epizod I - A New Day
- 5 - It's Just One Bullet - W aptece | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 5 - It's Just One Bullet - Biuro | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 5 - It's Just One Bullet - Motel | Epizod I - A New Day | The Walking Dead
- 6 - Hey, Bud | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- 7 - Two Enter, One Leaves | Epizod I - A New Day | Solucja The Walking Dead
- Epizod I - A New Day
- The Walking Dead - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące
SnakeEyes Legionista

Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..
Verminus Senator

Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.
pieterkov Senator

Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."
Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.